- 953 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İkimizi Çok Sevmiştim!!!
İkimizi Çok Sevmiştim
Ne çok yakışmıştık birbirimize.. Ne çok Sevmiştik.. Ne çok şey hayal etmiştik.. Ne çok sevdirmiştik birbirimize birbirimizi..
Az görüşmemize rağmen ne çok şey yaşamıştık.. Sanki ayrılığımızı bilir gibi en güzel anları bütün ömrümüz boyunca yaşayacaklarımızı o anlara sığdırmaya çalışmıştık.. Ne çok şey yaşamıştık o zamanlarda.. Ne çok Sevmiştik.. Şimdi Sevmiyormuyuz? Ben Seviyorum hala.. Uzağımda olsanda, kokunu duyamasamda yanımdaymışsın gibi daha çok Seviyorum..
Yalnızlığım Sensizlikten.. Sen olsan, uzağımda olsan da yalnız kalmam ki ben.. Yalnız saymam kendimi.. Sen son Aşkım, Son Umudum olacaksın.. Son Sendin. Senden başka yok.. Bilsem ki; hasta olacağım ve çare olarak yeni bir aşk olucak şifam! Yine de istemem Senden başka Aşk!! İstemem inan.. Sensin benim iacım herşeyim.. Senden başka olmaz inan.. Olmadı..
İkimiz yakıştık herşeyden çok.. Dünyadaki herşeyden çok ikimizdik birbirimize yakışan.. Şimdi bu kadar yakışmışken yapılır mı? Ayrıık neden? Niye????
Bu kadar yakışır mı başkaları? Başka çiftler? Bu kadar güzel olur mu? Bu kadar güzel Aşık kim olabilir?
Kim Sevebilir? Kim Yaşayabilir bizim kadar?
Neden yarım kaldı herşey? Kalbim de yaım şimdi.. Hatta yokki kalbim.. Sende inan.. Herşeyim Sende.. Yapmasaydın bunu bana... Ne yaparsan yapsaydın ama bırakmasaydın.. Yanında olsaydım uzağında olsamda öyle hissetseydim.. Belki güzel bir masal, belkide bir rüyaydı gerçek olmayan.. Ama ben mutlu oluyordum işte o hayalle, o rüyayla.. mutlu oluyordum.. İnanmıştım, hemde gerçek gibi.. Şimdi hayallerim yok.. Rüyalarım kabus dolu... Evim yok.. Yatağım yok... Hiç bir şeyim yok.. İnansaydım ölene kadar inandırsaydım kendimi varlığına.. Yeter mi diyorsun? Bu Mutluluk Sana Yeter mi diyorsun?
Yetmedi işte yetmedi... Aldın hayallerim, aldın Umutlarımı.. Yetse böyle mi olurdum? Yetse ikimizi bu kadar çok Severmiydim? Yetmedi..
Şimdi bana kalan yolunu beklemek.. Ümitsizce.. Çıkıp çıkmayacağını bilemeden beklemek..
Desen ki bana 10 yıl bekle! Beklerim İnan.. Ama Soru işaretleriyle nasıl beklenir? Sen hiç Belirsizlik yaşadın mı? Ben şuan yaşıyorum işte.. Belirsizliğin en belirginini yaşıyorum..
Beni Belirsizlikle başbaşa bırakma.. İnan bana Yalnızlıktan daha çok zormuş ..
Yolunu beklemek kalsın bana.. Beklerim.. Ama yeterki bir gün çıkıp gel bana o yoldan.. Hiç bir şey olmamış gibi gel.. Ben ikimizi sevmeye devam edeceğim hiç bir şey olmamış gibi..
Sevmeye devam edeceğim..
Pembe Siirler --– 22.07.2008 – 19:00
YORUMLAR
Aşk bir hayel aşk bir rüya değil ki aşk bırakılıp gidilmez ki aşk bir umutdur aşk bir gelecektir aşk bu dünyada yaşanılan en büyük gerçektir.Umarım anlatılan bu tek ruhta değil iki ruhta devam etmektedir eger öyleyse zaten gelecektir eger öyle değilse sizin için o gercek aşka giderken ugranılan küçük bir hikayedir.Mutlu olmanız dileği ile