- 2180 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Hiç Yaşamamış Gibi Yaşamak İstiyorum SENİ...
Sanki hiç yaşamamış gibi yaşamak istiyorum Seni,
Mesela sabahları çok erken kalkmak Seninle,
Günü daha da uzun uzadıya yaşamak için..
Geceleri daha geç yatmak, daha az uyumak,
Daha çok varlığını hissedebilmek için..
Seni hiç yaşamamış gibi yaşamak istiyorum,
Herşeyi Seninle görmek, Seninle duymak,
Daha sonrasında onları tekrar gördüğümde duyduğumda, Seni hatırlamak için..
Ben şimdilerde Sensiz geçen saniyelerin hesabını yaparken, Seninle daha çok olabilmek için geç yatıp, erken kalkmak isterken, Sensiz geçen günlerime nasıl yanmam?
Ve işte kelimeler yetmiyor yine, yetmez ki .. Her saniyemi yanında geçirmek istiyorum, her an Seninle olmak.. Bunları yazmak da artık basit geliyor Bana.. Ve galiba ilerliyorum artık Aşkında.. Sonsuzluğa ilerliyorum. Yükseliyorum sevdanla.. Her gördüğümde ilk görüyor oluşum da işte bu yüzden. Ne kadar yaşasamda yaşayamıyorum Seni, Yetmiyor!
Anlatamıyorum bile, heralde belki de bilindik kelimeleri sıraya koyuyorum her zamanki gibi.. Başka nasıl yaşayabilirim daha çok Seni? Bilemiyorum!
Bu konuda da Çaresizim işte.. En çok hayalinle haşır neşir olduğum an yastığa başımı koyduğum AN’dır sanırım. En çok o zaman düşünüyorum Seni, Sensizliğimi, Yalnızlığımı, Ama inan yanındayken de düşünürüm Seni, Sensizliğimi.. Çaresizliğimi.. Gecenin Sessizliği eşlik ediyor Bana hep. Alıp götürüyor Beni Senli duygulara, Sanki hiç Sensiz olmamış gibi.. Hiç Sensiz kalmamışım gibi doğduğumdan beri sanki.. Sensizliğe inat hem de.. Ben de bırakıyorum kendimi gecenin sessizliği ve Senli duygulara. Biraz da o zaman yaşayabiliyorum Seni.. Biliyorum ki, Seninleyken yaşamak marifet değil, Sensizken Seni yaşamak en büyük Marifet. Ve Ben bunu yaşıyorum. Şimdi kimse Bana kalkıpta ucuz sevgi cümleleriyle “Seviyorum” demesin. Sevmek öyle basit bir duygu değil. Ama gerçekten Sevmek.. Seni Sevmek hiç basit olmadı Bana. Hiç basit gelmedi. İşte bu yüzden kelimeler de yetmiyor Seni sevdiğimi anlatmaya..
Bir de kendimi çok aciz görüyorum Seninle, Yanındayken o kadar güçsüz hissediyorum ki kendimi bu da Senin büyüklüğünden kaynaklanıyor bence..
Hiç yaşamamış gibi yaşamak istiyorum Seni ve hiç doyamayacakmış gibi .. Ve hemen yok olacakmışım gibi..
Sen basit kelimelerle anlatılamazsın.
Pembe Siirler --- 16.0.2008 – 10:00