- 899 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNDERİLMEYEN MEKTUP_1
Ne yazık ki neşeyi, sevgiyi ve heyecanı paylaşmak kolaydır.Zor olan acını dibine düştüğünde dibe yalnız vurmak koyar adama. Gece hesaplaştığında yüreğinle, göğüs kafesine tarifi mümkün olmayan bir hançer saplanır.Bakarsın yanındaki yastığa boştur, hançeri yüreğinden söküp atmaksa daha zor. Ne yarana dokunur ne dokundurursun.Hüzünse hüzün, Aşksa aşk, Gözyaşı da istersen senin için ağıt yakmaktayım.
Öylesine acıtır ki seni düşünmek içimi, seni düşünmeye korkarım…
ve….Sigaramın son nefesini çekerken içime söndüresim gelir yüreğimde ki yangını.
Suçum sevmekmiş yalan dünyada varsın olsun be güzelim gözlerin yeter bana.
Hüküm giymişim cezam müebbet, affı ve tarifi mümkün olmayan acılara düşmüşüm.
İsterim ki güneş doğduğunda ufukta riyasızca yeniden, ziyaretime gel açık gönlümün
kapıları sana. Bir gülüşün bir bakışın yeter bana on dakikalık ziyaretin, Senin olmadan ölmeye değer bu dünyada. Sevdamın kıyılarına vurduğum da, seninle ama sensiz.Bir rüzgar eser teninin kokusu gelir vurur bedenime. İçim ürperir düşünürüm sevmesen de, gelmesen de Bu yürek zaten seni sensiz sevdi delirircesine. Ben tutukluyum kara gözlerine. Kırmak isterim zincirlerimi koşup aşmak isterim, yalnızlığın karanlık ve soğuk yollarında.
Sonra durup düşünürüm sevgim karşılıksız olsa da yücedir ve ben beklerim Tutkunun doruklarında. Bana da ulaşmakta zordur bilirim ama beklerim senin hiç geçmediğin sevda yollarında…
YORUMLAR
Hiç düşündün mü sevdiğim? Hayaller neden hep giderler? Yalnızca hayal
oldukları için mi? Yoksa yine gelmenin sevincini yaşatmak için mi? Nedeni ne
olursa olsun, sen hep gel bana.
Artık gitme, hiç gitme. Biliyorum, hayaller hep giderler. Yaşattığı
tadımlık kavuşmaları, aşkın ağırlığını bırakıp üstümüzde, giderler... Ama
sen gitme. Sen gidersen özlem kalır geriye. Her defasında sensizlik vurulur
boynuma...