- 1023 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ŞARAP BEN VE TANRININ KÖYÜ
____ayaza çalıyormuş günün rengi.tenha bir dalgasında düşmüşüm odanın ortasına anamın rahminden kopar gibi.ebemin soğuk ellerinin sıcak şaplağı duyulmuş en kaba yerimde.çarşafa sarılıp......ağlamışım........
///
///
///
///
____hayalbaz ve hoyrat çocuksu karadeniz günleri kovalarken bir birini para kazanma gerçeği ta o zaman kazınmış beynimize,kocaman bacaları olan küçük evlerimizin akşam sohbetlerinde.denizin benim için getirdiğine inandığım bakır telleri toplardım cennet bahçesinin az bulunan nimeti sayarak.
kazanma duygusu ile kol kola gelen ve yüzümün ortasına yerleşen mutlu tebessümü satmışım, farkında olmadan yediğim
yabancı bir tokadın üçlü saltosuna.oralar tekin yerler değilmiş.
nenemim koca memelerine saklandım.........ağladım.........
///
///
///
____üniversite özlemlerimi konuk ettiğim ,mabedsi kayalıklarınından karadenizin ,koşarak gittim kayıt kokulu günlerine beytepe kampüsünün.kırmızı sarı renkteki pankart sinemasının tam karşısına geçip ,daha önce gördüğüm bir rüyayı okurken tanıştım , mavi üniformalı siyahi haydar ile
kalemlerime sarıldım........ağladım....................
///
///
///
_____soğuktan kararmış buzlarınıda türkü söylerken erzurumun
üşümekten morarmış dudaklarını demli bir bardak çay umudunda ısıtırken tanıştım ASUMAN ile.her yudumunda çayının, orospusal bir direniş sergilerdi hayata karşı urfa gülü.
sonra .....geleceğe dair umudi bir düş griliğinde koşturmuşum halbuki onu , sokak başlarına habersizce barikat kuran azrailin tezgahına düşürmüşüm bilmeden..........bembeyaz bir gaz yumağı oluvermiş elleri sonrasında.otopsi saatlerini araken koridorlarda, bulduğum buzlu sızı ma sarıldım..........ağladım............
şimdi şarap a kurulmuş ,çıldırmış saatim ben.çalarsam kuduracak köpek gibiyim.zıkkım gibi içtim sigarayı...dumana sarıldım ...........ağlayacağım..........
_______yanan bu köy kimin ?