- 1369 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
sevmek sence?
Arzudur sevmek ,dogup büyümek gibi,yemek içmek gibi yaşamaya devam etmek için var olabilmek için en iyi ilaç ..
Kimi insanlar sever hemde çok belki haddinden fazla ,kimi sever görünür sevdigini sanır ,halbuki bu bir albenidir anlık gelir geçer saman alevi misali .
Zaman sonra adını bile hatırlamaz ,kimileri görsellige karışır onun cazibesine
cilvesine aldanır ..
sevmek zor zanat kanatimce sevmeyi bilen kaç kişi tanıdım ?
Tanıyamadım tanıyacagımı da sanmıyorum zor çünkü kahırı zor her babayigidin harcı degil ,taşıdıgını sananlar kendini kandırıyor,hayat öyle acımasızki yanıldıgının farkında degil....
Sevmek bir ömür boyu koşulsuz ,sebebsiz ,karşılıksız olmalı karşılıgı olmasada saygı duyup gene içinden sevmeli sevebilmeli insan .
Sevmek insanı insan yapan ruhunu aydınlatan can veren duygu ,
sevmek hayatımızda olmasını dileyip ama bir türlü elimizde tutamadıgımız taşıyamadıgımız sahip olamadıgımız duygu ..
Nice canlar bu ugurda yenilip can vermiştir ,hayatları hüsran olmuştur ,gönüllerine ğam keder yerleşip mahvolmuştur ...
Sevmek tüm insanları ,her varlığı ,güzel çirkin demeden eleştirmeden kırmadan yıkmadan ,yaradana süal sormadan sevebilmek ...
Olmak yada olmamak ,cesur olurum yaşarım sevgimi yada boyun eger kaderime otururum harcarım sevgimi,. Sizinki hangisi ?.yaşamak mı?yaşatmakmı böyle ?...
Sevmek ve sevilmek yaşama sebebimiz olmalı ....sevginiz bol olsun gönül dostlarım....
sevmeyi bilmeyenlere duyurulur...
YORUMLAR
Sevmek karşılıksız ,bağlılıktır, sadakattir, fedakarlıktır
Sevdiği kişi uğruna ölümü göze almaktır
Sarıp sarmalamak , dokunmak koklamaktır
Sevgiyi duyduğu kişiyi yüreğinde teninde, gözlerinde dudaklarında hissetmektir
İnsanı baş tacı yapmak,onurlandırmak, ödüllendirmektir
Sevmek yürek sesine vereilen tepkidir,onurlu , şerefli arif İnsan-ı kamil bir davranış biçimidir
Sevgi insan gibi insana yakışan davranış biçimi, insanlık dili ve insanlık yüreğidir
Saygılarımla
_____Şair67_______
ALİ CEMAL AĞIRMAN