- 568 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sayılı Gün
13 plaka kodlu ilden 31 plaka kodlu ilde geçecek on ikinci günün ertesinde tersine bir yolculuk daha gerçekleşecek...
sayılı gün çabuk geçer derler, ne kadar doğru... bir çırpıda vardık beşinci güne, bugün de bir çırpıda tüketmekte kendini... güneş son selamını verip kaybolacak birazdan... hesaplıyorum; 12-5: 7... yedi günüm kalmış memleket havasını soluyacağım; her rüzgarı içime çekiyorum, içimde biriktirmeye çalışıyorum ama olmuyor. her seferinde berbat bir sigara dumanı karışıyor soluğuma, gurbet oluyor...
öyle garip geçiyor ki günler; sanki hiç gitmemiş hep burdaymışım gibi tanıdık, sanki hiç gelmemiş ya da hiç gelmeyecekmişim gibi özlemli...
başparmağımın sargısını da çıkardım bugün, nefes verdim ona... henüz tam anlamıyla iyileşmediğini bildiğim halde görmezden geliyorum kırığını... yine de en basit hareketi büyük bir acı ile hatırlatıyor bu gerçeği bana her defasında, bu yüzden görünmez bir sargıyla sabit durmakta başparmağım ama özgür...
işte böyle bir aymazlıkla geçiriyorum memleket günlerimi.
sayılı gün çabuk geçermiş, olsun; ben bunu saymıyorum...
Ufuk Bayraktar
22.08.2008
Antakya
YORUMLAR
"Gurbet-memleket" ikilemini uzun yıllardan beri yaşayan biri olarak "mesajı" aldım diyebilirim.
Bir de günlerin "kısa" olmasını anlatan "yargımız" da vardır halk arasında.
"Yaşlılıkta günler uzun,yıllar kısa;gençlikte ise günler kısa,yıllar uzundur."
Antakya'ya selamlar...Doğu hariç ülkemizi gezdim ve Antakya da beğendiğim yerlerdendir.Harbiye'sinde de yemek yedim!