- 695 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kıskançlık
Kıskançlık
------------Kadın saçma sapan, dengesiz dengesiz konuşuyordu; sanki içinden pazarlık yapıyor gibiydi, gözleri dönmüştü, farkında bile değildi, içinden neler geçirdiğini bir Allah birde kendi biliyordu, 20 yıllık eşini tanıyamamış bir hali vardı, zaman zaman bunu bellide ediyordu, hastamı yoksa bazen bunuda düşünmüyor değildi, eşiyle mutlu bir tablo oluşturduğunun hiç de farkında değil gibiydi, sevildiğini ya bilmiyor veya eşi ona belli edemiyordu, vardı bir problem ama ne? İşte bütün mesele bu...
-------------Son dönem tüm dünyanın belleğine kazınmış teknoloji sanırım bu kadının belleğine işlememişti, eşini seviyor bahanesi güya ona kıskançlık yaptırıyordu, böyle bir sevgi olur mu, bu nasıl sevgi acaba!..
-------------Bende zaman- zaman merak etmişimdir, evet insan sevdiğini elbette kıskanır ama bunun bir ölçüsü olmalı değil mi? insan sevdiğini kıskanmakla elbette yüzde yüz haklı, lakin kıskanılan eşin, kıskanılan kişiye göre değişmesi lazım, mesela ben eşimi ikinci derecenin ötesinden kıskanırım, neden? çünkü hem manen uzaktır hem maddeten uzaktır, haşa eş; ağabeyden kıskanılmaz, babadan, amcadan, dayıdan... bunlar birinci dereceye girer... bir de ikinci derece denilen akrabalar! kim bunlar? ağabeyin çocukları, abla nın çocukları amca, dayı, hala, teyze çocukları, temkinli olmakla beraber bunlardan da kıskanılmaz, kötü günde ve iyi günde beraber olacağımız bu ikinci derece insanlardan da kıskanılmaz, ha! evet elbette temkinli olacaksın ama eşine güveniyorsan temkinde ortadan kalkar, sevginin var olduğu yerde güven tam olmalı, eğer kıskançlık varsa sanırım orda güven yok veya güvende problem var demektir, peki bu kadının eşi kadını sevmiyor mu? yoo hem de ondan fazla seviyordu.. adam, kadına deli gibi aşıktı ama kadın bunu neden çözemiyor bunu anlamak işte o kadar güçtü, bir yuva nasıl dağılır bunu hep merak etmişimdir; şimdi küçük bir pürüzden yuvaların nasıl dağıldığının bir örneğini böylece görmüştü adam, kendi kendine- Allah allah! demek onca dağılan yuvaların birçoğunun sebebi belki de işte böyle saçma sapan düşünce ve kıskançlık lar demekki... diye söyleniyordu..
-------------İnternet denilen son teknoloji nin içinde bir msn olayı aldı başını gidiyor, bir çok kez gazeteler, tv ler bunu haber ediyor, hemen hemen bütün basında çıkan haberlerin çoğu bu msn yüzünden çıkan cinayetlerle, eşlerin ayrılmasıyla ilgiliydi, işte bunların da ortada olması hem kadını ve aslında adamıda düşündürüyor du lakin adam kadının düşündüğü gibi biri asla değildi işiyle ilgilenen adam sadece msn sini açıp önemli olan emael lerini açıyor, kişiler listesine eklediği önemli dostlarıyla sohbet ediyordu, asla yabancı ve tanımadığı insanlarla iletişime girmiyordu, çoğu kez bizlerinde yaptığı gibi bu adamda kendi işiyle meşguldü, üstelik bir fark var en çokta eşinin akrabalarıyla sohbet ediyordu, bunu çok iyi bilen kadın kendisinin de anlıyamadığı bir şekilde zaman zaman eşine ters ithamlarda bulunuyordu...--------------------DEVAMI GELECEK SAYIDA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.