İç Sesim...
Cuma...
Güzel ve güneşli bir İstanbul sabahına merhaba dedim martı çığlıklarıyla... Oysa ki deniz uzaktır bana...
Nasıl çöller ağaçlara uzaksa, ben de öyle uzaktım denize ve kokusuna...
Bugün Cuma...
Tanrıyı ziyaret vakti gelmişti... Uzun zamandır içim de biriktirdiğim günahlarımı bir bir anlattım huzurunda...
Hiç ikiletmedi, bilirim sever insanları...
Yeter ki af dilesinler... Yeter ki insanlıklarını bilip acı çekmesinler, çektirmesinler...
Huzurunuzda huzur buldum Tanrım... Ellerimi gayri nizami olarak açtım, bügünler de kalbim yorgun kusuruma bakmayın...
...
Önce ılık bir duştu sabahın körüne gizlediğim... Tüylerim diken diken olmuştu soğukla sıcak arasında ki banyoya girince...
Yerler ıslak ve soğuktu...
İçim ürperirdi hep... Her duş bana bir ölüm gibi gelirdi...
-Yooo, hayır ben pasaklı değilim ki!..
-Hayır öylesin :)
-Kesermisin sesini içim...
-Aman iyi ki bir konuştum... Her konuşmam suç sanki... Konuşsam bir, konuşmasam iki...
-Tamam, kapat çeneni...
Neyse, içimi de susturdum nihayetinde. Bu aralar çok geveze...
Bir borcum vardı bugün ödedim... Ödenmemiş faturaların arasına gizledim makbuzumu... İleri de nasılsa kullanacağım...
...
Yorgunum bugünlerin sonunda... Hep bir koşuşturmaca, hep bir ağızdan düşünceler boğazımız da...
...
Ya sen?..
Sen ne yapıyorsun uzaklar da... Biliyorum kırgınsın benim sana kırgın olduğum kadar...
Kızgınsın, benim sana olduğum kadar... Her şey karşılıklı değil miydi zaten...
"Evet, evet öyle..." der gibisin biliyorum.
Bildiğinin farkındayım... Bugünler de üzüyorum seni... Üzdüğümü bile bile bir şey demiyorsun...
Çünkü; Seni sevdiğimi biliyorsun...
...İç sesim...
Gökay Birkan SUCAKLI ’ Alen
YORUMLAR
öncelikle hayırlı cumalar sevgili kardeşim,
herşeyin ama her güzelliğin tüm islam alemine iyilikler getiriri umaruım,
yazmış olduğunuz bu kısa öykü, deneme herneyse çok güzeldi ve dedim ki neden bunu biraz daha uzatmadı ama böylede güzel di ellerin dert görmesin kardeşim ALLAH yar ve yardımcın olsun sevgimle sami arlan.
Güzel bir içsel konuşma fakat söylemeden geçemeyeceğim bir şey var sevgili Birkan, umarım hoşgörüyle karşılarsın.
"-de, -da, -ki" eklerini "de, da, ki" bağlaçlarıyla karıştırman, imla/ yazım yanlışları yapman yazının kalitesini düşürüyor.
Bu konuda sana daha önce de fikrimi söylemiştim anımsarsan. :)
Sevgiyle kal..