- 921 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Öncelikle acılarını,özlemlerini,beklentilerini ve yaşama olan o asil mücadeleni vermekten ve dimdik duruşundan dolayı seni kutluyorum. Yüzyıllardır bayanları baskı altında tutmuş erkek egemenliğine dayalı bir aile yapısı günümüzde de ne yazıkki yıkılamamış ve tek parça halinde durmaktadır. Ben bu hikayenin mutlu bir son ile biteceğine inanıyorum. Yeter ki yüzünü doğan güneşten sakınma.
cesaretinizi kutluyorum.
okurken çok duygulandım;kolay değil bu,nefesi erk-otorite kokan peder şahi toplumda yaşamak..bir kadın olarak.
şu teze her zaman katılmişimdır:"bir toplumun özgürlük düzeyi,kadının özgürlük düzeyiölçülür.."sanırım lenin'in tesbiti..
devamını ilgiyle bekliyorum..
sevgiler..saygılar..toprağım.
Elimde olsa da olsaydım.. elimde oldu da olamadım.. olduğum vakitler de oldu ama elimde değildi.. ne yapmak gerektiğini bilemediği gibi bu gerekliliğin yapacaklarını da bilmiyorum.. artık deyip de bir karara bağlanacak bütün kadarlarda ederi olmayan çoklu Eee'lerle geçiştirilmiş konuşma diyaloğuyum.. boğuluyorum..
Kader diyip teselli bulmak gerek . Fakat yarından halâ ümitli gördüm sizi .. Bu yüce gönüllülük ile sevinçlerinizin ve umutlarınızın daimi olmasını diliyorum.. Sevgiler,Saygılar !
birde geçmişinden duydugu pişmanlık.yinede gecmişe takılı kalmıyordu,yüzü hep gülüyordu.çünkü yarınlar onundu.oğlu için babası annesi karseşi için ve kendi için ilerliyordu yolunda...
sevgili haval
o hayatı dinlemek
kitap haline getirmek istiyorum
ziyadesiyle ebni sarstı
ve kendine çekti.
yaşadıkların için çok üzüldüm
ama
hayatta
beyaz sayfalar bitmez.
elinden tutan bir dost olarak beni kabul etmeni istiyorum.
cevabını bekliyorum?...