- 822 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk'ın Kralı Lise'de Olur
Lise yıllarınızda kral değilseniz bittiniz. Hiç unutmam o yıllarda kendimi bir süre kraldan saydığımı. Oysa kraldan çok kralcılar çoktu. Sadece bir kraliçe ile de yetinemediğimden hem y â r dan* hem de t a h t tan geçtiğim hep olmuştur.
Lisemizin süper bir kızı vardı ve her akşam arabalı bir "ağbi" tarafından evine bırakılmak suretiyle aşkımızın üzerinde sürat yapmaktaydı. Uzaktan sevmek vardı ya kitabımızda. İşte öyle bir şeydi bizim ütopya**
Şimdi ne oldu bilmem ama hep korkarım o kızın başına kötü bir şeyler gelebilme olasılığından.
O’da yaşlanmıştır şimdilerde kim bilir. Hatalarını tespihe dizmekle meşgul bir şekilde...
* : birine âşık olduğunuzda sizin bilginiz dışında başka bir kişinin de size âşık olabilme ihtimâli.
** : âşık olmak dünyanın en güzel duygusu.
Copyright © by ahd
Ali Hakan DÜZ
YORUMLAR
"Şimdi n’oldu bilmem ama hep korkarım o kızın başına kötü bir şeyler gelebilme olasılığından."
burda da haklisiniz cunku o utopyada sirf kralcilar degil bide Nuri abiler vardi..
isin sakasi bi yana lise yillari gercekten unutucak gibi yillar degildir.. hele su son cumleler ahh dedirtti sabah sabah..
* : birine âşık olduğunuzda sizin bilginiz dışında başka bir kişinin de size âşık olabilme ihtimâli.
** : âşık olmak dünyanın en güzel duygusu.
kisa ve øz bi makale idi.. saygilar efendim.
Şimdi n’oldu bilmem ama hep korkarım o kızın başına kötü bir şeyler gelebilme olasılığından.
O’da yaşlanmıştır şimdilerde kim bilir. Hatalarını tespihe dizmekle meşgul bir şekilde...
.....yapma nasıl haberin olmaz tespih dizen kızdan.
......çook güzel ifadedelerdi
....tebrikler.