- 739 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MERHABA
EVDEN ÇIKARKEN YİNE SURATI BEŞ KARIŞTI ÇANTASINI ALIP KAPIYI KAPATIP DIŞARI ÇIKTI.
AYAĞINDA YİNE TOPUKLU AYAKKABILAR YÜZÜ YİNE MAKYAJLI YİNE İŞE GİTTİĞİ BELLİYDİ SOKAKTA ÇEVİRDİĞİ TAKSİYE BİNİP BEYKOZ DEDİKTEN SONRA ARKASINA YASLANDI. BEYKOZ’A GELDİĞİNDE HESABINI ÖDEYİP TAKSİCİYE İŞE GELDİ. VE YİNE KAPIDA O YAKIŞIKLI DELİKANLI VARDI HİÇ YÜZ VERMEDİ İÇERİYE GİRECEKTİ Kİ DELİKANLI BİR DAKİKA SİZE BİRŞEY SORMALIYIM DEDİ.
-BAYAN BUYURUN DEDİ
-DELİKANLI SİZİ HEP BURADA GÖRÜYORUM TANIŞABİLİRMİYİZ DEDİ
-HAYIR DEDİ SERT DİLLE BAYAN İÇERİ GİRDİ
NE OLUYORDU BU ARALAR HERŞEY ÜST ÜSTE GELİYORDU SANKİ CANI SIKKINDI AĞLAMAK İÇİN FIRSAT KOLLUYORDU AMA AĞLAMAMLIYDI HAYAT NE KADAR ZOR VE ÇEKİLMEZ OLSADA AĞLAMAMALIYDI DÜÜNCESİ HEP BUYDU ÇİÇEK DÜKKANI VARDI BEYKOZ’DA ÇİÇEKLERİNİ YERLEŞTİRDİ DÜKKANI TEMİZLEDİ SANKİ ÇİÇEKLER HERŞEYİYDİ.
KAPI AÇILDI BİR ANDA GELEN MÜŞTERİYDİ BEGONYA VARMI DİYE SORDU MÜŞTERİ
-EVET DEDİ BAYAN VAR.
BİR KUCAK DOLUSU BEGONYA İSTEDİ MÜŞTERİ HEMEN BUKET YAPIP SARIP SARMALAYIP VERDİ MÜŞTERİYE SONRA BİR ÇAY SÖYLEYİP YAN CAFEYE SANDALYESİNE OTURDU ÇOK GERİLMİŞTİ BİR KAÇ GÜNDÜR AİLESİNİ TRAFİK KAZASINDA KAYBETMESİ CANINA GÜNÜNE YETMİŞTİ ZATEN VE DOSTLARI BAŞIN SAĞOLSUN BİRŞEYE İHTİYACIN VARSA SÖYLE DEMİŞLERDİ AMA HAYAT İÇİN GÜÇLÜ KALMALIYDI VE NEYE İHTİYACI OLURSA OLSUN KİMSEDEN YARDIM ALMAMAYA KARARLIYDI.
BÜTÜN GÜN MÜŞTERİLERLE UĞRAŞIP ÇİÇEKLERLE MORAL BULMAYA ÇALIŞTIKTAN SONRA EVİNE GİTTİ BİR ANDA TELEFON SESİYLE İRKİLDİ TELEFONU ELİNE ALIP BUYURUN DEDİ
VE TELEFONU KAPATTIKTAN SONRA ACIKTIĞINI FARKETTİ YEMEK HAZIRLAMAK ZORUNA GELDİ TOST HAMBURGER YAPTI AMA YİYEMEDİ.CANI HİÇ BİRŞEY İSTEMEDİ.
BİR ANDA KAPI ÇALDI İSTEKSİZCE KAPIYI AÇTI GELEN ARKADAŞI FUNDA MİRAY VE GÖZDEYDİ HİÇ BEKLEMEDİĞİ BİR SÜRPRİZLE KARŞILAŞMIŞ GİBİ OLDU HANDE 3 ARKADAŞIDA YANINDAYDI TOST VE HAMBURGERLERİ HAZIRLAMIŞTI AMA YİYEMEMİŞTİ ŞİMDİ İSE ARKADAŞLARI YANINDAYDI BERABER OTURUP YİYECEKLERDİ.
-MİRAY EE NE VAR NE YOK HANDE? DEDİ
-NE OLSUN DEDİ HANDE ÇİÇEKLERİMİN YANINDAYDIM DEDİ BÜTÜN GÜN DÜKKANDA KOŞTURUP DURDUM DEDİ
-FUNDA BAK HANDECİM DİYE SÖZE GİRDİ HAYAT ZOR AMA YALNIZLIK DAHA ZOR DEDİ TEK BAŞA ÇEKİLMEZ ÖMÜR DEDİ ÇOK İYİ BİR TANIDIĞIMIZ VAR ADI BUĞRA İYİ ÇOCUKTUR DEDİ DAHA ERKEN OLABİLİR SENİN İÇİN AMA DEDİ AİLENİ YENİ KAYBETTİN ZOR AMA DEDİ HAYATTA ZOR BİLİRSİN DEDİ GEL SENİ BUĞRA İLE TANIŞTIRALIM DEDİ.
HANDE HIÇKIRIKLARINI TUTAMAYIP GÖZYAŞLARINA DAHA FAZLA DAYANAMAYIP AĞLADI SAATLERCE ARKADAŞI FUNDA’NIN OMUZLARINDA HAYAT BU SEFER ÇOK ACI YAKALAMIŞTI HANDE’Yİ BUĞRAYLA TANIŞACAKTI AMA ANNE VE BABASI OLMAYACAKTI YANINDA.EN ÇOK HAYATI KENDİSİNİN BU ŞEKİLDE VURMASI ACI VERDİ HANDE’YE.O GECE ARKADAŞLARI YALNIZ BIRAKMADI HEP BİRLİKTE HANDE’NİN EVİNDE KALDILAR.
-GÜNAYDIN HANDE EEEEEEE HEP BİRLİKTE HANDE’NİN ODASINA HÜCUM GİRDİ NEŞE VERMEK İSTEDİKLERİ BELLİYDİ HANDE HIK MIK UYANIP İLK DEFA BU EVDE ANNE VE BABASININ ÖLÜMÜNDEN SONRA İLK DEFA GÜLEREK UYANMIŞTI ÇÜNKÜ DOSTLARI YANINDAYDI VE İLK DEFA KAHVALTI HAZIRLAMAMIŞTI MİRAY FUNDA GÖZDE HİÇ İŞ YAPTIRMADILAR O GÜN ÖĞLEDEN SONRA TELEFONLA BUĞRA İLE KONUŞTUKTAN SONRA GÖZDE AKŞAMÜSTÜ TANIŞTIRACAKLARDI HANDE VE BUĞRA’YI...
ÖĞLEDEN SONRASI BİR TÜRLÜ GELMİYORDU HANDE İÇİN HEYECANLI DEĞİL AMA SABIRSIZDI SANKİ...VE ÖĞLEDEN SONRASI GELİP ÇATMIŞTI.AKŞAMÜSTÜ OLDU VE EVDEN ÇIKTILAR 4 KIZ.
BEYKOZ’DA BİR CAFEDE OTURUP ÇAY İÇTİLER VE BUĞRA NİHAYET GELDİ BUĞRA İLKÖNCE MERHABA DEYİP HANDE İLE TOKALAŞTI SONRA DİĞERLERİYLE 5 KİŞİ MASADA OTURUP SOHBETE BAŞLADI BUĞRA ÇOK EFENDİLİĞİYLE KİBAR VE NEZAKETİYLE TATLI SOHBETİYLE HERKESİ BÜYÜLERDİ VE HANDE’DE BÜYÜLENMİŞTİ.2 SAAT GÖRÜŞME ARDINDAN KIZLAR KALKALIM DDİ BUĞRA İZİN SİZİN DEDİ.
KIZLAR KALKIP EVLERİNE GİDECEKLERDİ 3 ARKADAŞ GÖRÜŞÜRÜZ HANDE DEDİ VE HANDE EVİNE YALNIZ GİTTİ AMA İÇİNDE FARKLI DUYGULAR OLDU FARKLI HİSLER YAŞADI HATTA O GECE HİÇ UYUMADI YARIN İŞE GİTMEK İSTEMİYORDU BİRA DİNLENMEYE İHTİYACI VARDI VE DÜKKANI AÇMAYACAKTI.
SABAH OLMUŞTU SICAK BİR DUŞ ALDI HANDE BU ONA İYİ GELİRDİ HERZAMAN BUNU YAPMAYA ÇALIŞIRDI AMA AİLESİNİN ÖLÜMÜNDEN SONRA İLK DEFA SICAK DUŞ ALMIŞTI.DUŞTAN ÇIKINCA TELEFON ÇALDI ARAYAN BUĞRAYDI.TELEFONDA UZUN UZUN KONUŞTULAR...
BUĞRAYLA TANIŞALI 6 AY OLMUŞTU ARTIK BU BERABERLİĞİN BİR ADI KOYULMALIYDI VE BUĞRA EVLİLİK TEKLİFİNDE BULUNDU ELİNDE TEK TAŞ VARDI HANDE KABUL ETTİ VE ARKADAŞLARI VE BAZI AKRABALARIYLA BİRLİKTE SÖZ NİŞAN YAPILDI DÜĞÜNÜ 2 AYA PLANLADILAR.
BUĞRA’NIN İŞİ VARDI ŞEHİR DIŞINDA İZMİR’E GİDECEKTİ 15 GÜN KALACAK VE GELECEKTİ HANDE VE ARKADAŞLARI AIŞVERİŞ MAĞAZALARINI ALT ÜST EDİYORLAR BİRŞEYLER ALIYORLARDI DEVAMLI.
BUĞRA İZMİR’DEN GELMİŞ GELDİĞİ GİBİ HANDE’Yİ GÖRMEK İSTEMİŞTİ HANDE’NİN EVİNE GİTTİ YİNE 4 KIZ EVDEYDİ VE BİR ANDA KAPI ÇALDI HANDE KAPIYI AÇTI VE GELEN BUĞRAYDI ÇOK MTLU OLDU HANDE BUĞRA’NIN ELİNDE KOCAMAN KALPLİ KUTU VARDI HANDEYE VERDİ HANDE AÇINCA KUTUYU GELİNLİK ÇIKTI İÇİNDEN ÇOK ŞAŞIRDI BUĞRA’NIN BOYNUNA SARILDI ÇOK MUTLU HİSSETTİ KENDİNİ HANDE GELİNLİĞİ GİYDİ VE ÇOK YAKIŞTI DEDİLER HANDE’YE .
ZAMAN EPEY İLERLEMİŞTİ DÜĞÜN ZAMANI GELİP ÇATTI ALKIŞLAR EŞLİĞİNDE SALONA
GİRDİLER HANDE ÇOK GÜZEL GELİN OLMUŞTU VE BUĞRA ÇOK YAKIŞIKLI DAMAT OLDU. HANDE ÇOK ÜZÜLDÜĞÜ ZAMANLARIN ACISINI UNUTMUŞ GİBİYDİ ŞU AN DAHA HAİFİLEMİŞTİ ÜZÜNTÜLERİ.
PERİ KIZI GİBİ OLMUŞTU BEMBEYAZ GELİNLİĞİYLE KANATLANIP UÇACAKTI SANKİ O AN
DÜĞÜN BİTTİKTEN SONRA AİLESİNİN MEZARINA GİTTİ.EPEY ZAMANDANBERİ TUTTUĞU GÖZYAŞLARINI MEZARLIKTA AĞLAYARAK BOŞALTTI.
MERHABA ANNE BABA BEN EVLENDİM YANIMDAKİ DAMADINIZ DEDİ VE BAŞINI BUĞRA’NIN OMUZUNA KOYUP AĞLAYARAK RAHATLADI.BUĞRA BURADA HANDE’YE TEK ŞEY SÖYLEDİ...
SENİ SEVİYORUM.AMA BİLİYORUM AİLEYİ KAYBETMEK KOLAY DEĞİL SENİ ANLAMAYA ÇALIŞIYORUM NE HİSSETTİĞİNİ BİLEMEM AMA GERÇEKTEN ZOR OLDUĞUNU BİLİYORUM SENİN İÇİN ŞU ZAMANLARIN.
HEPSİNİ ATLATACAĞINA EMİNİM VE HER NE OLURSA OLSUN YANINDAYIM MADEM EVLENDİK MADEM BİZDE BİR AİLE KURUCAZ AKAN GÖZYAŞLAR HER ZAMAN ÇÖZÜM OLSAYDI AKAN GÖZYAŞLAR TOPLANIP DENİZ OLURDU DERMAN OLURDU AMA GÖZYAŞLARIN MUTLULUKTAN BİLE AKMASIN SENİ BU ANDAN İTİBAREN AĞLAYARAK GÖRMEK İSTEMİYORUM HEP YANINDAYIM DEDİ..
HANDE ÇOK DAHA İYİ HİSSETMİŞTİ KENDİSİNİ.TEŞEKKÜR EDERİM DEDİ SEN VARLIĞINLA HAYATIMA HOŞGELDİN TUTANACAK DALIM KİM OLUR DİYE DÜŞÜNÜRKEN BU DAL SEN OLDUN DEDİ İZİN VER DALINDA ÇİÇEK OLUP MEYVAN OLAYIM DEDİ VE HOŞGELDİN HAYATIMA DEYİP BUĞRA’YA SARILDI VE MEZARLIKTAN MUTLU ŞAKİLDE ÇIKTILAR KAFASINA TEK SORU İŞARETİ TAKILDI HANDE’NİN .
MEZARLIĞA AĞLAYARAK GİRMEK GÜLEREK ÇIKMAK HAYATIN CİLVESİMİ YOKSA KADERİN ZAMANIN VERDİĞİ BİR HEDİYEMİ’?