BİR GÜN...
sen çocukluğumdun benim..
ilk heyecanım,ilk mutluluğum,ilk güvenim,ilk aşkım,tutkum ve son yanılgım..
içimi titretirdin bana bi baktığında utanırdım mutlu olurdum her an yanımda ol isterdim masalı yaşadık biz pembe bulutlarla süsledin beynimi öyle inandımki beni sewdiğine bana taptığına sahiplendiğine kandım sana inandım!
herşeyimi aldın benden korkmadan usanmadan ben ’ seni sewiyorum’ dedikce sen almaya dewam ettin beni benden ..
önce sewgi werdin emek werdin sonra benden werdiklerinin bin katını çaldın dostlarımı seçtin ilk olarak sana kalıyım diye sonra saflığımı çaldın benden sonra senin hükmün başladı sustum yuttum dayandım...
öylesine sewiyordumki seni öylesine saftım öylesine küçüktüm ki göremedim hainliğini
göremedim bana ne derce zararlar verdiğini sewdim seni çok sewdim
yıllar geçti sen değiştin ilişkimizin yönünü değiştirdin BENİ KULLANDIN! ayrılamadın benden bırakmadın beni ben ne sanıodum biliomusun? beni sewiyor bensiz yapamıyor herşey düzelicek .. bunlarla dolu nice ayrılıklarımızı hatırlıomusun ? ben hiç unutmadım bana yaşattığın kabus dolu o günleri bana ağlamayı nasıl öğrettiğini, ewdekilerin sesimi duymaması için yastığımı yorganımı nasıl ısırdığımı hıçkırıklarımı gözyaşlarımı nasıl içime kalbime akıtıp bile bile kendimi senin gibi biri uğruna çürüttüğümü unutmadım benden çaldığın çocukluğumu paspas ettiğin gururumu ,adımı , insanlığımı unutmadım..
büyüdük değiştik ikimizde ben benden çaldığın güwenimi cesaretimi geri aldım senden sende yediremedin erkeklik adını werdiğin bencilliğine ..
BİTTİ dedim seni sewiorum sen olmasanda seni beklicem dedin zaman geçti üzerimizden sadece bikaç ay bugün 3. yılımızdı ve ben her hainliiğini bencilliğine ragmen gözlerim odamın penceresinde seni bekledim ama gelmedin ben sana gelip sadece uzaktan görmek istedim evet gördüm kollarının arasında o kızla ,izledim bi kaç dakika inanmak için onada bana baktığın gibi bakıodun, beni sardığın gibi sarıp öylesine öpüodun..
kalpsizsin sen wicdansızsın beni benden aldın harcadın bitirdin beni yaktın yıktın gittin..
şimdi beni ne ikna edicek şimdi beni hangi söz awutucak söylermisin şimdi ben neye inanıcam kime güwenicem söylesene şimdi ben nolucam ?Ya sen mutlu olucağını mı sanıosun senin çabaların yetermi bana yaptıklarının acısının hesabını sormasına hayatın kaderin he söyle!
sen sewemezsin sen kalpsizsin sen hainsin bütün dünyamı yıktın wicdansız !
hayatımın dersini werdin bana birgün bende bunun hesabını soracağım sana birgün benden aldıklarını senden geri alacağım
BİR GÜN:yokluğunda çektiğim acılara inat sana inat hayata inat AŞIK olacağım çok sewceğim we o gün ’ beni öldür ’ die RABBİME DUA EDECEKSİN ...