- 1459 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
sitemim aşka..
Şu anda cok uzaktasın, beni düşünüyor musun, bilmiyorum? Ama ben hep seni düşündüm bugün, hiç aklımdan çıkmadın, attığım her adımda, yaktığım her sigaramdaydın....
Seni öyle cok özlüyorum ki, zaten cok uzaklardaydın, bugün klevyeme dokunan parmaklarım bile sana kavuşamadı...Bugün bir başka hüzün çöktü yüreğime, ne yapsam ,ne etsem silinip atılamadı. gecenin bir yarısı bana günaydın deyip sana sabahın çok zor geleceğini okumak satırlarında...
Seni şimdiden öyle çok özledim ki...İçim acıyor, sanki anlamsız bir keder çöreklendi yüreğime, gitmek bilmiyor...
Seni öyle çok seviyorum ki, istersen sor bugün benimle olan yüreğime akan gözyaşlarıma sor istersen, yüreğime sor, giderken yanına aldığın yüreğime sor, anlatsın seni ne çok sevdiğimi....ne cok özlediğimi... ruhum sevdi seni sende aşkı yarattı ..
şarkılar her ne kadar gözyaşlarımızla yağmuru bir arada nağmelesede ..
Seni öyle çok özledim ki, sanki bugün yine İstanbul benimle ağladı...Gözyaşlarım yağmurun kilere karıştı....hava kasvetli, ben bir büyük acı.. senden başka kim bilebilir, çektiğim bu sancıyı? aynadki yüzümsün sen ...
Yürüdüm yağmur da, ellerim üşüdü yine....
Gözyaşlarım, yağmura karıştı....Yüreğim ise sıcaktı, Giderken yanında götürdüğün için o hep ılık bir sevda sıcaklığındaydı.....
Biliyor musun? ne zaman biri bana canım dese, senin seslenişin kulaklarımda çınlıyor, irkiliyorum, mutsuz musun gene? Gene yüreğin mi acıyor diye düşünüyorum...Ne zaman yalnız birini görsem, senin suliyetin sanıyorum, ne zaman bir ayak izine takılsa gözlerim, yüreğime geldiğin günler de bıraktığın ayak izleri aklıma geliyor, ürperiyorum.....
Yokluğunda neleri yitirdim... sen yoksan, gül güzel kokmuyor eskisi gibi, ne de güneş içimi isitiyor, ne de yağmurdan sonra toprak kokusu geliyor burnuma, buram buram...
Yokluğunda neleri yitirdim, sen yoksan artık gülüşüm bile içten değil, şen kahkahalar atanlara imreniyorum hanidir...sen yoksan, ipekler bile dalıyor bedenimi, sakin yanlış anlama.. sitemin sana değil , sitemim aşka...
Sana aşık olmasam, sensiz günlerde böyle mutsuz olmazdım, sen, sen diye yakarıp, sabahlara kadar yıldızları saymazdım...Görüyor musun yokluğunda neleri yitirdim..ama sitemim sana degil...sitemim bir zalim sevgiliye ....
Seni özlemekten yoruldum sevgili.
Seni beklemekten yoruldum aşk.
Sana kıyamam sevgili.
Sitemim sana değil...
bedenim ruhum aşka geldi seni sensiz yaşamak...
sitemim sana değil....aşka..
YORUMLAR
Seni özlemekten yoruldum sevgili.
Seni beklemekten yoruldum aşk.
Sana kıyamam sevgili.
Sitemim sana değil...
bedenim ruhum aşka geldi seni sensiz yaşamak...
sitemim sana değil....aşka..
Özel ve güzel duygularr...
Sevmeyi bilen kişi...
Sevgiliye toz kondurmayan yüreğini kutlarım....
Sevgilerimle...