- 984 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
-DELİ BEKLEYİŞ-
Günün birinde gelecektin.Hatırlamıyorum gittiğin tarihi ama bir hayli oldu sanırım.Beraber ektiğimiz tohumlar fidan oldular bahçede.Görsen o kadar güzeller ki...Hem bak ayakkabılarım da eskidi.Çok para vermiştim onlara.Hor da kullanmadım .Bu kadar eskidiklerine göre demek çok zaman oldu sahiden gideli.
Beyaz gömlek giymiyorum hiç.Sen yakıştırmazdın bana beyazı."Çok esmer oluyorsun,beyaz giyme" derdin,hatırladın mı? Her gün sana mektup yazıyorum ama hiçbirini de göndermiyorum.Sen gelene kadar hatırlatmam kendimi.Geldiğinde yapmak istediklerimi düşünüyorum seninle.O kadar çok şey varki sadece düşünmek bile beni yorgun düşürmeye yetiyor.Beklemek zor be canım.Saatler bile geçmiyor ki günler,aylar geçsin.Çok arkadaşım var burada.Bütün gün gezip konuşuyoruz.Geçen gün benim doğumgünümdü.Çok eğlendik.Pasta kestik,şarkılar söyledik,dans ettik.Sen hediye göndermemişsin ama ben bozulmadım.Biliyorum çünkü hediyeleri biriktiriyorsun.Geldiğinde hepsini birden vereceksin bana.
Arkadaşlarım, "o gelmez,biz deliyiz,bizi buraya bırakıp giderler o kadar.Gelen giden olmaz artık"diyorlar.Ama ben inanmıyorum onlara.Ben aşkı bliyorum,ben sevmeyi biliyorum diyorum.Ama aşk,sevgi...Bunlar yürek işiymiş.Deliliğin yürekle ilgisi yokmuş,aklımız çalışmıyormuş,doğru düşünemezmişiz...Doğru söyle.Bu yüzden mi uzadı işin? Çoktan gelmen gerekiyordu halbuki.
Eğer deliysem gelmemeni anlarım.Bir deliyle ne yapacaksınki? Ama bir düşün sevgilim. Ya ben deli değilsem?....