HESAPLAŞMA
Farzet ki ben bir Müneccimim.
Nasıl olsa alışkınsın etrafında olup biten herşeyi seyredip kayıtsız kalmaya.
Sen bir Milletin ta kendisi olduğun için, sanadır bu sessiz sesim.
Sükut eylemek senin soyadınmı oldu merak ettim.?
E ’sen kimsin ve hangi Millet’ten..? Sen: sana öğretilen yalan ve yanlış bir tarihin sahibimisin? Yada tarihleri yönlendiren soylu ve asil bir Milletin devamı olduğun halde bunu idrakten yoksun bir kalabalık yığınmısın?
Bak! mekanın adı dün Mersin di; bugün Aktütün.
Senin asırlardır Namus telakki ettiğin Bayrağa yapılan saldırıda o ölü toprağını atmasını bilip, nasıl haykırdın? Bayrak Namus ise ki öyledir, senin bayrağına sahip çıkman bile birilerine acı verdi. Acaba bununda farkındamısın? Yoksa yıllarca anlaşılmaz bir ihmalin neticesinde, hala hümanizm, insan hakları diye dayatmalara sessizmi kalacaksın?
Sana senin tarihini unutturmaya, ahlakını içten çürütmeye, Türk’üm demenin kusur sayıldığı edebiyatına sahip çıkmaya devam mı edeceksin?
Bak! bayraga sahip çıkman birileri tarafından hemen ŞOVANİZM ilan edildi bile.
Aklımdayken şunuda sorayım.
Hakikaten ne zaman dostunu düşmanını seçeceksin? Soruyorum kardeşim, ne zaman öze döneceksin? Senin üzerinde hesaplar yapan, aydınım diye bir çok medya da meydanları boş bulup cambazlık yapan sahtekarlara kendince ne zaman tepkini göstereceksin.? Görüyorsun! gecmişte NAZIM abileri bu günde ORHAN yoldaşları, senin gözünün içine baka baka sana nasılda tatlı tatlı hakaret ediyor. Senin o yıkılmaz toplum bilincine ne oldu?
Nemi oldu?
Birileri seni kendi rotasında sistemli bir telepatiyle uykuya daldırdı. Nasıl rahattamısın?
Hele dur sen daha nelere şahit olacak nelere maruz kalacaksın. Bak bir hatırlatma daha, hafıza yoklayıp unuttuğumuzu hatırlatayım size. Çünkü biliyorum, başka hiç bir Millette olmayan derin bir unutkanlık hastalığın var senin. Senin daha çok hastalıkların var. Sen böyle hasta bir Millet değildin. Hani Usa Irak’a girdi de, Saddam delisinin heykellerini yıkarken, senin de benim de güldüğümüz o çapulcu Arap ile Peşmergeler, Saddamın heykelini terlikleri ile döğmüştü ya, Aynı akıbete uğrarsan Mazallah! kimse istemez, Saddam ın heykelini terlikleri ile döven çapulcular gibi içinde hain çok, içindeki hainler terlik ile değil, balyozlarla kafanı ezecek.
Sana hınç besleyen kinin her köşede saklandığından habersiz bir koma da yaşam. Helal olsun sana. Nasıl başardın bunca yıl bu kadar duyarsız ve tepkisiz bir Millet olmayı. Seni kutluyorum, Niye?
Çünkü, bunu başka hiç bir Millet başaramaz da ondan. Yani sen zoru başarıyorsun. HELAL OLSUN SANA.
Gözlerime inanamadım, kulaklarıma da tabi ki, hadi ya ! içinizden bazıları olası bir kargaşa da ülkeyi kurtarmak için, şimdiden tebdirini alıyormuş. Doğrumu aceba bu?
Bak kimse istemez, güzelim ülke, felaketler beldesi olsun.
Öyle olsun.
...............
Dün akşam aklıma geldi; ne zamandır ev de temizlik yapmadım.
Yatağın altı pislik, üstü pislik, mutfak kir içinde, askılar perdeler, halılar leş gibi. Bahar geldi, bayram geçti, üst kata yeni kiracı geldi. Geldi de tepindi, tepindi, rahatsız etti.
Ya sen?
Sende de hala tık yok, helal olsun sana.
Kalk ayağa da temizlik yap. Temizlik ŞART, ŞART, ŞART: ŞART artık Allah’ın kulu ŞART.
Senin evinde cirit atan misafirler baş köşe de, senin oğlanıda ayartmışlar, sana sövüyorlar haberin yok. Sen şirinlik abidesi olmaya devam et. Seni evden çıkarsınlarda gör.
Ama senin şu zengin evlatlık aldığın büyük oğlun yokmu (?)
inan! bütün pisliğin başı o, misafirlere gazı veren o. Senin evlatlığa da gazı verenler onun Avrupa’daki dostları.
Öyle bir temizliğe ihtiyacın var ki, zaman zaman seni rahatsız eden önüne engel olan kokular tamamıyle ortadan kalksın. Umarım karı koca karar verir de, birbirinize sahip çıkar, başka komşularınıza aldırmadan huzuru bulacak temizliği yaparsınız.
Zaten sen yapmazsan 10 yıl içinde başkaları düşünüyor temizliği. Bu temizlik senin iradenle olacak ona göre.
Var olma nedenlerini tartışır ve haysiyet mücadelesi yapar hale gelmişsin. Birileri sana dolduruşa gelme, provokasyonlara gelme, düzeni bozma diye edebiyat yapmaya devam edecek. Hangi düzen hangi huzur bu aceba? sormak isterim.
Her ay 15-17 vatan evladını şehit vermenmi HUZUR?
Çünkü sen şairinde dediği gibi "Treni kaçırmış bir Milletin evladısın" Unutma dün Bayrağa ihanet, bugün 15 şehit yarın başka başka talepler. Demesin hiç kimse, adres gösterdi gidiyor.
Evet gidiyorum! fakat baki kalacak olan aziz Milletin de Türk olduğunu biliyorum.
Pkk sempatizanlığı yapan, her kişi terörist görülmeli ve ona göre muameleye tabi olmalıdır. TECRİD denen bir kelime var: bununda yolları.
Irkçımıyız (?) Irkçılığı değil elimizin tersiyle itmeyi, ayağımızın altında çiğniyoruz.
Ve ret ediyoruz.
Önce davrananlar kazanacaktır. Hesaplaşmanın geleceği günler yakındır.
Temiz bir toplum için temizlik ŞART.
Selam ve dua ile
.........................
K. KURULTAY