KİM DEMİŞ
kim demiş yaralar kapanır diye.Benim yaram kapanmadı , benim acım dinmedi hala.Ben şimdi sensiz bir dünya kurdum kendime.Kurdumya hala seni atamadım atamadım yüreğimden.Sen hep acılar, hüzünler yükledin yüreğime ,ihanetler getirdin beyaz hayallerime gölge düşürdün yarınlarıma ve ben hala seni unutmadım unutamadım atamadım yüreğimden.Şimdi ben yanlız karşılıyıyorum geceleri yanlız seyrediyorum senden geriye kalan birkaç yıldızı onlar aydınlatıyor artık karanlık ve yanlız gecelerimi.Hoş sen varkende yanlızdım ya ben geceler sen varkende karanlıktıya neyse.Ben hayalllerimde sana yer verirken sen başka hayallerdeydin başka dünyalarda.Aynı balkonu paylaşaıyorduk belki geceler boyu.Ben senli hayallerdeyken sen bensiz hayallerdeydin. Biz hiç biz olmadık olamadık biz beraber kurduğumuz dünyada iki yabancıydık.Sen yoksun artık benim dünyamda yoksun belki ama sen silemediğim geçmişimde, kırık dökük hatıralardasın.Takılır gözlerim eski fotoğraflara ve ben biranda dalar giderim .Geçmiş canlanır gözlerimde sahne sahne canlanırya canımıda alır hani .Ne zaman yağmur yağsa düşerin yine aklıma davetsiz misafir olarak hiç istemesemde..Yağmur ıslatmasada gözlerim ıslanır içim ıslanır kapanmaya yüz tutmuş yaralarım tekrar tekrar açılır ....
glnckl