HASSASİYET..
Merhaba.Burası bir edebiyat sitesi.
Burada her dileyenin her kesime karşı _ki ZİNA gibi veya bölgesel veya kişisel düşünce boyunduruğundan_ sıyrılamadığı düşüncelerini uluorta tüm insanlığa hakaret edebileceğini düşündüğü görgü ve ahlaki zaafını paylaşacağı bir alan değildir.
Şiir ve yazı paylaşımı için girdiğimiz bu salonda malesef dürtülerini bastıramamış kişilerin yazı ve şiirleri ile karşılaşmak durumunda kalıp üzülüyoruz.
Bu sebepten ötürü olduğunu düşündüğüm bir çok ozan, şair ve amatör şiir kalpler siteden ayrılmak durumunda kalıyorlar.
Bu duruma bir son verilmesi için yaptığım bir ricadır bu yazı.
saygılarımla.
cemilmelih.
YORUMLAR
Okuma ve okunma halkasını küçültmekte buldum çâreyi(daha doğrusu; büyütemedim); üzmemek ve üzülmemek için...
"Kaç sevaptan- kurtul günâhtan"
Dışarışerinin hışmından emîn olmak için, ikindiden sonra; damlalık altına işememek(affınıza sığınarak) lâzım!.
Özet, ancak; çok uzun anlam taşıyan hatırlatma yazınızın değerli sitedaşlarıma faydası olacağına inandım...
Tebrik ve Selâm ederim; Ustam... melih_c cemilmelih.
kadiryeter Kadir Yeter.
06.8.2013- TRABZON.
tp://edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=31444
melih_c cemilmelih.
kişilerin burada yazdıkları mutlaka yaşadıkları ve paylaşmak istedikleri anıları ,acıları yada mutluluklarıdır.kimse yazmak için yazmaz sanırım.
görüşler,hayata bakış hepimizin başka başka.iletişim çerçevesinde düşünürsek bunun aksi sağlıklı olmazdı zaten.insanların bir konuya yaklaşımları ,düşünceleri farklı olabilir ama bunu anlatmanın edepli bir dili olmalı.Kurtulmaya çalıştığımız kısır düşünceler ve aydınlanmasını dilediğimiz kör beyinlerin söylemleri hala devam etmekte.
Herkes inandığını doğru bildiğini burada anlatmaya kalkarsa işin içinden çıkılmaz ve sabah sabah sinirlerimiz bozulabilir.onun için düşünce belirten daha doğrusu dayatma ve genelleme şeklindeki fikir belirten konuların ve yazıların buraya aktarılmaması gerekir diye düşünüyorum.
Kaldı ki zina inanç ve ahlak yönünden kabul edilmesede ,yasal bir olgudur.( resmi kayıtlar dahilinde).Doğruluğunu asla savunmuyorum.Ama şartlar zorlar bazen kişileri.Bu da hem ekonomik hemde sosyal bir nedene dayanır.Zinanın yapıldığı ve paranın döndüğü böyle bir sektör olmasa , zina yapan kadın ve erkekleri katı bir dille eleştiren kişilerin yakınları sokağa çıkamaz hale gelirler.Zina günah,aşağılık bir olay,çok çirkin,namussuz kadınlar deyipte sokakta yakınlaşmadık köpek bırakmayan insanlarla dolu bu dünya.onun için kimse fazla konuşmasın.