- 777 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgili ATA'M
Sevgili ATA’M
Yattığın yer Nur,mekanın Cennet olsun !
Bu gün, 85. yılını kutladık, kurduğun Cumhuriyetin .
Bütün yurdum insanı , ellerimizde Al Bayrağımız,yakamızda rozetimiz,sokaklara döküldük.Bizi bu gün bölmek isteyenlere ,sana ne kadar çok bağlı olduğumuzu,ve her karış toprağmızda senin ayak izlerinin olduğunu,bu izleri düşmanlara asla çiğnet meyeceğimizi, göğsümüzde imanımız,yüreğimizde senin aşkınla bir tek vücut olarak tüm dünyaya gösterdik..
Biliyoruz ki, içimizde ve dışımızda bizi yıkmak,bölmek isteyen,hainler var,ve olacakta.Senin gözün ardında kalmasın.
Rahat uyu. Ardında bıraktığın, Asil Türk Gençliği, hainlere asla izin vermeyecektir.
Güvendiğin Türk Anaları, binlerce yiğit,binlerce Atatürk çocukları yetiştirecektir.Bunu tüm dünyaya bu gün gösterdik.
Bayrağımızın rengi, değiş meyecek,Vatanımız bölün meyecek !
Gösterdiğin ülküde, Vatan ve Bayrak aşkı ile , yediden yetmişe, beşikten kabire kadar, izinde yürüyeceğiz !..
Görsün , hainin gözleri,titresin namerdin yüreği, Türk, yılmaz,yıkılmaz ! Tarih den dersini almayanlar varsa, bilsinler ki,Türk’ün bileği bükülmez.
Sevgili ATA’M,
Yattığın yer Nur, mekanın Cennet olsun..
Bir oğlum var,Vatana Helal Olsun..
Ata’sına, Toprağına,Namusuna,Ay Yıldızlı Şanlı Bayrağına Bir değil, Bin Oğullar Feda Olsun
’NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE ’
GÜL ONUR
29-10-2008
YORUMLAR
sevgili şairim bu çalışmanla göğsümüzü kabattın ve vatan duygularımızı yeniden şahlandırdın elbetteki atamızın izinden gidecek bu vatanı kanımızın canımızın son damlasına kadar savunacağız canımızı vereceğiz ama bir karış toprağımızı asla vermeyeceğiz vermeyiz veremeyiz kolaymı öyle üç beş çapulcu gelecek bu vatanı bölecek bizler türk evladıyız ve atalarımızla gurur duyuyor ve övünüyoruz onların çizdiği bu yodan sonuna kadar yürüyecek üç beş çapulcuya bu vatanı asla teslim etmeyeceğiz edemeyizde sevgi ve saygılarımla
KUTLUYORUM GÜL ÖRNEK OLACAK BİR YAKLAŞIM SERGİLEDİĞİNİZ İÇİN.ONUN BIRAKTIĞI ESERİ BALTALAMAK İSTEYEN DAHİLİ VE HARİCİ BEDHAHLARIMIZIN(KÖTÜNİYETLİLER) OLACAĞINI ZATEN O GENÇLİĞE SÖYLEVİNDE BELİRTMİŞTİ; NEREDE YANILDI Kİ BU SÖYLEMİNDE YANILSIN.ATATÜRK OLMASA KİMDEN NASIL DOĞACAĞINI BABASININ KİM OLACAĞINI BİLE BİLEMEYECEKLERİNE DAİR NEYZEN TEVFİĞİN ÇOK GÜZEL BİR TAŞLAMASI VAR BULURSAM BURAYA İLAVE EDECEĞİM...
kutlarım saygıdeğer yazını...
Şaban Aktaş tarafından 10/31/2008 8:07:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hayret bir şey !!
Sizin neyi nasıl anladığınıza şaşırdım.Elbette Babam Atatürk değil !Bunu kast ediyorsanız.
Atam, Dedem, Ceddim ,Atatürk' tür benim.
Bir Anne'yim..Ve Vatanımıza, bekçilik yapan, Atatürk gibi, mert, yiğit bir oğul,şerefli bir asker yetişdirdim. Tüm Analar böyle bir oğula sahip olmak ister.Türk'ün önderi, Cumhuriyetin kurucusu, Kadına İnsan olduğunu,seçilme ve seçme özgürlüğünü veren bir Öndere, benzetmek kadar doğal ne olabilir ki....
********** **********
Zikri ne ise kişinin ,fikri de öyle dir.
Mecazi bakmışsınız sanırım..