- 962 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
COK YORULDUM
MERHABA BU YAZACAGIM ÖYKU YASANMIS BIR HAYATTIR SADECE YERLERI VE ISIMLERI DEYISTIRCEM BUNU BEN YASADIM PAYLASMAKTA ISTEDIM...BIR KAC SENE ÖNCE YURTDISINA GITMEMI KARAR VERDI AILLEM HAYATI KURTULLUR BILMEM NE OLLUR FELLAN ALMANYAYA GITTIM TABI TEK BASIMA DEYILDIM 5 TANE KARDESSIMDE ALMAYANYDA YASIYORDU .NEJLA ABLAMDA KALIYODUM COK EZILDIM COK,SEVMEDIYIM KISILERIN LAKAPLARINI BANA YAKISTIRIYOLLARDI BEN OKULDAN EVE EVDEN OKULA DÖNUYODUM BAZEN EVE GEC GIDIYIM DIYE EXSTRA DERS ALIYODUM OKULDA,BIR ZAMAN SONRA BABAMDA ALMANYAYA GELDI GECICI OLLARAK BABAM DIYER ABLAMLARDA KALIYODU BIR GUN BABAMIN YANINA GITMEK ISTEDIM BABAMDA COK ISTIYODU VE ABLAMA GIDERKEN TAM AYAKKABIMI CIKARCAGIM ZAMAN ELLINI KALDIRDI BEKLE BABAM GELIYO ZATEN DEDI E DONDUM KALDIM HIC SURAT ASMADAN TAMAM DEDIM, BEN HEP ICIME ATTIM DELIRECEK GIBIYDIM MURAT ABIME GIDERKEN UTANMADAN KAC SAATLIYINE GELDIN DIYE HEP SORARDI E BENDE CEKINEREK BURDA KALCAKTIM 1 GUNLUGUNE DIYEMEZDIM BI ZAMAN SONRA AYKUT ABIMLERDE KALMAYA BASLADIM ESI TURKIYEDEYDI VE ONDA KALDIGIM ZAMAN KISA BIR ZAMAN SONRA BENI EVDE ISTEMEDIGINI SÖYLEDI SASIRDIM NEREYE GIDECEM KIMDE KALCAM DIYE HALBUKI AILLEM BURDAYDI KANIM CANIM DEDIKLERIM ABILERIM ABLALARIM BURDAYDI HEM HIC BIR YERDE KABULENEMEDIM HERKES SOFRAYA BIR YEDEK TABAK KOYMAKTAN KORKTU VE ABIMIN ISRARLARDAN ARTIK NEYAPCAGIMI BILEMEDIM BABAMI ARADIM ,BABA YAPAMIYORUM GELMEK ISTIYORUM BABA DEDIM VE BABAM. KIM BILLIR NEYAPTIN DIYE HEP BENI SUCLUYODU HERZAMAN KAPILARI KAPATIYODU VE MERAL ABLAMI ARADIM ,ABLA ABIM CIKARIYO DEDIM NEYAPCAM DEDIM ODA BANA GEL DEDI YA OZAMAN ÖYLE BIR SEVINDIMKI NASIL ABIM BU BABAMI ARMAMDAN ABLAMI ARAMAMDAN SINIRLENIP SAAT 12 DE AKSAM BENI EVDEN CIKARDI BELKI DAHANELLER YALAN DIYE BILLIRSINIZ AMA BENIM BUYUK SAHIDIM ALLAH TIR NEYSE ABLAMLARA GITTIM ORDADA COK EZILDIM YA DAHA ANLATILMAYACAK COK SEY VARKI BUNU SÖYLEYIM BELKI BISEYLERIN FARKINA VARRIR NEDEMEK ISTEDIGIM ANLLARSINIZ BEN YEDIGIM EKMEGIN ONLARIN EVINDE KALDIGIM ICIN EVVIN KIRANIN YARISINI VERIYODUM DEVLETTEN BANA GELLEN PARAYLA BUNU BANA EL YAPMADI BUNNLARI BANA CANIM DEDIKLERIM ABLALARIM ABILERIM YAPTI ACII CEKTIM IMRENDIM CEVREMDEKI INSANLARDAN ÖYLE BIR CARESIZ KALDIMKI YUZUNU GÖRMEDIGIM INSANLA EVLENMEK ISTEDIM YETERKI BU CILEDEN KURTULAYIM DIYE AMA ZAMAN GECC COK BIR ZAMAN ISTE CALISIYORUM BUYUK BIR GIYIM SIRKETINDE CALISIYORUM EVIMDE KALIYORUM AMA VARYAA ZAMAN GELDI BANA DEDILERKI HAKKINI HELAL ET DEDILER BEN DEDIMKI BEN HELAL EDIYORUM AMA VICDANIN RAHATSIZLIK VERCEKTIR DEDIM COKK EZILDIM BASKALARI BENI EZMEDI BENI AILLEM EZDI ALLAH BENIM YASADIKLARIMI KIMSEYE YASATMASIN DIYORUM HOSAKALLIN.
YORUMLAR
NE YAZIKKI YASIYAN COK YASIYANLARIN BAZI YA BULANIMA GIRIYO YADA ISTEMEYEREK KÖTU BATAKLIGA GIRDILER KENDILERINI YANNIZ HISSETIKLERI ICIN AILEMDEN DARBE GÖRDUM EL NEYAPMAZKI DUSUNUP KENDILERINI KAYBEDENDE COK ALLAHA SUKKURLER OLSUN ALLAH SABIR VERDI HEP SUKRETTTIM ALLAH ARKAMDAN BEDUA EDEN KISININ BASINA BILLE VERMEZSIN
BEN KENDIMI ONLARIN YERINE DAIMA KOYDUM BEN OLSAYDIM BUNU YAPARMIYDIM DIYE AMA ALLAHA SUKKURLER OLSUNKI KIMSEYI KIRMIYACAK KIMSENIN EKMEGINDE,PARASINDA.V.S GÖZ KOYCAK ÖYLE BIR NEFSIM OLMADI NEBILLIYIM PAYLASMAK ISTEDIM BENCE IYI YAPTIM CUNKU BURDAKILERIN OKUMASI BISEYLERIN FARK ETMESI VE ÖRNEK CIKARMASINI ISTEDIM BENI HERZAMAN BU YORMUSTUR EL BUNU BANA YAPSAYDI BUKADAR NEFRET ETMEZDIM AMA SUNU DIYORUM YINE SAG OLSUNLAR BI DISARDA YATIRMADILAR :) HERKESIN CANI SAG OLSUN HERKES KALPBIN EKMEGINI YER
Şaka bir yana,burada çok ciddi bir aile dramı var.Bu dramın adı sevgisizlik.Tersinden okursak,siz bu fedakarlıklara katlanabilir miydiniz bu eüer fedakarlıksa.Bu soruya yüreklice evet diyorsanız,herşeye kafa yormaya değer.Eğer içinizde zerre tereddüt varsa.Sıkıntı derinlerde demektir.Böyle düşünün.Güzel yazınızı beyebdim ve kutladım.Selam,saygı...