- 744 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yağmur
Yine aynı manzaralar,yine aynı masallar.Yeter artık.Ya siz nasıl yöneticisiniz ? Başınızı secdeye nasıl koyuyorsunuz?.Koyuyor musunuz ? Bana birisi de bunu açıklasın.Başını eğip huzurda duran, O nun karşısın da acizliğini farkeden, böyle mi hizmet eder halkına.
Bir yağmur yağdı, yine göl oldu şehirler.Neden alt yapı yapılmadan üstünü kapatıyorsunuz bu yolların ?.Kim çiziyor bu yolların,caddelerin, sokakların projelerini ?
Kime veriyorsunuz bu işlerin ihalesini ?
Yok...Hizmet yok..
Yok ..İş yok ...
Artık kimse üstüne düşen görevi layıkıyla yapmıyor,bunun sebebi ne sizce ? Belediyeleri denetleyen kurumlar neden yapmıyor görevlerini ?.Yine kimin oğluna gemiler yapılıyor ? Yolsuzluk diz boyu.Haksızlık boğazdan nasıl geçiyor ?.Anlamıyorum. Anlamakta da zorlanıyorum.
Üç gün süren yağmur, bütün sokakları göle çevirdi.Evleri kanal suları bastı,vatandaş mağdur yine her zaman ki gibi.Nerdesiniz ?
Belediye yeni bitirdi yol çalışmalarını,sokakları taşla döşedi ve inanır mısınız, bütün kanal kapaklarının üstüne taş (parke taşı) döşedi ! Yağdı yağmur kaldık suların içinde..
Bu nedir ya !
Bu göz boyamalardan aldığınız halkın parasını aslında nerelere harcadığınız biliniyor da,vatandaş üstüne düşen görevi yerine getirmeye çekinir hale getirildi..Maalesef çok iç acıtan görüntüler.
Ayıp, çok ayıp ,gerçekten inanılmaz bir durum bu.Hala vatandaşı uyutmaya çalışıyorsunuz gözünün içine baka baka.
Kanal çalışması yapıp,yolları öyle süsleseydiniz ya !
Nerde bu milletin okuyan mühendisleri, mimarları nerde ? Nerdesiniz ?
Azerbaycan firması almış bizim belediyenin ihalesini,bir işçisine 2 bin dolar maaş veriyor.
Şimdi siz söyleyin bana, sular evlere girsin diye mi verdiniz bu ihaleyi.
Yok mudur bizim kendi işçimiz,aylık dört yüz seksen türk lirasına çalışan ?
Vah milletim vah !..
Vergiyi alandan hesap sorulsun..Alnını secdeye koyan vicdanlar rahat uyusun !
Saygılarımla
YORUMLAR
MERHABA SEVGİLİ GÜL,
YİNE BİR YARAYA PARMAK BASTIN;
bizim ülkede kaldırım mafiası var,
bir de kaldırımda saldırım mafiası var.Belediyecilerin birini en kısa yoldan zengin etmenin yolu kaldırm taşlarının sökülüp her bir, bir buçuk yılda dikkat edelim; kaldırım taşlarının değiştirilmesidir...Bir pembe taş parke döşerler, sonra siyah afyon mermeri, graniti, sonra beton dökme kalıplarından çıkmış briketvari yol taşları...Her seferinde dediğin gibi birilei para kazanır.En güzel ve kalıcı olan baştan projelendirilmez. Antalya'da biz bunu çok yaşadık...Bu arada tabi dere yataklarını doğal yapısı ekolojik bir felaketle karşı karşıya...Kumlar ha bre briket çakılllar aynı biçimde...
derken birileri zengin olup gidiyor tepemize yeni ağalar dikiyoruz haksı kazanmalarına göz yumarak...ZOR ZOR ZOR ZOR dostkalem...Saygılar kutlarım...
Şaban Aktaş tarafından 10/28/2008 9:35:54 PM zamanında düzenlenmiştir.