- 933 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ANAMA MEKTUP
selam be ana...
sana neden beni doğurdun desem şimdi belkide duyup sesimi bana taa oralarda kızarsın. sana içimi dökmek için yazıyorum be anam...neden doğurdun sanki beni yüreğime bu kor alev düşsün diyemi? için için yanıyorum sevda dinilen şu illetle.hiç karşılık beklemeden tıpkı senin beni sevdiğin gibi..onunla her günaha varım be anam.. hataysa hata kusursa kusur ben bunada varımmmm...
işte yüreğim yangın yeri be anam. kendimle çelişkilerdeyim senide üzemem ama gözlerimdeki yaşlar bitti şimdi yerine kan damlıyor be anam...bir arasa sana geliyorum dese bu acıları sona erdirse sevinçten ölürüm belkide... işte o zaman seninle olurum anam.sen bırakıp gittin taaa uzak yerlere dilime bile almıyorum o uzak yerin adını.toprağına dokunmaya geldiğim o son gelişim varya anam neler anlattım sana. o insan boyu olmuş otları temizlerken içimdeki fırtınaları çok sesiz dinledin.oysa sabır dilemeni ne çok isterdim. be kızım sevgi vefa ister deseydin. şimdi dört duvar üstüme üstüme gelmekte içimdeki sevgi selinde kulaç atmaktan yoruldum. tutunacak bir dalım olsaydı eger şimdi bu azgın sevda selinde keşke.yüreğim tarumar gönül söz dinlemiyor.şimdi radioda aşk şarkıları ardı ardına çalıyor herşey bana onu hatırlatıyor.dostluğuna bille razıyım be anam. yüzünü görsem ellerine dokunsam havadan sudan konuşsam onunla sanki içimdeki özlem ateşi bir nebzede olsa azalacak gibime geliyor. olmazsa olmuyor be anam ..hata yaptım zamanında bunu bende oda biliyor.içimdeki boşluğu doldurduğunu ne ona anlatabildim nede o anladı ve hala ikimizde orda o keşmekeşin içinde kaldık.geçmişe sünger çekmeyi ne o başaramadı nede ben onsuz olmayı başarabildim.işte annem ben bu haldeyim aynlayacagın doğdugum günden beri beklemkti benim payıma düşen. yine aynı kaderi yaşayorum be anam.doğmadan insanın kaderi yazılırmış ya ben bu kadar bekleyeceğimi bilmezdim ama olsun onu sanırım bir bu kadar daha beklerim. bunu sana söylüyorum anam kimseler duymasın ben onu çççooookkkkkk seviyorum.işte benim kaderim geleceğim bu anam..
kimseler dumasın dediğime bakma anam. ben onun adını ve sevgisini bütün dünya duyana kadar haykırıım.içimdeki sevgi ateşi beni hiç rahat bırakmıyor be anam.sende olmasan kiminle dertleşirim. şu üç günlük dünyada iyiki var ve iyiki anası onu doğurmuş diyorum.
seni rabbim her iki cihandada sıkmasın anam. gelcegim elbet bir gün o zamana kadar onsuz yaşamamam için dua et be anam.
iyiki varsın anam şimdi o çakır gözlerindnen öpmek vardı ya.. onun yerine sana FATİHA....
YARENİMSİN(02/11/2008)
( BİR MESAJ BİR HABER NELERE KADİR...ONU KENDİNİZDEN MAHRUM ETMEYİN)
YORUMLAR
Yazının içeriği çok güzel,o kadar içten yazmışsın ki bir çok yazı hatasını görmemişsin bile.Duyguların çok yoğun,olduğu gibi bize de geçti bu yoğunluk,ama yazı hatalarını düzeltirsen daha güzel olur.
Mesela cümlelere büyük harfle başlayabilirsin.
yolayrimi tarafından 11/27/2008 3:41:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
yolayrimi tarafından 11/27/2008 3:41:44 PM zamanında düzenlenmiştir.