- 921 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Güzel yüzlüm merhaba ,
Güzel yüzlüm merhaba ,
Bir fotoğraf karesiyle yaşar oldum seni , bir zaman buna mecbur , bir zaman bunla idare etmek zorundaydım . Resmine doya doya bakmak bir o kadar seni resimlerde öpmek bile yetiyordu bana . Şimdilerde yüreğim dolu , seni ister oldu yanı başında .
Gecelerde tanıdım seni , en derin olan sevdamla sevdim , sevildimde biliyorum . Belkide öyle sanmak istiyorum . Kimbilik bu mektubumu ya okursun yada okumassın ama ben yinede yazıyorum sana , yüreğimden geleni kaleme dökerek . Sevgi yi , sevgimi anlatmak isterdim sana ama biliyorsun ben bu hallerde sadece susmayı ve özlemeyi tercih ediyorum , özlüyorum senide . Yüreğim bu aralar hepden kavrulmuş , bir sesin bile duymaz hale geldim , oysa senin sesinle hayat buluyordu bu yüreğim .
Şimdi yola çıkmam lazım , uzun olan yollar ve işler beni bekler , sana yine yazacağım . Dilde değil , kalemde varolacağım . Ama unutmaki ,
Aslında sen hiç yokdun , ben zaten yok olandım .
Yıkılmamak için bu şart olandı . Biliyorsun asli kalbimde bir sevdam vardı , o beni yaraladı göç etti bu dünyadan . Ben ona , sen ise sende olana aitsin . Kabullenmek ve üzülmemek lazım diyorum .
Seni yaşamakda , tanımakda çok güzeldi ....... ( Seni Yaşayamadım Ben )
Sevg ...
Yazan : Firari Fırtına
YORUMLAR
Firari Fırtına
Sevg ...