- 1813 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
aşk ve cinsellik
Aşkın cinsel arzudan doğması gerekir. Şehvetten kaçarsan aşk fırsatını da kaçırmış olursun. Aşk sadece cinsel istek değildir, doğru; ama onsuz da olmaz - bu da doğru. Evet aşk şehvetten üstündür, ama eğer şehveti tamamen yok edersen çamurdan bir çiçek doğması ihtimalini de öldürmüş olursun. Aşk lotus çiçeğidir, şehvet de o çiçeğin içinden yükseldiği çamur.
Bunu unutma; yoksa asla aşka erişemezsin. En fazla şehveti aştığını iddia edebilirsin. Çünkü aşk olmadan kimse şehveti aşamaz, ancak bastırabilirsin. Bastırılan şehvet zehir haline dönüşür. Tüm vücut sistemine yayılır, toksik bir hal alır, seni mahveder. Aşka dönüşen şehvet ancak sana bir ışıltı katar. Hafiflersin ve kendini sanki uçacakmış gibi hissedersin. Kanatların çıkar. Şehveti bastırınca adeta bir ağırlık taşıyormuşsun, boynunda bir taş asılıymış gibi hantallaşırsın. Bu şekilde havalara uçma şansını tamamen yitirirsin. Şehvet aşka dönüştüğünde varoluşun sınavını geçmiş olursun.
Sana yaratıcılığını göstermen için malzeme sunuluyor. Şehvet bu malzemedir.
Şu hikayeyi duydum.
Sadece iş ortağı değil bir ömür boyu dost olan Berkowitz ile Michaelson bir anlaşma yaptılar: İlk önce hangisi ölürse geri gelip diğerine cennetin nasıl bir yer olduğunu anlatacaktı.
Altı ay sonra Berkowitz öldü. Çok ahlaklı bir adamdı, neredeyse bir azizdi, asla günaha girmemiş, şehvet ve cinsellikten hep korkup kaçmıştı. Ve Michaelson kaybettiği sevgili dostunun dünyaya geri geldiğine dair bir işaret bekliyordu. Büyük bir hevesle Berkowitz ’ den mesaj bekleyerek günlerini sabırsızlık içinde geçiriyordu.
Öldüğü günden tam bir yıl sonra, Berkowitz dostuna seslendi. Michaelson yataktaydı.
’’Michaelson, Michaelson,’’ diye yankılandı ses.
’’Berkowitz sen misin?’’
’’Evet.’’
’’Olduğun yer neye benziyor?’’
’’Kahvaltı ediyoruz ve sonra sevişiyoruz, sonra öğlen yemek yiyoruz ve sevişiyoruz, akşam yemeğini yedikten sonra sevişiyoruz.’’
’’Yani cennet böyle bir yer mi?’’
’’Ne cenneti canım? dedi Berkowitz. ’’Ben bir boğayım ve bir çiftlikte yaşıyorum.’’
Unutma, cinselliği bastıran insanlarda böyle olur.Başka türlüsü olamaz çünkü, bastırdığın tüm o enerji bir yüke dönüşüp seni aşağı çeker. Daha aşağı düzeyde bir yaşam sürersin.
Şehvetten aşk doğunca daha yüce bir varlık olmaya doğru ilerlersin. O yüzden şunu unutma -bir buda mı yoksa boğa mı olmak istediğin sana bağlı. Buda olmak istiyorsan seksten korkma. İçine gir, tanı, bu konuda gittikçe daha bilinçli ol. Dikkatli ol şehvet oldukça yüklü ve değerli bir enerji. Onu meditasyon haline getir, içine kalbinden akan sevgiyi kat ve yavaş yavaş aşka dönüştür. Şehvet işlenmemiş pırlanta bigidir. Onu sevgiyle kesip biçmen gerekir; o zaman değeri müthiş artar. Birisi sana hiç işlem görmemiş bir pırlanta verse onun pırlanta olduğunu bile anlamazsın. Kaşıkçı elması bile işlenmeden önce beş para etmezdi.
Şehvet değerli bir elmas gibi; sevgiyle parlatılması, anlaşılması lazım. Şehvet sevgiyle aşka dönüşürse kutsallaşır.
*buda:ilahi insan.
*boğa:duygusuz seks yapanlar.
Ve ben artık ruh kökümü bile biliyorum. OSHO ile aynı kökten geliyorum. (Daha kimler var kimler. )
Bilgelik ve düş alemlerinden.
Bedenim doğduğunda seçtiğim ad;ilklerin adı ilklerin yaşadığım yaşattığım ad
Ruhumu keşfettiğimde ona seçtiğim ad;
BATİKMANK..içinde batılı düşüncenin adımın ve soyadımın baş harflarinin olduğu adam gibi adam ifadesi taşyan ( MAN ).bunlar asla bir tesadüf değil
FARKLI BİR KÖKTEN OLDUĞUM AŞİKAR ..
herkese kendine özel güzelliklerle dolu kökler verilmiştir önemli olan onu ortaya çıkarıp
farklı ama güzel olan köklerle paylaşmaktır...sevgilerimle....
YORUMLAR
ne kadar genis engin bir bilgiye ve anlayisa sahipsiniz efem..
biz okuyucularinizi bu konuda düsündügünüz böylesine yardimsever oldugunuz icin sizi kutluyorum..
haa birde tsk ediyorum ileride cok isimize yarayacak bilgileri hic üsenmeyip gücennmeyipp bizlerle paylasmissiniz bravoo üstad bravoo..
..
aşk asla cinsel arzudan doğmaz,
cinsellık olsa olsa pekiştirici olabılır,
aşkın tanımında ve de yasadıklarınızdan hatırlayın daha yogun olarak kalben vuku bulan ve de tırmandıran duygulardır...
yazınızda anlatmak ıstedıklerınız gayet degerlı konular ancak bıraz dagınık olmus konu,
zaten elımızde ıkı konu var ve de bunları ayrı ayrı ve daha öz olarak anlatsaydınız daha ıyı olurdu...okurken konu dagıldı , sanırım bırde kelıme tekrarına cok gıdılmıs oda boğmus olabılır...
bu konuyu aslında bır forumda görmek ısterım..
sevgıler...
aşk sonsuz sınırsız sevgidir ,tanrı aşkı ,anneye olan , çocuga olan...
şehvet....