SEVGİ
SEVGİ
SEVGİ NEDİR? SEVGİ BAŞARIDIR , SEVGİ ZENGİNLİKTİR , SEVGİ DOSTLUKTUR.
BİR İNSANIN BAŞARILI OLABİLMESİ İÇİN YAPTIĞI İŞİ SEVMELİ VE SEVEREK YAPMALIDIR.ÖRNEK OLARAK MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’Ü VEREBİLİRİZ. ÇÜNKÜ ATATÜRK’DEKİ VATAN SEVGİSİ ÖYLE BİR SEVGİYDİKİ KENDİ GELECEĞİNİ TEHLİKEYE ATARAK ZAMANIN YÖNETİMİNE VE İŞGALCİ KUVVETLERE KARŞI DAĞINIK DURUMDAKİ, FAKİR VE YORGUN MİLLETİ TOPLAYARAK , VATANIN KURTULUŞUNU VE MİLLETİN ÖZGÜRLÜNÜ KAZANMASINI SAĞLAMIŞTIR. BUNU BAŞARIRKEN KENDİ HAYATINI BİLE KAYIP EDEBİLİRDİ. EĞER BİR İNSAN KENDİ HAYATINI DAHİ DÜŞÜNMEDEN BİR ŞEYİ YAPMAK İSTERSE , BAŞARAMAYACAĞI HİÇ BİR ŞEY YOKTUR. BAŞARMAK İÇİN BEDELİNİ ÖDEMEK , BEDELİNİ ÖDEMEK İÇİN İSE SEVMEK GEREKİR.
BAŞARININ PEŞİNDEN ZENGİNLİK GELİR. BAŞARILI İNSAN MUTLAKA ZENGİNLİĞİ YAKALAR. BU ZENGİNLİK MADDİ ZENGİNLİK, ÇEVRE ZENGİNLİĞİ, DOST ZENGİNLİĞİDİR. EĞER BAŞARMIŞSANIZ VE KAZANMIŞSANIZ MADDİ KAZANCI ELDE ETMİŞSİNİZDİR. BU KAZANÇ SİZE YENİ ÇEVRE YENİ DOSTLUKLAR KAZANDIRIR. SİZE SAYGINLIK , İTİBAR VE SEÇKİNLİK KAZANDIRIR. GÖRÜLÜYORKİ SEVGİ İNSANA BAŞARIYI GETİRİYOR, BAŞARI ZENGİNLİĞİ, ZENGİNLİK YENİ ÇEVRE, YENİ DOSTLUKLAR , SAYGINLIK, İTİBAR VE SEÇKİNLİK KAZANDIRIYOR. ÖYLEYSE KAZANMAK İÇİN BAŞARMAK ; BAŞARMAK İÇİN İSE SEVMEK GEREKİR.
03.11.2008
İNŞ.MÜH.HÜSEYİN EROĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.