HÜSEYİN ÜZMEZ....
haksızlık......
haksızlık....
neden o çocuğa tecAvüzde bulunan --adam-- hala tv.lere çıkıyor insanlara savunma yapabiliyor, on dört yaşındaki çocuğun dünyası kimin umrunda , genç kızlık hayalleri, en biricik duygusal , sevme sevilme hakkı KİMİN UĞRUNDA..
bir de laflara bakın arkadaşlar,-- içerdeyken , KENDİMİ KABEDE GÖRÜYORUM--
Yok böyle bir şey ama -- islamı ,allahı ve dini-- NASIL da kullanıyor , çünkü teK yolu kaldı demogoji....bu kadar basit mi ya ---insan hayatını yok etmek... siz de bana diyeceksiniz --siz de linç kültürüne dahil oluyorsunuz şimdi..-- ama ortada belge ler , kişiler , ve onun çok sabit sözleri var....allah aşkına...
ya merak ediyorum -- bir tane allahın kulu çıkıp da -- ulan senin çapkınlıklarının (ki bu sapıklıktı ) adı ne zaman muhammet oldu , allah oldu diyemiyor ,, çıldıracağım ,, nerde hak arayıcılar neden bu olayın üzerine gidilmiyor ,,ey sağduyu sahibi insanlar..
acaba şu an ki çalıştığı gazetenin yorumu ve tavrı ne olacak ,,, onu kahraman gibi karşılarlarsa,, hala biilrkişi eksik kişilerden oluşmuşsa ,,ilk incelemede uzmanlar arasında psikolog yoksa ,,, her şeye rağmen bir çocuğun hayatı düşünülmüyorsa -- işte o zaman o adam çıkar iki ay sonra gene yapar ,,işte o tenör çıkar seri tecavüzler yapar ve her kes herşeyi yapar..... ÇÜNKÜ AYNAMIZ KIRIK , GÖRMÜYORUZ ,,
arkadaşlar-- eşi de-- daha liseyi yeni bitirmiş...dikkatinizi çekeyim-- şuan ki kız da ondört yaşında.....şimdiki genç kaRISI .utan madan cezaevinden onu arabayla alıp basına sırıtıyor,, bir de kendi söylemiyle -- karısı bir tek aldatmaya karşıymış,,,, ağlamak istiyorum midem bulanıyor....
yani bu adamın kişisel sapıklık tarihi ( hormonol bozukluk) tekerrür ediyor bir kez daha...
sizce haklı bir admın haykırışları , tepkileri samimiyeti var mı ,,, koca adam ya ,, haksızlık çırpınışı böyle mi olur... neyse...
bir de toplumu fitne fesatla bölmeye çalışıyor ,, islamı kullanıyor... TOPLUM HAKSIZLIĞA YOLSUZLUĞA ,,SAPIKLARA .. HAKLI DÜZGÜN , BİLİNÇLİ TEPKİSİNi GÖSTERMEZSE ÖBÜR DÜNYA DA CEHENNEM ARAMAMIZA GEREK YOK Kİ...
ömür ......
YORUMLAR
Taciz etmiş.Ruh sağlığı bozulmamış...Fizik sağlığında da bir bozukluk yokmuş.Bir avukat olarak,bir insan olarak ,bu raporun düzenlenmesinden ,kendi adıma utanıyorum.Evet ,tarihin her döneminde bu tür pislikler vardır ve olacaktır.ama ,tahliyeden sonra karşılarına alıp konuşturanlar daha da suçludur.Şahsın yüzünde zaten bu psikoloji kendini belli ediyor.Krimonologlara dahi gerek yok.Uzman olmayan da anlar herhalde.Televizyon ekranlarında önceki yıllarda izlerken,dini ve tarihi konularda konuşurken bu şahıs,içimden ,sapkın bakışları var diye geçirmiştim.Kendime kızmıştım kötü düşüncemden dolayı ama,şimdi geçti.Çünkü öyleymiş.Toplumdan soyutlanması gerekecek kadar ağır bir hastalıktır bu.Sarfettiği sözler dahil...Sayfanıza yakışmıyor belki bu konu ama .....
Medya o kadar çirkinleşti ki
adam kayırma
adam kayırtma
adama kayma
adama kayırtma
hepsi reyting uğruna ya da birilerinin çıkarları uğruna.
Bazen ne düşünüyorum biliyor musunu?
Acaba bunlar da gündemi meşgul etmek için yapılan bir oyun mu?
Biz ne zaman bu tür söylemlerle meşgul olduysak birileri bi yandan bankalar soyar ve cebimizdeki paranın hesabını yapar. Bunlar çoğaltılır ( Zamlar vs vs. )
Tıpkı Müslüm Gündüz olayında olduğu gibi.
Duyarlı yazınız için teşekkür ederim.
İmam-ı Azam' a sormuşlar: "Edebi kimden öğrendiniz?" Cevap vermiş: " Edepsizlerden.." Bütün Türkiye Hüseyin Efendi' den Edebi öğrendi..
İşin daha vahim olanı, sırf ideolojik kimliğinden dolayı, (üstelik islam adına) bu adamı sahiplenen tiplerin hala var olması.
Diliyle ikrar ediyor işte. Daha ne desin. Tecavüzcünün, tacizcinin sağcısı, solcusu, müslümanı, hristiyanı mı var?
Ne demişler;
İnsanda olmayınca edep ve haya.
Neyler onu medrese ile mektep.
Kırk yıl okuyup alim olsa da
Yine merkep, yine merkep..
...
Vesselam.
yitiksevdalar tarafından 10/31/2008 1:27:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok güzel bir yazı yazmışsınız. Duyarlılığınızdan ötürüde kutlarım..Cumhurbaşkanının araması sonu Adli tıp tan bu raporun mahkemeye yetiştirildiği söyleniyor..Ve bu sayedede Tecavüzcü olarak yargılanan kişinin serbest kaldığı görülüyor..
Hayvan Ve İnsan! İsimli yazımın sonunda şu şekilde bir cümle var.. "Hayvanlar insanlardan daha çalışkan,daha azimli, karın doyurmak için bile bir çaba sarfetmek gerektiğini göstermektedir.. Dünya nın bilindiği üzere insanların egemenliğinde bir yaşam sahnesi olduğu değil;hayvanların özgürlüğünü sonuna kadar hak ettiği muhteşem bir tiyatro gösterisidir.." Bu cümledende anlaşıldığı üzere..Sapık değilim ama bir belgesel izlerken şahit olduğum bir durumu kısaca anlatayım.. Maymunlar çiftleşme konusunda çok acımasız oluyorlarmış! Baba,doğan yavru maymun ile daha yemek yemeyi bilmezken ilişkiye giriyor...Ben insanların maymundan türediğini iddaaa etmiyorum ama.. İnsanlığında tarihçesinde belli başlı bazı nedenlerden dolayı aile içi (ensest ilişki) seks var..Bugün Hollandada bildiğim kadarı ile iki kardeş arasındaki ilişki serbest. Yalnız çocuk yapmaları yasak. Ama evlenebiliyorlar..( Yanılıyor isem düzeltin)Brezilyada amca yeğen, hala teyze yeğen vs. Türden evliliklere izin veriliyor. Çocukda serbest üstelik.. Ben bu tür ilişkilerin altında sadece cinsel doyumsuzluk olduğuna inanıyorum..Ya da dışarı ya karşı cinsel yönden açılamama türünden nedenlerdir.. Bunların en kötüsüde tabii ki sapıklık..
Bugün 74 yaşında bir gazetenin yazarı 14 yaşında bir çocuğa tecavüz etmiş. Bunu kabul ediyor. Bir yandan Allah Allah diye yırtınırken,diğer yandan evini randevu evi gibi bir takım tarikat liderlerinin fuhuş evi yaptırıyor... Bunlardan gocunmayıp.. Bizim regl olmuş kızlar için genç kızlık dönemine adım attı diye yorumlayışımızı o işi Allah a peygambere bağlayıp " evlilik yaşı gelmiştir" gibilerinden meymenetsiz suratı ile pişkin pişkin gülümsemeler le kendine yontarak,işin içinden sıyrılmaya çalışması tabii ki erkek olarak bende bile bir utanç vesilesi olmuştur.ki. Malüm şahsiyet in 27 yaşındaki eşi bile gülerek işi geçiştiriyordu...
Ne kadar yazık değil mi?
En acı olanda Cumhur başkanı nın bu konu üzerindeki etkisi. Gazete okuyanlar yalancı olmadığımı göreceklerdir. Ki Cumhurbaşkanıda bu konudaki etkisini yalanlamadı...
Bundan sonra yazacağım her cümle hakaret içereblir diye yorumuma son vereyim ben.. (2. paragraftaki verdiğim örnkler ile 3. paragraftaki yazıyı tamamlamak için kullanacağım cümleler)
Herzaman dediğim gibi.. Allah bir takım sakallı sapık,şeref ve haysiyetten yoksun dürzü lerden ülkeyi korusun.. Ben kendimi koruyorum!
Ömür e başarılar...
Akın.. tarafından 11/2/2008 7:49:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
"Allahuekber, yat da geber"
Adamın tvlerde yayınlanan görüntülerindeki dine bakış açısı da bu yani..
Geçenlerde tv kanallarında yayınlanan müslüm gündüzle bir zikir esnasında çekilen görüntülerde bu kelimeleri kullanıyor.
"Yat kalk, namaz, oruç, nereye kadar.Alahuekber yat da geber" türü zırvalıklarıyla..!
Ne müslümanlığı ulan, sen müslümanlığın yanından bile geçemezsin!!
İlk haberleri çıktığında, adamın üzerinden din düşmanlarının
dine saldırma malzemesi çıkarmaya çalıştıklarını düşünüyordum, ama tv deki görüntülerini izledikten sonra
kendisinin bizatihi din düşmanlığı yaptığı sonucuna vardım..
Tacize uğrayan kızın anasının, polisin fuhuş izlemesine takılması, oradan Hüseyin Üzmezin marifetlerinin dinlemeye takılması sonucu ortaya çıkan bu olay aslında toplum içindeki sapık yaklaşımların ve bu türden sapıklıkları özendiren yayın organlarınıbn marifeti biraz da.
Tenor terörü de bu türden sapıklıkların yansıması, uzakdoğuya kübaya sübyan turlarının kulaktan kulağa yayılması da aynı hastalıklı ruh halinin yansımaları.
Üzmez olayında çok önemli başka bir husus daha var.
Kızın annesi?
Bir anne nasıl bu noktaya gelebilir?
Nasıl bir çıkar ilişkisidir ki öz kızının dahi cinsel malzeme olarak kullanılması konusunda tasvipkar davranabilmektedir?
80 lik ihtiyarın sübyancılığından daha az mı alçakça bir davranıştır annenin kızına reva gördüğü?
En dindar görüneninden, en modern görüntü verenine kadar toplumun içinde yuvalanan bu çürüklükleri temizlemek nasıl mümkün olacak acaba?
AINESI ISTIR KISININ LAFA BAKILMAZ demis atalarimiz....TEMEL AHLAK ILKELERI YOKSA NEYE YARAR BOS YASALAR...(horatius) yuzyillar once bosuna dememis....uzulmeyiniz hassas kalbiniz takilmasin cunki egitim degil cikar yol anlamak lazim...egitici kafalar degismeli....saygilar...