- 2324 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MAVİ GÖZLÜ KIZLA DELİKANLI
bir zamanlar bi sehirde,mavi gözlü kızla bi delikanlı yaşarmış.sehir delikanlı ve mavigözlü kızın aşkı ile anılırmış.mavigözlü kızla delikanlı birbirlerine deli gibi aşıkmış.delikanlı mavi gözlü kızın elini hiç bırakmazmış.kız öylesine güzelmişki,bulut gibi bembeyaz yüzünü mavi gökyüzü gibi sararmış gözleri.bahar peşinden koşarmış kızın.kız bahara degil bahar kıza çiçek gibi yakışırmış.delikanlı fidan boylu temiz yüzlü deniz yürekliymiş.saclarını rüzgar tararmış delikanlının.o sehir mavi gözlü kızla delikanlının aşkıyla anılırmış.
bir gün delikanlın gözleri ruj dudaklara takılmış.tablonun arkasındakini görmeden resme bakakalmış.delikanlı kızın elini bırakmış,kız anlamamış ne oldugunu.üşümeye başlamış kız.delikanlı resimde,kız sogukta kalmış.resmin boyalı yüzü delikanlıyı içine almış.yıldırım gibi düşmüş kızın yüregine yalnızlık.kara bulutlar sarmış kızın maviş gözlerini.kursun gibi yagmış gözyaşları sehre.hüzün saclarını beyaza boyamış.gözlerinin altı cökmüş.aşk damarlarından cekilmiş.anlamışki kız,onu hayata baglayan ek şey aşkıymış.kader agır agır azraile sunmaktaymış kızı.
sehir görmüş kızın halini.kıza ümitler,teselliler,hayaller vermiş.ayagının altına gökkuşagı sermiş ama kız kafasını bile kaldırmamış.vakit gelmiş.azrail kelebek gibi konmuş kızın omzuna.ama kıyamamış bu mavigözlü kızın canını almaya.kız yalvarmış,azrail yalvarmış.azrail bi tek şartla demiş.son bi gülücük istiyorum senden.kız son defa gülmüş ama gülerken dahi gözleri uzakta delikanlıya bakınmış.ve rüzgarın kucagında kız yere yıgılmış ve son gülücügüyle öylece kalmış.sehir toplanmış kızın başına.sehir aglamış,bahar aglamış,dünya aglamış gözyaşları taa delikanlıya kadar varmış.önce delikanlının bedenini sarmış sonra resmi boyasını silmiş.sızlamış bi an delikanlının yüregi.anlamış kızın elini bırakıp sahte bi resimde takılı kaldıgını.sonra hatasının acısıyla koşmuş koşmuş koşmuş ve kalabalıgı görmüş.ve kalabalıgın arasından gecerek kızı görmüş.dizlerinin üstüne cökmüş,ellerini kızın sacına dolamış.öylesine yüregi agrıyormuş ki affet bile diyememiş.ama sunu anlamış,o son gülücük bir gün gelecek umuduyla öle kızın delikanlıya vedasıymış, işte delikanlı bunu anlamış.
allmış kollarına gülücügüyle ölen mavi gözlü kızı yürümüş yürümüş yürüdükce aglamış gözleri gözyaşları ile akıp gitmiş.yürümüş yürümüş nereye gittigini bilmeden yürümüş.
kimse bilmemiş nereye gittigini.
aşk o günden sonra sehirden hep kaçmış,o sehir hep aşksız kalmış....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.