- 679 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"AŞK DEĞİL"
Sensiz bir hayatı düşünmek bile nasıl zor.Aslında aşk değil bu.Öyle olsaydı eğer biterdi, geçerdi, hayali kalırdı sadece.Ben yaşıyorum, yaşıyorum ama tükenmiyor.Ne zamana yeniliyor ne de insanlara.Öyle birşey ki bu başımdan da gitmiyor hiç.Oysa okadar direndim ki kalma diye, ama yok yok hiç ayrılmadı benden.Biter dedim bitmedi, geçer dedim biran bile bırakmadı beni.Aşk değil bu,başka biri yok başka yer yok yok hep aynı yer hep aynı insan sanki.Günler geçiyor,aylar geçiyor hatta mevsimler geçiyor hayatımdan sen gitmiyorsun.Yağmurlar yağıyor erimiyorsun, Güneş geliyor yine yok yine yok.Ben artık istemiyorum seni ama sen anlamıyorsun.Git diyorum içimden yüreğimden kımıldamıyorsun bile.Başkası geldi başkası olacak diyorum ama hiç aldırmıyorsun bile.Bana mı bu direnişin yoksa sevgime mi?Ama aşk değil bu yani öyle birşey değil.Ne laf anlıyor ne beni. Ne sevgimi istiyor ne canımı alıyor.Ama orda hep, aşk değil bu.Aşk değil bu başka birşey.Zamanın çoğunda sen varsın ama ilerlemiyorsun.Daha çok kök salıyorsun sanki.Sanki git gide çoğalıyorsun bende.Sanki yavaş yavaş alıyorsun canımı.Hani acıtmadan hani hissettirmeden böyle inceden inceye.Yavaş yavaş gidiyor ömrüm.Aşk değil bu, aşk değil bu.Ne gecelerim gece ne gündüzlerim gün.Ne nefes alıyorum ne de kalıyorum.Denizin dibinden çıkmaya çalışırken daha çok batıyorum.Yıldızlara uzanıyorum birer birer kayıyorlar elimden.Nereye uzansam yok oluyor.Ama aşk değil bu, aşk değil.Belki en safıydı belki verilen çabadandı değeri ama öyle büyük öyle yüceydi işte.Zaman bile saygı duydu silmedi seni.Oyüzden aşk değil bu aşk değil.Ben gittim, geldim, yürüdüm hatta koştum yoruldum ama sen yorulmadın hiç.Biran bile durmadın.Biran bile hesap sormadın, biran bile düşünmedin yarınını, biran bile "ölmedin".Oyüzden aşk değil, bu aşk değil.Alsa da tüm yarınlarımı elimden, öldürse de yavaş yavaş ben biliyorum aşk değil bu, yani aşk kadar "az" değil bu başka birşey.Geçte olsa "ANLADIM".....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.