- 1163 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kelebek Çocuk-1
ADALAET KADIN
Toplumda kendilerini tanıyamadıkları için nefret yatağına yatmış, kimsenin boyunduruğu altına girmeyen ve ahlaksız, saygısız,terbiyesizce davranış sergileyen inatçı, kinci, bencil, hırslı ve bu yüzden dışlanan insanlara “Kendini Bul” ve “Kendini Tanı”yolculuğuna çıkarma işi sana düşüyor. Bu insanlara haksızlıklara karşı mücadele hikayeleri yazmalısın.
Sen “ Adalet Kadın” “Hukuk ve Eşitlik”adı altında yüksek düzey ilkelerin ile kişinin sosyal ve ekonomik engellerini kaldırmasına yardım edecek insansın. Zaaflarını kullandıran ve dışlanan insanlara kendilerini bulmalarını ve kurallar ile yaşamaları gerektiğini öğretecek insansın. Böylece negatif düşüncelere karşı elinden geleni yapmış olacaksın. İnsanların seni tanımasına ve arkandan gelmesine izin ver.Yaşamın boyunca “ Hazredi Ömer (R.A) Adalet kılıcını elinden bırakma... Pes Etme! ... Beni Tanımaya Çalış yaşam felsefesi ile...
Kelebek Çocuğun sesine kulak verin.
“ Özgürleşin! Gülümseyin! Fark Yaratın! Bütünleşin! Ne Kadar Güven İçerisinde Görünürse Görünsün, Çocuk, Genç, Yaşlı; Zengin Ve ya Yoksul Tüm Canlı Varlıkların Sana Gereksinimi Vardır. Kendinizin Armağan Olduğunu Unutmayın. Gezebiliyor, Duyabiliyor, Görebiliyorsunuz. Farkında lığa varın...