- 942 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Özgürlük
Uçurumun kenarına gelmek ve durmaktır özgürlük. Birden ağlamak ve gülmektir. Yaşamın her anında yeni doğmuş bir bebeğin çığlığını hissetmek isteyen varlık özgürdür. Kaç kez gül bahçesine girdi firar eden özgürlük. Neden mi? Bilinmez değil bu soru kokuların yayılışındaki cesareti tatmak için elbette. Gün hayatın kıblesinin nefese kalacağı döneme gelecek hava parayla olunca insanlar sendeleyecek. Sendelemelerinde arayacaklar özgürlüğünü. Bütün insanlık hapse girince hapisteki sivrisinekler özgür olmadıklarını anlatacak onarla ben o günleri görmeden ölmek istiyorum.
YORUMLAR
Uçurumun kenarına gelmek ve durmaktır özgürlük...
Bu kelime yazanın ruh haline göre değişir elbette ama neden durmak peki sevgili şair.
Geri dönmek yada başka değil...Bunu anlamak istiyorum...Dikkatli okuyun diyebilirsiniz,okudum
Ama neden uçurumun kenarına gelmek özgürlük???
Ya ayak kayar kazara düşerse insan istemeden...
Özgürlük, kayıtsız ve şartsız teslimiyettir ... Asıl özgürlük ölüm ile başlar..
Özgürlük zorunlulukların eldesidir.Zorunlulukları yerli yerine oturttacak kriterler açıklanmalı,netleşmeli.
Kamıu vicdanın da ! ne' ne kadar net ve berrak.İnsan olarak sınırlarımızın haddi nedir..Saygının saf ve temiz yüzü
ne kadar cesur ve umarsız..
Sosyo ekonomik,politik ve kültürel değerleri tartacak terazi-kantar var mı?
hapisteki sivrisinekler özgür olmadıklarını anlatacak onarla ben o günleri görmeden ölmek istiyorum
Sevgili Hocam ;bana ister gücenin ,isterse darılın ..bu yazınıza ve fikrinize katılmıyorum..
Sevgi ve selamlar..