- 1042 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgi nedir,ne değildir?
Gönül’ce
Sevgi nedir,ne değildir?
Hemen hemen herkes bu soruya kendine göre yanıt bulmuştur.
Sevgi kimine göre bir basit bir duygudur,kiminin inanmadığı,
Kiminin taptığı bir duygudur.
Sen arkadaşım !
Bana sevginin tanımını yap, dediğimde,bana vereceğin ilk yanıt ne olurdu?..
Tahmin edebiliyorum...
Buna cevap vermek gerçekten zor bir şey.imkansız değildir ama zordur.
Sevgi için bir çok tanımlama yapılır.
Ama gerçek cevabın’’sevgi kelimesinin içinde olduğunun kimse farkında değil galiba.
Sevgi sevgidir!.. sevgi bir sakızı sevdiğinle paylaşmaktır,sevgi hissetmektir,sevgi dokunmaktır,sevgi ağlamaktır,sevgi gülmek ve sevinmektir. Sevgi,düşünmektir,sevgi acımaktır,sevgi annedir,sevgi çocuktur, sevgi devlettir.
Sevgi sensin ,sevgi ben,sevgi o,sevgi AŞKTIR.
Sevgi arkadaşlıktır,dostluktur,komşuluktur.
Kısacası sevgi her şeydir...
Bir yürekte can olabilir misiniz? O yüreğe can katabilir misiniz?
Bir ‘Can’ımmm’’ kelimesine o yürekte bin anlam katabilir misiniz?gözlerde ışıltılar,pırıltılar görebilir misiniz? Ya yüzlerce renklerin dışında renkler bilir misiniz?
Can sesini duyduğunuzda yüreğinizde;ürperti ve titreşmelerin getirdiği telaşın midenize vuruşunu bilir misiniz? Ya kelimelerin,mimiklerin,ifadelerin yetersiz kaldığını bilir misiniz?
Saçlarına, gözlerine,burnuna,dudaklarına ve tenine dokunuşun hazzını
bilebilir misiniz?
Kalabalıklarda sessizlik şarkıları söylemeyi bilir misiniz?
Sıkıca sarmanın, yüreğe katmanın tadının hazza dönüşümünü, onun dizlerinde,omuzlarında,sonsuza kadar kalmayı hatta yok olmayı! isteyebilir misiniz?
Yani dostluğu+yüreği+ruhu+ mantığı ve bedeni tek tek sırayla yaşamayı,yudum yudum yüreğe katmayı bilebilir misiniz? Kim bilebilir!.. kim yaşamış ve yaşatmıştır,kim algılatmıştır ki, kiminin gözleri açılmıştır,
Kiminin yüreği kanamıştır,kimi deli yürek olmuştur, kiminin yüreğine yağmurlar yağmıştır ve kim bu ’’misiniz’’ leri ve ’’kim ’’leri birebir yaşamlarına katmıştır ki : işte bütün bunları sadece ama sadece
CANA CAN KATANLAR bilir, yani bizler !..
Sevgiyle kalın