- 583 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Allahin yazisi olmazsa; Insanoglunun gücü, sizin gibi yilanlarin hakkindan gelemezdi, diye bir söylesi aklimin ucundan gecmisti bir zamanlar, sizin bu güzel yazinizi okudugumda aklima geldi yine.
Annen hata yapmis ona yapilanlari en zayif insandan kendi yavrusundan cikarmis, aslinda özürünü siz kendiniz bulmusunuz, nedenmi, kendinizi korumak icin.
Babanizin özrünü bile bulmusunuz, cok erken evlenmis cok erken sorumluluk sahibi olmus, özrünü kendi degil siz belirtmisiniz, asdiniz aslinda sizin hayallerinizi paylasmak istedigini belirtmisiniz ama sadece kendi duygularinizla, yani kendinizi koruma mekanizmaniz o kadar gelismiski, tebrik ederim sizi.
Öfke baldan tatli oldugu gibi temizliktir (duygulara duyulan öfkeden bahs ediyorum) .
Size bir sey söyleyeyim, en etkili intikam güzel bir hayattir, eger siz kendi cocuklariniza, özlemini duydugunuz dokunmalari verirseniz bundan iyi bir intikam olmaz, gerisi yine dönüp dolasip sizin kalbinizi yoracaktir.
Gercekten cok icten yazilmis, ve cok tartisilir bir konu secmisiniz. Anneler babalar cocuklarinin zor günlerinde yani kücükken sIkIlirlar cogu kez, sonra büyüdüklerinde onlardan daha üstün olma zamani geldiginde, degisiverir hersey.
Ama siz, dogru yoldasiniz, inceden sitem ederken, yazi icinde kendinizi ve size yapilanlari koruyorsunuz, bu cok saglikli.
Tebrik ederim