- 623 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KULUÇKA
ESKİŞEHİR SAZAK...POSTACI KAPIYI ÇALINCA KALPLER HEYECANLA ÇARPTI.O KADAR SEVİNMİŞTİ Kİ ANNESİ HACER’İN AĞLIYORDU SEVİNCİNDEN.YOKLUK İÇİNDE SERPİLEN BİR GENÇ KIZ BAŞARMIŞTI İŞTE!DOKTOR OLACAKTI...NE REKTÖR TANIRDI ANNESİ HACER’İN NE DE YÖK.POSTACININ ELİNDEKİ KAĞIT TIP FAKÜLTESİ DİYORDU.HACER SON HAZIRLIKLARINI YAPTI VE OTOBÜSE EN ÖNDEN ALDI BİLETİNİ,NEREDEYSE BÜTÜN SAZAK ORDAYDI HEPSİ EL SALLIYORDU.BORNOVA’DAN BİR GİRİŞ YAPINCA İZMİR’E "ESKİŞEHİR DAHA GÜZEL" DEDİ BELLİ BELİRSİZ BİR SESLE....
AĞIR DERSLER,KİTAPLARI BİLE AĞIR,KAÇ BİN KELİME VE MİLYON SİNİR HÜCRESİ BEYNİNDE HESAP ETMEDİ.,DERKEN STAJDAYDI EGE ÜNİVERSİTESİ HASTANESİNDE. AKIYORDU ZAMAN...YEMEK YEMEYE NE DE ZOR ALIŞMIŞTI KANLARIN ETLERİN İÇİNDE,YAHU BU DOKTORLUK BU KADAR ZOR MUYDU?HELE ARAYA BİR DE AŞK SIKIŞINCA!ÖYLE BİR AŞ Kİ,HİPOKRAT YEMİNİNİ BOZABİLİRDİ,TÜM KURALLARI TÜM TABULARI YIKABİLİRDİ.SIRILSIKLAM AŞIKTI,SABAHLARI GELİRKEN O METRONUN TELAŞINDA,YAZ YAĞMURU YEMİŞ ŞAPŞAL GİBİ NE DE SEVİMLİYDİ.OYSA DAHA YİRMİ BİR GÜNLÜKTÜ BU AŞK,KULUÇKAYDI YANİ .O GÜN ŞÖYLE YAZMIŞTI NOT DEFTERİNE: "BUGÜN YUMURTALARIMIZI KIRIP CİVCİV OLACAĞIZ:) "...EVET EVLENECEKLERDİ VE BUGÜN OTURUP BUNU KONUŞACAKLARDI.BULUŞMA SAATİ BİLE SEÇİLMİŞTİ: 21:00.ASLINDA BU ERKAN’IN FİKRİYDİ.AHH TABİ ERKAN KİM DİYECEKSİNİZ.TANRI’NIN EN GÜZEL ESMER TENİ BAĞIŞLADIĞI,YEŞİL GÖZLÜ,UZUN BOYLU VELHASIL TÜM KIZLARIN HAYALİNDEKİ ADAM TİPİYDİ ERKAN.BU KOZMOPOLİT ŞEHİRDE ÇOCUKLARIN BİLE TANIDIĞI YARDIMSEVER ERKAN...FUTBOLCUYDU,TANINIP SEVİLİRDİ O YÜZDEN.
İKİSİ DE HAZIRLANIP ÇIKTILAR EVDEN.NASIL BİR HEYECANDI BU?ONLAR YÜRÜRKEN BASIK HAVASI NEMLENİYORDU İZMİR’İN,YAPRAKLARI TİTRİYORDU,ÇOK GÜZELDİLER...HACER KORKAK ADIMLAR ATMIYOR DA DEĞİLDİ.İKİ KERE EKMİŞTİ ERKAN’I.İLKİNDE ON DAKİKA İKİNCİSİNCE BİR SAAT.İŞTE O GÜN KAVGALI AYRILMIŞLARDI.HACER SAATİNE BAKTI BEŞ DAKİKA VARDI DOKUZA.EGE UNİVERSİTESİ LOKALİNİN HEMEN ÖNÜNDEN DEVAM ETSE ASKERİYEYİ DE GEÇİP AŞKININ KOLLARINA ATILACAKTI.BÜYÜK PARKIN BÜYÜK AŞIKLARI...GEÇ KALMAMALIYDI BU SEFER,SÖZ VERMİŞTİ SÖZÜNDE DURACAKTI.HIZLI HIZLI YÜRÜRKEN KARŞI KALDIRIMDA BİR KALABALIK GÖRDÜ.BİR ADAM BAĞIRIYORDU "DOKTOR YOK MU DİYE",HACER BUNU DUYUNCA SAATİNE BAKTI.YALNIZCA DÖRT DAKİKASI VARDI.BU SEFER ESNAFTAN BİR KADIN BAĞIRDI: "ADAM ÖLÜYOR BE AMBULANS NERDE KALDI?".CEVAP VERDİ BİR DİĞERİ: ARADIM ABLA ŞİMDİ GELİYOR.
HACER BİR AN DURAKSADI,GİTMELİ MİYDİ KALMALI MI?KALMAK İSTEDİ ASLINDA AMA GİTMEK İÇİN DE KENDİNE BİR BAHANE ARADI.EVET YA!AMBULANS GELİYORDU,O HALDE KALMASINA DA GEREK YOKTU,NASIL OLSA İŞLER YOLUNA GİRERDİ,HEP BÖYLE OLURDU ZATEN.DAHA DA HIZLANDI,BÜYÜK PARKA ADIMINI ATTĞINDA SAAT DOKUZA BİR VARDI.GÜLDÜ,HER ZAMANKİ OTURDUKLARI MASAYA BAKTI,MASA BOŞTU...BİR SAATTEN FAZLA BEKLEDİ AMA O GELMEDİ,TELEFONUNA BİLE ÇIKMADI.KALKIP NÖBETE GİTTİ.SİNİRLİ MİYDİ ENDİŞELİ Mİ BİR TÜRLÜ ANLAYAMIYORDU.BANKOYA YASLANDI VE GÖZLERİ DALDI. BANKOYA ATINCA ALTINDA BİR KAĞIT HİSSETTİ ELİNİN,GAYRİ İHTİYARİ BAKTI.HAYATA VEDA EDENLERİN LİSTESİ VARDI.ADI:ERKAN... SOYADINI OKUMADI.ERKEN MÜDAHALE EDİLEBİLSEYDİ DEDİ BİRİSİ ÖYLESİNE..İNSANLAR VIZLDIŞASIYORSU,DURDU DÜNYA,SESSİZ FİLM OLDU... CİVCİVİN BİRİ KARŞI KALDIRIMDA ÖLMÜŞTÜ DİĞERİ İSE O GECE KENDİ EVİNDE ÖLÜ BULUNMUŞTU...
K.Y 2008-AGUST-25