- 1204 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GİTMEK İKİ TÜRLÜ
GİTMEK İKİ TÜRLÜ
(erkek hali )
Gitme zamanı ve istenmeyen ayrılık kapıdaydı.Birbirleriyle görüştüler,çıktı kapıya, onu götürmeyi bekleyen arabaya valizlerini yerleştirirken bir yandan da herkesle tekrar görüştü.Hiç gitmek istemiyordu ama bir yandan da gitmek için can atıyor gibiydi.Etrafında biraz sonra devreye girecek özlemin ayrılık hali vardı.Ve gözleri dolmuştu, gitmelerin hüznüne kapılmıştı bu ayrılığın hüzün duruşuydu.Kendisini götürecek olan arabaya binmeden son kez etrafına baktı , başını kaldırdı,pencereye baktı ve gözleri takıldı kaldı.O pencerede önce ağlayan bir çift göz,sonra ağladığı görünmesin diye saklanan biri...Elinden gelse ve zamanı yetse bütün zamanı orda ona bakarak geçirecek gibiydi.Şaşırdı,bunun ismini ayrılık koydu zaten başka bir şey koymayı ne kabul nede cesaret edebilirdi.Aklının almaya zorlandığı şeyler oluyordu sanki ve etkilenmemesi imkansızdı.Sonra arabaya bindi,arabanın camlarından penceredeki ayrılığa bakmaya devam ederken araba gittikçe ordan uzaklaştı.
(kız hali)
Gitme zamanıydı ,herkes içindeki isteksizlikle kapıya yöneldi.Kapıda yolculadı onu ne aşağıya kapıya inmeye ne cesareti vardı nede gözleri buna izin veriyordu.Kendini ağlamamak için zor tutuyordu,gözleri dolu doluydu kimseye belli etmemesi gerekiyordu özellikle ona ,’’neden bu ayrılık vardı ki’’diye geçirdi içinden,ayrılık ve sonunda bırakacağı özlemi anlamaya çalıştı ama...İçindekileri bir anlatabilse ona ,nasıl olacaktıki gidiyordu işte onda bıraktıklarını umursamadan sadece onu anlıyordu,kalbinde olup bitenleri değil sadece ağlamak istiyordu ve susuyordu zaten istesede konuşamazdı ki gözlerinde sabırsızlıkla akmayı bekleyenler buna izin vermiyordu.Odasına koştu.Pencerenin yanındaki yatağa oturdu.Ağlamaya başladı bütün sessizliklere eşlik ederek.Kalktı,gözyaşlarını sildi,yine de ağladığı belli oluyordu,son bir kez bakmak istedi, öylece kaldı.Kendini çekemedi pencereden taki onun da son kez pencereye baktığını görene kadar.Onunda ona baktığını görünce aniden kendini geri çekti,nasıl olduğunu bilmeden.Daha da bakmadı ,ardından sadece onu götüren arabanın uzaklaştığını gördü.
EVGİN ATALAY