İNTİHARA YÜRÜMEK...
BEN ÖLDÜĞÜMDE ÜÇ YAŞINDAYDI OĞLUM, KIZIM KARNIMDA.
MUTSUZLUKTAN KAÇANLARIN EBEDİ MUTSUZLUĞA YÜRÜYÜŞLERİNDE SEÇTİKLERİ ÇILGINCA BİR YOLDU BENİMKİSİ...İNTİHAR!
PEK ÇOK KİŞİNİN DİLİNDEN GAZETE HABERLERİYLE GELİP GEÇMİŞTİR, AMA BENİM GİBİ YAŞAYANLARIN HEFIZALARINDAN HİÇ SİLİNMEMİŞTİR.
TARİHLERİ ÇOK İYİ ANIMSAMAM 20 OCAK’I İSE HİÇ UNUTMAM. MADAM BOVARY’İ ALMIŞTIM O GÜN, ON SAYFA KADAR OKUMUŞTUM. HASTANEYE GİDİP MİNİK BEBEĞİMİ SON KEZ SEYRETMİŞTİM SONRA CADDE ÜSTÜNDEKİ PASTANEYE GİRİP KOCA BİR DİLİM TATLI YEMİŞTİM. ARDINDAN ALIŞVERİŞ DERKEN EV...
İŞTE NE OLDUYSA O AN OLUVERMİŞTİ. DAHA KAPIYI AÇAR AÇMAZ YAĞMUR GİBİ İNMİŞTİ HAKARETLER.
SUSTUM ÖNCE, SUSTUM VE BEKLEDİM DİNMESİNİ BU KORKUNÇ FIRTINANIN….KONUŞACAK YADA KAVGA EDECEK KADAR GÜÇLÜ HİSSETMEDİM KENDİMİ.SUSTUM VE BEKLEDİM. DİNMEDİ FIRTINA.
ÇATILMIŞ KAŞLARI, HİÇ BİTMEYEN ÖFKESİYLE TÜM KİNİNİ KUSTU KARŞIMDA
SIKILMIŞ YUMRUKLARIM VE TÜM SAMİMİYETİMLE YALVARDIM ALLAHA. BU SON GÜNÜM OLSUN DEDİM, SON SAATİM. AL BENİ YANINA. VAKİTSİZ BİR ACI NİHAYETSİZ BİR VİCDAN AZABI KALSIN ONUN HATIRASINA...
´KEŞKE´DESİN YETER BANA. BİR ÖMÜR HİÇ SONU GELMEYEN KEŞKELER HERGÜN BÜYÜYEREK ÇOĞALSIN YAŞAMINDA...
MUTFAKTAYDI. AN BE AN ARTAN NEFRETİNİ NASIL DÖKECEĞİNİ BİLMİYORDU KELİMELERE. KAH VURDUMDUYMAZ OLUYORDUM ONUN DİLİNDE KAH GÖZYAŞLARININ ARDINA SIĞINIP SORUMLULUKLARINDAN KAÇAN YALANCI.
BEKLEDİM GELMEDİ ECEL. ANLADIM VARLIĞIM KAHREDİYORDU ONU. ÜSTELİK SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYDİM ARTIK. BİR KUTU HAPTI HEPSİ. ÖBÜR YANDA SONSUZ CEHENNEM…
YAŞAMAK YADA ÖLMEK…BEŞİR FUAT GELDİ AKLIMA.KENDİ ÖLÜMÜNÜ HAZIRLAYAN ADAM. VE YALNIZLIK.
HALA O SÖZLER KULAKLARIMDA YANKILANIYOR. HİÇ ÖLMEMİŞİM GİBİ. “ROL YAPMA”…
20 TANE ANTİBİYOTİK, 8-10 KADAR AĞRI KESİCİ VE BULABİLDİĞİM NE VARSA. ÜSTÜNE BİR BARDAK SU... BİR DİKİŞTE YUTUVERDİM HEPSİNİ.
YANINA GİTTİM OĞLUMUN. “ANNECİĞİM, GÜZEL OĞLUM, GEL Bİ SARIL ANNEYE” DEDİM. “BIRAK ÇOCUĞU” DEDİ O SES. “ŞİMDİMİ AKLINA GELDİ ÇOCUĞUN?” OĞLUM BAĞIRIYORDU “KAVGAYI KES LÜTFEN!”. “KAVGA YOK OĞLUM ARTIK OLMAYACAK” DEDİM USULCA KULAĞINA. BİR DE “SENİ SEVİYORUM ,BUNU SAKIN UNUTMA!”KÜÇÜK BİR ÖPÜCÜK BIRAKIP YANAĞINA KENDİMCE VEDA ETTİM OĞLUMA.
GİDİP YATTIP BIRAKIVERDİM KENDİMİ BOYLU BOYUNCA, YORGANI ÇEKTİM KAFAMA.DERİN BİR NEFESTEN SONRA KENDİMİ EMANET ETTİM UYKUNUN KOLLARINA.
UZAKTAN ÇOK UZAKLARDAN SESLER GELİYORDU.”YATMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY BİLMEZSİN ZATEN YAT” DİYORDU O SES. GÖZ KAPAKLARIM ÖYLESİNE AĞIRLAŞTIKİ ELLERİM VE AYAKLARIMDAN SICAK BİR AKIŞ DUYUYORDUM ÖNCE SONRA GARİP BİR UYUŞUKLUK, BAŞ DÖNMESİ VE NİHAYET RÜYALAR…
SABAH ANNEMİN ÇIĞLIKLARINI İŞİTTİM ÖNCE OĞLUM DA GELMİŞ YANIMDA AĞLIYORDU.
ÖLMÜŞÜM GALİBA DUYUYOR KONUŞAMIYORUM. YA DA FELÇ OLMUŞ BEDENİM EN İYİ İHTİMALLE. HAYIR HAYIR ÖLMÜŞÜM. KALBİ ATMIYOR DİYOR BİR KADIN. ÖLMÜŞ…
ANNEM SAÇINI BAŞINI YOLUYOR BİR TARAFTAN BİR TARAFTA OĞLUM. BİR DAHA BAK DİYOR ANNEM, DOKTORA GÖTÜRELİM…
DİNMİŞ ACIM. ANLADIM ÖLMÜŞÜM BEN, AĞLAYAMIYORUM ÇÜNKÜ. KAVGA YOK, HAKARET YOK, CEHENNEME DÖNMÜŞ EVLİLİĞİM ARTIK YOK.
İYİ Mİ YAPTIM KÖTÜMÜ BİLMİYORUM. BEN HİÇ DEĞİŞMEM DEMİŞTİ. DEĞİŞMEZDİ DE. BAŞKA SEÇENEĞİM KALMAMIŞTI BELKİ DE. YANİ ŞİMDİ BİLEMİYORUM. HERŞEY YARIM KALDI. BEBEĞİMİN DAHA OTUZBİR HAFTASI VARDI. YARIM KALDI. OĞLUM DÖRT YAŞINDA OKULA BAŞLAYACAKTI GÖREMEDİM, YARIM KALDI. ANNEM, BABAM, YARIM KALDI. DAHA YİRMİDOKUZ YAŞINDAYDIM, YAŞAM YARIM KALDI…
YİNE DE GÜLÜMSÜYOR CESEDİM. GARİP BİR ÇELİŞKİ BU, AĞLAMAK İSTİYOR FAKAT TEBESSÜM EDİYORUM.
ANNEM ONU ARADI, LALE DEDİ. BAYILDI. KOMŞU TAMAMLADI, EŞİNİZ ÖLMÜŞ, BAŞINIZ SAĞOLSUN…
SONRASI YOK BENİM İÇİN .YOK SONRASI. İSTEMEDİM DUYMAYI. ÖNCE SESLER, SONRA GÖRÜNTÜLER BİR BİR SİLİNDİ GÖZLERİMDEN. ÖLDÜM BEN. ÖLDÜM. NİHAYET…