SONBAHAR VE HÜZÜN
SLM
ılık bir sonbahar akşamıydı ...bir çınar gölgesinde oturmuş yere dökülen yapraklar arasında düşüncelerin koynuna atmıştım kendimi...salına salına yere düşen her yaprağı izlediğimde hayatın izlerini yaşıyordum sanki...yine sararmış solmuş bir hayat daha toprağa kavuşuyor gibi..ben hangi daldaki yapraktım acaba ..kaç bahar görmüştüm kaç fırtına ya dayanmıştım ..daha nice hayatlar nelere dayanmıştı kim bilir..gerçekten ne kadar da benziyorduk bu dökülen yapraklara ..sararmış kavrulmuş acılarla bezenmiş hayatımızın son noktası ...ürperdim titredim ..üşümeyede başladım ...kafamdaki hayatın elbet bir gün son bulacağını düşücelerimden silmek zorundaydım artık ...görebiliyordum nefes alabiliyordum ....bazı şeylerden hala tad aldığımı sanarak yada kendimi avutarak yaşıyordum işte..yorgunluğum ve düşüncelerim şimdi bağdaş kurmuş ,sadece ufukta olan umutlarıma yelken açması için arkadan itiş yada doğrulmam gerekiyordu ..cebimden kibritimi çıkardım sanki sigara yakar gibi çaktım bir tane ..ışığına baktım sıcaklığını hissettim ..ufak tefekti ama yanıyordu ..bakarken gözlerim puslandı ..yine kendi yangınlarımın içinde kaldım ...söndü ..ben sönemiyordum ..yüzüme çarpan bir sonbahar yaprağı uyanışım oldu ...hayat buydu işte yine bir yaprak hayatına son vermişti toprağa koşuyordu ...yerden aldım sararmış yaprakta ki gözyaşlarını gördüm ..buruşmuş bedeninin nasıl ağırlaştığını gördüm ..biten hayatı gördüm ....kaderi gördüm düğüm düğüm ..yaşadığım her dakikanın değerini ...zamanın ne kadar kötü bir illet olduğunu ..
doğuyoruz yaşıyoruz ölüyoruz ..yolları görüyoruz hak yolunu bulanlaradan olmak için çabamız ..yaşanılan her şey birbirine benzemiyor insanların birbirlerine benzememesi gibi birşey onca hayat bize ders ...ya alırız ..ya almayız ...milyonlarca hatta milyarlarca insan için de sadece kum tanesi bir çınar yaprağı gibi birşeyiz ..zerreyiz ..doğruyu müjdeleyenlerden olmak ahiret gününe inanmak ..hepimizin sorguya çekileceğini bilmek imanımız sadece kendimize fayda .cevremize verdiğimiz ışık bizi ayakta tutacak ...nede olsa hayat elbet birgün bitecek ..beden ve sınavımız ..bitecek asli olan hayatımıza döneceğiz....ALLAH ın doğru yolundan şaşırmamak sevgili kulu olmak ..ne güzel bir dua ..temeni ALLAH herkesin gönlüne göre versin..ekrempunch sana sonsuz teşler....SİMAY..