- 559 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KARŞILISIZ SEVDA??????
Sizin hiç 9 yıl süren bi sevdanız oldumu?. Yada adına sevda diyebileceginiz bir hikayeniz oldumu? Olanlar yaşayıp bilenler yada ders çıkartmayı isteyenlere eger biranız kafanızın şişmesini istiyorsanız öyle ise okuyun........
Diyardan diyara sürülmektir karşılıksız sevmek nereye gitsen orda acılardan kurulu bir dag vardır aşmanız gereken. Hayata devam edebilmek için iki önemli şansınız vardır ya onla yada onsuz . İki kusursuz dert degilmi. Tüm aşıklara özenirsiniz hatta kavga yapanlara bile keşke olsada kavga yapsam dersiniz yada ben çok dedim. Onu düşünmek ölümdür nerde aklına gelse yüregini koşturursun sonsuzluga onu düşünemiyecek hale gelene kadar koşar yüregin.Öyle dalarsın ki taa ki bir tanıdık selam verene kadar o an ayılırsın selam vereni öldürebilirsin o zaman o yarayı deştigi için.
Her mutlu anında onu o mutluluga katmaktır karşılıksız aşk . Onun şerefine içilen her şişenin dibinde onu aramaktır. Aslında savaşmaktır kendinle. Karşılıksız sevmek her nefeste kendini yenmektir. Tabir-i caiz ise kaf dağını aşmaktır. Yada yanından geçerken pas veren güzele bakmamaktır. Baktıgın her kızla sanki onu aldatıyor olursun.
Hele birde lisedeki aşkın ise yazıp yazıp gönderemedigin mektuplarındır sevdam her sabah ettigin yeminlerindir her sabah ecden okula giden o kutsal yolda o gün bu gündür dersin asıl sevdan odur o zamanlar.
süresi uzun kabul edilen bir zamandırda çıktıgının oldugunu bilmek ölümdür. Adını telefonunu için can verirsinde ölmezsin oysa ki bişey yapacagından degil meraktandır hepsi. Ama yine de zaman isyan zamanıdır.
Bir boşluktan düştükten sonra dönüp bi bakarsın ardın bir adım arkan bir adım alabilmişsin 9 senede. Ne onunla bir satır konuşmuşsun ve tabelada hep sen maglupsun.
Geçmiş olan 9 senem sana helali hoş olsun bilirisin sevmek kimi zaman ölmeyi göze almaktır.
ÖLÜM KURTULUŞ OLUR BENİM İÇİN AMA SEVDİGİM BEN BIKMADIM DAHA SENİ SEVMEKTEN.
BİLGEN’İME(içimden atmasam kendime ayıp ederdim unutttum.)