- 710 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MERHABA RÜZGAR
Merhaba rüzgar nasılsın?İyimisin?Beni soracak olursan ben çok iyiyim.İnan günlerimSeni özlemekle geçiyor.Gerçi hemen hemen hergün konuşuyoruz ama uzakta olunca yine insan özlüyor işte...
Sesini ne kadar çok duysamda telefonda insan istiyor bide yüzünü görmek nefesini hissetmek kokunu hissetmek bitecek bu hasrette biraz daha zaman var galiba vuslata..
Geçen gün dışarı çıktım bizim kızlarla baktım ki dışarda herkes dostuyla arkadaşıyla çok mutlu ve bir anda sen geldin aklıma gerçi hep aklımdasın ama o mutlu insanları görünce hasretin daha çok oturdu yüreğime yanında olmak o vardı o an sanki gözlerine uzun uzun bakıp seviyorum demek vardı o an sana ve yine o an anladım ki seni çok seviyorum.belki
bu sevgi bu dostluk bir yandan bize sabrı öğretiyor olamazmı ama yinede seni çok özledim.
Arkadaşlar soruyorlar rüzgar nasıl gelmiyormu?İyi diyorum biraz grip olmuş dedim geçmiş olsun dediler...onlarında sana çok selamı var.
Sen benim hep yanımda olmasan bile hep senleyim.sensiz günler geçmiyor burda hiçbir şey zevk vermiyor yağmurda gezmeyide sevmiyorum artık.
çünkü sensiz hiçbirşeyin tadı yok.herşey senle güzel...
Şimdi sen merak ediyorsun sensiz napıyorum diye zamanlarım nasıl geçiyor diye.Hep ders çalışıyorum biliyorsun açıköğretim okumak zor biraz onun cenevesini çekiyorum.Öyle yani
gözün arkada hiç kalmasın yok bi yaramazlık buralarda varsa derdin söyle olur mu?
Maddi manevii hep yanındayım bilmiş ol.Seni mutlu edeyim bu arada bu mektubu sana yazarken şarkımızı dinliyorum biraz dıuyguluyum yani ama herşey seninle inan çok güzel...İyiki varsın hoşgeldin hayatıma herşeyinle...
Oralarda havalar sular nasıl ? Dikkat et bak artık havalar soğuk.Sonbahar belli olmaz sıkı giyin hasta olma sonra gözümü arkada bırakma..Gerçi dikkat ediyorsun ama insan genede telaş ediyor.
Arkadaşım nişanlandı.Nişanlısından beş dakika ayrı kalınca özlüyormuş.Bizim yerimizde olsa napardı acaba?
Ama şükrediyorum biliyormusun iyikide askerliğini yaptın bide yapmamış olsan daha çok özlerdim.Bide insanlar önceden dokuz,onbeş yıl yaparmış çok şükür o günlerde değiliz ama vatan borcu mecbur yapılcak biyerde yapmamazlık olmaz tabiiki...
Gerçi şimdide askerlikten farkı yok bizim durumumuzun ayrı şehirler çok koyuyor insana. Bu gece rüyamda hep seni gördüm uyanınca gözlerimdeki yaşları sildim yanımda olsan kızardın belki ama üzüldüğüm için değildi o gözyaşlarım sana olan sevgimin yaşlarıydı,sana olan özlemin ve hasretin seni seviyorum herşeyinle seviyorum hoşgeldin minicik kalbime. minicik kalpte kocaman yer açtım sana iyiki varsın yanımda olmasan bile varlığın yeter...
Aynı dünyayı paylaşıyoruz aynı şeyleri görüyoruz iyiki varsın seni seviyorum ....
Bu mektuba sadece seni anlatmak istiyorum ama oda belli süre sonra bitiyor onun bile bir sonu var.Ama bizim dostluğumuzun sonu olmasın olurmu?Mektubuma burda son veriyorum arkadaşların sana selamı var.Sende selam söyle Semraya benden hoşçakal güzelim...Bu arada çok yoruyormuşsun kendini dikkat et yorma fazla kendini tamammı bu mektupla bende gelsem nolur sana sanki diğmi görüşürüz inşallah bitanem... Görüşmek ümidiyle hoşçakal canım....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.