- 761 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Ben zalimin ta kendisiyim.
Kalemimin ucu kirildi, aslinda ben o kalemin ucunu coktan kirmisim
zorlanarak yazmaya calisiyordum. vaz geciyorum kendimi zorlamaktan, cünkü bir faydasi yok kirildi.
Gücüm yetene kadar devam edecegim yolumda ve düstügüm an beni elbet biri tutacak biliyorum
Insan kurtulus yolunu bulunca PILINI PIRTINI toplayip kacmali.
Cok ince bir cizgiden düsmeyi göze alip gectinmi...yaptinmi bunu benim icin
Karanlikta kapi kenarlarinda duruken isik sizdiginda kenarlarindan cok ince isigin gölgesinde durdunmu hic, aydinliga kavusmak icin bir adim atip iceriye girmeyi denedinmi hic, karar veremeyip gidip gelmelerin oldumu hic..kararsizligini bir kenara itip gururunu kirip girdin mi iceri?. yok girmedin, o karanlikta isiktan istifade ettin sadece.
Suclamak o kadar kolayki, kalemimin ucunu kiriyorum, sonra kirildi yazamiyorum diyorum bak, oysa kisiligimi kaybetmisim, ne kadar kolay dimi, Zor olan bir adimi atmak icin kararli olmak gerek, sonrasi ne kadar kolay oluyor. kolaymiydi benden vaz gecmek, kolaymiydi anlatmak istekdiklerimi engellemek, kolaymiydi hisslerimi duygularimin her halimi sana anlatmak isterken, bunlari bana anlatma demek.
Kalemimi ne kolay kirdim bak, ama anca simdi anliyorum seni.
Ucu kirik kalem neye yariyorki cebinde bir baskasi oldugunda, kolay iste kirildi demek, tabiki kolaylastiriyor; zamanla aliskanligimdan vaz gecemeyip yazmak gelirse icimden bos kalmayim diye cebimden digerini cikarabilecegimi bilmek, beni böyle güclü ediyor aldanma sen. Ben isimi bilirim,
Masumiyetimi bir yerlerde birakiyorum, gece issiz sokaklarda kosarken elime bir tas alip bir pencereye savurmak onu paramparca etmek istiyorum. Birinin canini yakmak istiyorum, Sonra kacmak var gücü ile ordan uzaklasmak. Durdugumda bir insani kirmak nasilmis artik hazzini icimde yasamak istiyorum anlamak icin seni.
Yazmayacaktim ya kanatmamak icin seni, bir kerede olsun karsi tarafta olmak istedim, nasil kanatilir seven insanin yüregi yasamak istedim, kisiligim elden gidiyor, anliyorum ama karsi cikmiyorum. Bende kanatmak istiyorum VE SEN YARALAN, VE SEN PISMAN OL, ve PILINI PIRTINI topla CEK GIT gör bak ne güzel oluyor.
Beni taniyamazsin artik, izin vermem buna bir daha, ama sen alisiksin tanimamaya, ne eski beni ne yeni beni ne beni. Sana kalemimim ucu kirildi anliyormusun, beni hic bir zaman tanimayacaksin cünkü tanimak icin bir harf bile yazmayacagim. SEn git önünde duran bütün ince cizgilerin yanindan gec, isiklarindan faydalan. Onlara etkini gösterirsen, bana gösterdigin gibi, sen hic kilini kipirdamadan istedigini yaparlar,
SEn hic gururunu kirmadan hic sevgini söylemeden yorulmadan hayalinde kurdugun rahatligi bulursun yönlendirerek, iyi niyetlerinden faydalanarak, buna alisiksin, tabi bulursan benim gibi aptalini.
Intikam almayacagim senden Zulüm etmeyecektim giderken diyorum ama bak nasil iyi niyetlerim gitti,
nasil kendimi durduramiyorum, icini yakiyorum, yüzüme üzgün maskesini takip nasil kandiriyorum seni, sen benim masun yüzüme aldanma Ben isimi bilirim. PILINI PIRTINI TOPLA uzaklas git yanimdan, kurtar kendini, Ben zalimin ta kendisiyim.
YORUMLAR
sen istesende zalim olamazsın sadece kendini kandırırsın azıcık.onların sana neler yaptığını anlamak için onlardan olmak gerek ama buna ihtiyaç duyma çünkü onlar birilerini yok ettiklerinde varolduklarını sanırlar.
ölmüş balık, kıyıya vurur
ölmek istemiyorsan
kıyılardan uzak dur.
sevgilerimi bıraktım ve ayrılıyorum
ki
şimdilik.
ben masumum tarafından 11/3/2008 5:09:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kacmak kendinen kacmak degil, kacmak bulundugu yerden baska bir yere gitmek, ve kendi degerlerinle yasamak, Insan elbette kendinen kacamaz, kacmamalida. PILINI PIRTINI toplamak PILINLA PIRTINLA kendi yasamini yasamak anlaminda.
Ilgi duydugunuz icin tesekkürler
Ayrica Hos buldum burayi cok sevdim.
Gücüm yetene kadar devam edecegim yolumda ve düstügüm an beni elbet biri tutacak biliyorum
Insan kurtulus yolunu bulunca PILINI PIRTINI toplayip kacmali.
Kacmak kurtulus olmadi hic guzel yurek, insan kendinden kacamiyor degilmi..
sevgiler saygilar..
Dostlar arasina hos geldiniz..
Ersal Demir