- 665 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SON MEKTUP
HEP AYNI YERDE AYNI ŞARKIDA BULUŞMAK ÜZERE
Evet son mektupdur sana bu satırları hangi duygularla hangi intihar kararıyla yazdıgımı düşünmeni istemem. Bilirsin iyi kötü güzel çirkin yaşandı bazı şeyler izmirin o serin o kordolu şehir teraslarında .
Biz seninle her gün aynı güzellikte aynı güzel duygularla ve sade öpücükle ellerimizi merhabayla birleştirdik. Hep aynı şarkı eşlik etti bize belki dünyanın en büyük aşkı degildi ama her akşam farklı otobüslere binip ayrılmakda bizi o kadar sarsmaztı çünklü bilirdik biz her akşam aynı yerde aynı aşkla birleşecektik.
Dedimya dünyanın en büyük aşkı degildi belkide ama ölümüneydi.
Oysa geride kaldı herşey yaşanalara kolaylıkla mazi diyebiliriz bu akşam ilk defa aynı saate aynı şarkıyla birleşmeyecegiz gün batarken kim bilir ben hangi otobüsün camından
baktıgım tüm tarlarada tüm mor kuşaklıdaglarda gözlerini görücem. Aklıma düşersin belkide her akşam gittigin yere bensiz gidecekmisin şarkımıza eşlik edecekmisin bu gidişe inat. Beni soran garsonlara yalan söylliyecekmisin.
Sakın beni yanlış anlama karagülüm sensiz bu beden bal kaymak degil bana sensiz bu can eziyettir bana .
Sensiz hayatın tadı olmaz bana bilki yedigimden içtigimden usanırım utanırım cevabım sözüm olmaz yaşananlara ve hayata.
Ayrılık ortak karar aglamak yakışmaz ama senin oldugun şehirde sensiz kalmak yaşantıma ihanettir.
Sana son sözüm gözyaşlarım olsun. Yaşanmışgüzel günlerin hatırına kalmak suikast olurdu kalbime .
"Biz acıya gülmeyi boç biliriz
ama yinede olmuyacak duaya aminimiz
başa gelene eyvallahımız
meraklanma sevmek için elele olmak gerekmez
biz uzakda olsak
sevmeyi biliriz.
20.04.2007 CUMA sabahı ÖZGÜR KESKİN
YORUMLAR
...sensiz bu beden bal kaymak degil bana sensiz bu can eziyettir bana
Sensiz hayatın tadı olmaz bana bilki yedigimden içtigimden usanırım utanırım cevabım sözüm olmaz yaşananlara ve hayata.
Ayrılık ortak karar aglamak yakışmaz ama senin oldugun şehirde sensiz kalmak yaşantıma ihanettir...
kaleminiz hoşuma gidiyor... belki ifadelerinizin cümlelerimdeki yaşanmışların ifadesi olduğundan, belki de duygularıma tercüman oluşundan...
daim olsun...