- 715 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK KANSERİ
Kemal di adı.gençti,yakışıklıydı.genç yaşta geçirdiği hastalık sonucu teşhis daha yeni konmuştu.hayatı çok güzel geçiyordu.sevgilisi ile oynaşıp naralar atıyorlardı.hastalığı git gide ilerlemişti,neşesine engel olamıyordu ama içten içe kemiriyordu.çok seviyordu genç ,alımlı ve bir o kadar da hoş olan sevgiyi sevgide onu çocukluğundan beri seviyordu.hiç ayrılmamışlardı.gün boyu görüşüp eğleniyorlardı.tabi o güne kadar.o gün kemal farklıydı.çok hasta ve bitaptı.birden yere düştü sevgilisi ile göz göze iken.sevgi ne yapacağını şaşırdı,bilemedi,inanamadı.hemen hastaneye kaldırıldı kemal ve ameliyata alındı.artık her şey çok acımasızdı.hiç bir şey tad vermez olmuştu.günlerdir yoğun bakımda olan sevgilisini bir an bile yalnız bırakmayan sevgi,yorgunluktan gözleri kan gölüne dönmüştü.doktorlara sorduğu sorular duvar gibi çarpıp tekrar geri dönüyordu.bir ara dalmıştı yorgunluktan.hemşire omzuna değdi,irkildi sevgi ne oldu bir şey mi var dercesine gözlerine baktı hemşirenin.yemek dedi hemşire,hayır dedi sevgi hayır,kemal ayağa kalkmadan haram her şey bana.ne kadar zorlasada hemşire vazgeçiremedi sevgiyi.sonra kanser olduğunu öğrendi sevgi ve kahroldu.bırakmam dedi beni sensiz bırakmam.izin vermem alacaksan beni de götür buralardan yada kal benimle dedi.bekledi ve yatağa alındı kemal.gözlerini açtı o eski yakışıklı kemal şimdi,sararmış solmuştu.saçları dökülmüştü.ama sevginin on a karşı olan sevgisini bir gram azaltmamıştı,bu değişiklik aksine daha çok bağlanmıştı kemale.kemal çok sevindi karşısında sevgiyi görünce,fakat istemese de gitmesini söyledi.benden sana fayda yok artık git ve mutlu ol dedi.sevgi bir kez daha kahroldu ama tavrını net bir şekilde koydu ve seninleyim son nefeste dedi.böyle bir sevgi görülmemişti bu zamana kadar.doktorlar hemşireler gıpta ile bakıyorlardı iki aşığa.tedavileri süren kemal 1 senede üstün bir çaba göstererek hem tıp hem de aşkın tarihine geçerek hastalıktan belli derecede kurtulmuştu.artık aydınlık yarınlar kemal ve sevgi için belirecekti.hastaneden çıktıkları günü düğün tarihi olarak belirlediler.evlendiler ve mesut yaşıyorlar.şimdilerde 2 kız çocukları olan sevgi ve kemal çok mutlu bir aileler.daim olan her aşk ne kadar uçurumda dahi olsa bir düzlüğe çıkmasını sağlayan en önemli unsurdur.hayat aşkı ve aşkla yaşamayı herkese öğretmese de,öğrenmeyi isteyene de kapısını açmıştır.mutlaka sevgiyle kalın ve hoşça kalın.
Aşkı yaşayın aşkla yaşayın…..