- 1738 Okunma
- 17 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZLEDİM...
Akşam olmak üzereydi beni bulduğunda.....yine kızdırmışlardı beni....dokunsan patlayacaktım tek bir laf bekliyordum... dokundun ve patlamadım....kızamadım sana....yüzüne bakakaldım gözlerindeki derin boşlukta bana ne olduğunu anlamaya çalışırken sesinle döndüm dünyama..........içimdeki bu acı da neydi?aşk mı?yok canım daha neler.......aşka inanmam ben!ve sen sevgili...o kadar çok inanmıştın ki aşka yapacak hiçbir şey bırakmadan bana dize getirdin yüreğimi.....
artık bendeydin.....
artık sendeydim....
fikirlerin fikirlerimdi.....
savaşın savaşım....
elimi tutmasanda gözlerime bakmasanda varlığın yeterdi bana...... hep yetti!
fazlasını istemedim ki....hep ayrı masalarda otursakta ne yapar eder beni görecek bir yer bulurdun kendine......konuşmana fikirlerine ne kadar hakimsen bana da hakim olduğunu hissettirirdin.......bol seni seviyorum’lu günlerimiz hiç olmadı..... biliyorum ki yüceydi hatta en yücesi bizimkiydi.......bu güven yeterdi.....yetti......gözün karaydı ,korkusuzdun ve tek korkumdu bu......tıpkı çocukluğumdaki korkulara benzeyen ve hiç geçmeyen.....artık geçmeyecek olan...ölmek kolay derdin zor olan yaşamak...ve ben hep zoru sevdim tıpkı seni sevdiğim gibi....sense kolayı seçtin...öyle güzel fikirler bıraktın ki arkanda... yapacak o kadar çok işin vardı ki...hep yapıcıydın hep olumlu hep güleryüzlü ve hep mantıklı.......
yıkıp gittiklerinden haberin var mı peki?bu da mantıklı mı sence???????????bana verdiğin sözler borcun olsun....öyle çok özledim ki seni..........
"Hayatının hangi anında yaşıyorsan yaşa,geriye baktığında seni gülümseten bir şeyler varsa devem edeceksin yaşamaya" bu sözün hep aklımda...
SENİ ÇOK SEVİYORUM...
YORUMLAR
BEN SENİ SEVDİM Mİ?
Ben seni sevdim mi? Sevdim, kime ne
Tuttum, ta içime oturttum seni
Aldim, oksadim saçlarini, öptüm
Içtim yudum yudum güzelligini
Ben seni sevdim mi? Sevdim elbette
Bendeydi özlemlerin en korkuncu
Çildirirdim sen ne kadar uzaksan,
Ask degil, hiç doymayan bir seydi bu
Ben seni sevdim mi? Sevdim dogrusu
Sevdikçe tamamlandim, bütünlendim
Biri vardi aglayan; gecelerce
Biri vardi sana tutkun; o bendim
Ben seni sevdim mi? Sevdim, en büyük
En solmayan güller açti içimde
Ömrümü degerli kilan bir seydin
Sen benim bozbulanik gençligimde
Ben seni sevdim mi? Sevdim, öyle ya
Bir çizgiye vardim seninle beraber
Ve bir gün orada yitirdim seni
Ben seni sevdim mi? Sevdim, Ya sen beni?
ümit yaşar oğuzcan
kaleminiz hiç susmasın
sevgilerimle.............
Sevgili Gökçe,şu anda nerdesin,bir daha bu sayfalara dönermisin bilmem ama sonunda senin de bir yazını okumak bana kısmet oldu.Yazdığını bilmiyordum çünkü.Biliyor musun aslında çok da güzel yazmışsın.Bence devam etmelisin.Umarım sınav günlerindir ve başarırsın,tekrar bu sayfalarda görüşürüz.(Dede-torun olarak tabii.)Sevgiler torunum..