- 618 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
hep beraber uyumamız değil midir bizden istenen.televizyondaki bu proğramlar en ağır antideprasanlardan bile daha çok uyutur oldu bizi.galiba bahsettiğiniz saçmalık insanların bir araya getirilipte kim kimi alacak ( aslında alacak değil kelime çok edepli kaldı)olayının yapıldığı proğramlardan biri.kadını,erkeği bir şekilde pazarlayan ve bu pazarlıktan payını alan bir tv kanalı ve tabiiki beraberinde birçok kurum.bu pazarlığı bizim öümüze sunan kanal ve radyo televizyon üst kurumu( yani devletin kurumu).
birde kedini onca insan karşısında anlatıp koca yada kadın arayan insanlar.yaşamda herşeyi kendimizi bile pazarlarız bu bir kanundur kuraldır.ama bu o şekilde bir pazarlama değil.işinizi,diplomanızı,bilginizi,neşenizi pazarlarsınız.bu insanlar neyi satıyor neyi tanıtıyor.
Evet,utanç verici bir durum.
Belki ağır olacak ama, neyse vazgeçtim.Seyretmiyorum o tür programları..Tv gerçekten çok tehlikeli olabiliyor, dikkat edilmediği zaman.
Günümüzde,ekonomik ve ahlaki açıdan büyük çöküntüler yaşanıyor..Dileğim sizn gibi,aklı ve duygusu açık gençlerimiz çoğalsın.Aydınlık yarınlara doğru...
Defneli bir bardak çay iyi gelir sinirlere :) tavsiyemdir.
Kutlarım hassas yüreğinizi..
Kutlarım sizi Leyla hanım;
Günümüzün olumsuz olgularından bir örnek verdiniz.
Tepkiniz yerinde ve güzel. Hak veriyorum size.
Ben bu tür olgulara başka bir açıdan baksam bana da kızarmısınız yada dostlar kızarmı bilmem.
Bu olumsuz olguları yaptıranlar, bizleri pembe dizilere bağlayanlar, ahlaki ve birlik beraberlik kültürümüzün bozulmasını isteyenler, Kısacası tüm doğru olgulara karşı duyarlılığımızı köreltip hepimizi uyutanlar; emperyalist güçlerdir. Bu güçler bunların yapılmasını isterler, teşfik bile ederler, bizim reytin havadarları da dolmuşa binerler hemen.
Niye halk uyusun, uyutulsun, dişarıda olup bitenden haberi olmasın, uyanmasın düşüncesindeler.
Çünkü sen uyandığın zaman senin elindeki kıymeti senin elinden alamıyacak, sahiplenemiyecek...
Neyse.
O nedenledir ki çok fazla tv proğramları, pembe dizileri izlemeyin derim. Bak siz boşuna sinirliyim diyorsunuz. Bu oldular insanı tabiki sinirlendirir...
Uyumamak dileğiyle...
Saygılar
ismail
Haklısınız desem bir ağırlık ve anlam ifade dermi bilemem. Bu toplumun giderek küreselleşme adına toplumun kültürsüzleştirme hareketinin bir sonucu. Elbette en duyarlı olan dilde başlıyor bozulma. Hiç unutmam, yüksekokuldayız,biz biraz yaşlı okuduk.Çocuğun biri yanıma yaklaştı;"Abi silgi olayın varmı?" dedi. Donup kaldım.Kibarca tekrarlar mısın dedim.Tekrarlayınca.Buyur bir çayımı iç dedim ve çocuğu kırmadan bir cinayet işlemekte olduğunu izah ettim.Kullandığı dil bir tarzancada değildi,hatta dil değildi.Bu kültürsüzleştirme,sonra hareketlere,daha sonra bunların kolay pazarlanacağı programlara aktarılıyor.Sokağında,mahallesinde,köyünde,kazasında,vilayetinde karı-koca bulamayan adamı neden dinliyimki? Amaç belli,birileri kullanıyor,onlarda pazarlanıyor medyatik.Çok sağol.Kutladım efendim.Selam,saygı...