- 545 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GİT...
Konuşmayı seven bir insanımdır.Ailemle,arkadaşlarımla aram pek iyi değildir.Karşımdaki insana hissettiğimi hemen söylediğim için zaman zaman sorun yaşıyorum.Bunun yanında aşırı duygusal ve alınganımdır.Ben de kendime yeni uğraşlar edindim:yürümek,kitap okumak,sinema ve bilgisayar.Bilgisayarda uzun saatler kalmaya başladım.Oradaki insan kalabalığı ilgimi çekmişti.Bilgisayar ortamında birileri ile tanışıp,sohbet etmeyi seviyorum.Sevgilimle de burada tanıştık.
Bir gün yine internet başındayım.Birisi ile yazışıyorum.Kastamonu’dan 26 yaşında ve asker.Çok az sohbet edebildik.Onun askeriyeye dönmesi gerekiyordu.Çıkmadan önce telefon numaramı istedi.Hayır diyemedim,verdim.O an tuhaf bir şekilde ona yakın olmak istedim.Gece yarısı bir mesaj aldım’ İşte gece ve ben…’ diye başlayan.Hiç beklemiyordum mesaj göndermesini.O da cevap beklemiyormuş.Ciddiye almayacağımı düşünmüş.O mesajı alınca hem sevindim hem şaşırdım.Ama O bir bilse o mesajı aldığım zaman kalbimin minik bir kuş kalbi gibi hızla attığını.Bir bilse…O gece kontörüm bitene kadar mesajlaştık
Askerdi sevgilim,gündüz uyuyor,akşam nöbete çıkıyordu.Telefon yasaktı askerde,ama onda vardı.Konuşurken çok dikkatli olması gerekiyordu bu yüzden.Bir sonraki gece yarısı yine yazıştık.Sonra sevgilim sesimi merak etmiş.Aradı ve konuştuk biraz.Sanırım iyi bir konuşma oldu.telefon hatlarımız farklıydı ve benden yeni bir hat almamı istedi.Ben,aptal ben sanki bu anı bekliyormuş gibi yaşım tutmadığı için yalvar yakar anneme aldırdım hattı.
Geceleri konuşmaya başladık artık.Her gün gece olsa da konuşsam diye bekler oldum.Uzak bir yere giden yarini bekleyen yeni gelin gibi sevgilimle konuşmayı bekliyordum.Bir akşam aradı beni;
-Burası çok sıkıcı ve aşırı soğuk.Aradığın bir şeyi ya bulamıyorsun ya da uzun süre bakman gerekiyor.Kar yok ama insanın iliğini donduran bir soğuk var.Keşke yanımda olsan ya da ben yanında olabilsem.
-Şeey…
-Bir şey söylemek zorunda değilsin.Sadece hissettiğimi söyledim.
Bir an bir sessizlik oldu.Buluşma şansımız olmadığı için telefon bizim için önemliydi.Hayal da önem kazanmıştı ikimiz için.Konuşurken gözlerimi kapar,onu karşımda hayal ederdim.Telefonda konuşmadığımız konu kalmamıştı.Kendimi anlattım,kendini anlattı,şehirleri konuştuk,insanlardan bahsettik,hayaller kurduk ve kurduğumuz hayalleri yaşadık hayallerle.
Bir dakika öncesi ile bir dakika arası çok uzun bir zamandır.Her şey olabilir o arada.Bir hafta sonra konuşurken birden,
-Seni ve bir başkasını benimle sevişirken düşlüyorum,diye beni kızdırmaya yetecek bir cümle kurdu.Bu sözü duyunca durdum birden.Ne diyeceğimi bilemedim.Kızmak istemiyorum sevgilime,ama bu şekilde bu lafın altında ezilmek de istemiyorum.
-Bende kendimi senin arkadaşlarınla düşünüyorum aynı yatakta.Dışarısı gelinliğini giymiş ve soğuk.Ama ben sıcakmış gibi hızlıca soyunacağım sonra seni ve arkadaşlarını soyacağım ama yavaş yavaş usul usul...Sonra karşınıza geçip bedenlerinizin uyanmasını bekleyeceğim.
Benim amacım onu biraz kızdırmaktı.Bunu fazlasıyla başarmıştım.Kızmıştı hem de telefonu suratıma kapatacak kadar.O telefonu kapattı diye oturup ağlamıştım.Şimdi gülüyorum o halime.Barıştık.Kızgınlığı kıskançlığından geliyormuş.Beni paylaşmaya hazır değilmiş.O beni paylaşmaya hazır değilmiş ama onun hayatında bir başkası daha varmış.Ve benden ona süre tanımamı istedi.Yine hayır diyemedim.Bir müddet diğer vatandaş hakkında sorular sordum bir müddet sonra da sıkıldım.
Bana karşı tavırları değişmişti.Daha ilgiliydi artık.Onunla konuşmak için uyumuyordum.Ama rahatsız değildim bu durumdan.Çünkü hayatımda ilk kez böyle bir şey yaşıyordum.Ve kendimi tamamen ilişkinin rüzgarına bırakmış durumdaydım.
Bir gün bir mesaj aldım O’ndan.Hayatımda senden başkası olmayacak diye.Ben,aptal ben o mesajı okuyunca çocuk gibi sevinmiş,hemen onu aramıştım.
-Okudum mesajı ve ne diyeceğimi bilmiyorum canım?
-Hangi mesaj…?
-Nasıl hangi mesaj yaa? Sinir etme beni.
İçimden geldi yazdım,dedi.Sonra konuşurken te lefon kapandı.Şarjı bitmiştir dedim.Öyle dedim ama akşama kadar içim içimi yedi durdu.Akşamı zor ettim.Akşam oldu,arıyorum,telefonu hala kapalı.Geçen her gün aramayı biraz daha azalttım…Aramayı bırakmıştım bir müddet sonra.Bir hafta sonu internette denk geldik.Konuştuk.Benimle konuşurken komutanı yakalamış hattını da telefonu da kırmış.Bir iki gün sonra açtıracağım hattımı dedi.İlk günkü heyecanım geri gelmişti.Umutlarım yeşermişti hiç beklemediğim anda yeniden.Beklemeye başladım.Söylediği gün aramadı,telefonu da kapalıydı.Bir iki gün sonra öylesine bir arayayım dedim,açıktı telefonu.Biraz konuştuk,akşam ararım seni dedi.
Bir gün konuşuyoruz.Söz anne babasından açıldı.Sevgilimin anne babası ayrılmış.O da hassas bu konularda.Ailesini ilgisizlikle suçladım.İlk önce hiç konuşmadı.Bana çok kızdığı zamanlar hep susardı.Bende onu kızdırmayı seviyordum.Sonunda kızdığını söyledikleriyle belli etti.O bana kızıyordu, bende alttan almıyordum.Sonunda ben özür diledim ama sadece söylemiş biçimim için.Onu üzdüğümü biliyordum;ama kendime engel olamadım…
Ocak ayının bir cumartesi günü…Sevgilim bugün askerden dönüyor.Tabi benim kulaklarım ağzıma varıyor.Sabah arkadaşlarıma uğradım vakit geçsin diye.Sonra eve geldim,duş aldım.Giyinip çıktım evden.Sonra beklemeye başladım söylediği otobüsü.Söylediği saatte gelmeyince bir an için çok kötü hissettim.Sonra içeri girip firmasına sordum,daha var gelmesine dediler.İçeride biraz oturduktan sonra dışarı çıktım,otobüs gelmişti.Ben inenlere bakıyordum.Sevgilim inmiş beni arıyordu.Onu ilk gördüğüm anı ve ona sarıldığım anı hayatım boyunca unutamam…Eşyalarını bir yere bıraktıktan sonra halkevine geldik.Sahile geçtik ve yürümeye başladık.bir bankta oturup resimlerine baktık.Sonra yürümeye devam ettik, hava kararmıştı.O zamanlar İzmit’in sahili uzun otlarla doluydu.Sarhoşların mekanıdır.Sevgilim oraya gidelim dedi.İlk önce istemedim.Ben istemeyince onu istemediğimi düşünmüş.Gittik.Çantasından havlusunu çıkardı ve serdi.Mevsim kış,hava soğuk.Montlarımızı da yatak yaptık.Uzandık yıldızları da çektik üzerimize ve sevişmeye başladık yıldızların altında.Tam o sırada bir arkadaşım aradı ve sevgilimle tanışmak istediklerini söyledi.Sevgilime sordum.’olur’ dedi.Tanıştırdım onları,yemek yedik beraber.Sonra biz tekrar sahile döndük.Gezdik,konuştuk.Saat ilerlemişti.Benim eve dönme zamanım gelmişti.Sevgilimin eşyalarını aldık.Onu otobüse bindirdim ve eve döndüm.O günden elimde kalanlar;bir atkı ve iki fotoğraf.
Bir gün internette bir öğretmenle tanıştım,sohbet ettik.Ben bunu sevgilime söyledim.Bana öyle kızdı ki konuşmuyor benimle.Kızgınlığı kıskançlığından geliyordu.Bunu bilmek bana tuhaf bir mutluluk veriyordu.Barıştık o akşam.Arkadaşı görmüş son mesajımı ve güzel şeyler söylemiş benim için.Güzel bir geceydi ve bir o kadar berbat…
Evden bir gece izin aldım.Kalktım İstanbul’a gittim.Otogardan aldı beni.Çok güzel gidiyordu her şey.Onunla olmak müthiş bir duyguydu.Mevsim kış ama benim canım dondurma istedi.Adama zorla açtırdı kutuyu ve dondurma aldı bize.sevgilimin evine geldik.Ailesi ile tanıştım,kardeşiyle sohbet ettik uzun uzun.Ve en sonunda baş başa kaldık.Öpüşmeye başladık,bir süre sonra çıplak kaldık.Sonra vücudunu okşamaya başladım o da benim vücuduma dokunuyordu.Uyanan bedeni beni hem korkutuyor hem de heyecanlandırıyordu.Sabaha kadar uyumadık.
Saatin yediye geldiğini gördük.Biraz uyuduk.Kalktığımızda saat ona geliyordu.Ben onun kolları arasında çırılçıplaktım.Sarmıştı beni.Sevişirken ona bir daha böyle bir gecemiz olmayacak demiştim.o da bana hayatına benden sonra kimseyi almayacağını söylemişti.Pazar günü kahvaltı yaptıktan sonra sahile indik.Taksime geçtik.Yürüdük el ele.İlk bir erkeğin elini tutup yürüyordum.Herkes bize tuhaf bir şekilde bakıyormuş gibi geliyordu.Dönme zamanım gelmişti.biletimi alıp beklemeye başladık otobüsü.Ondan ayrılıyor olmanın verdiği üzüntüyle olsa gerek onu öpmeye başladım.Bineceğim otobüsteki kadınla göz göze gelince kendime geldim.Yüzüm kızarmıştı,utanmıştım.
Sevgilim gelebilirse hafta sonu gelebiliyor.Önümüzde bayram var.Bütün bayramı benimle geçireceğine söz vermişti ama ilk gün yoktu.İkinci gün İzmit’teydi.Beraber İzmit’e gittik.Biraz gezdikten sonra sinemaya gittik.Az kişi vardı sinemada biz bundan cesaret alarak sevişmeye başladık.Elini elbisemin içine soktu ve yüzümü kızartacak şeyler yaptık.Sonra çıkıp yemek yedik.Son otobüsü kaçırdığı için o akşam dönemedi.İstemeyerek de olsa burada kalacaktı.Benimle yatmasını çok isterdim ama onu evime alamazdım.Sabah evden çıkabildiğim en erken saatte kalktım ve gidip onu uyandırdım.Yanına uzandım bende… Dışarı çıkıp,dolaştık bir müddet.
Başka bir hafta sonu Gebze’ye gittik.Yanlış yerde indik,uzun bir süre yürümek zorunda kaldık.Eski hisar kalesi kilitliydi,ama biz gene de girdik içeri ve dolaşmaya başladık.İçeriyi görmek isteyen tek meraklılar bizler değildik.Dolaştık içini,orada bir yerde öpüşmeye başladık.Birileri gördü bizi,ben kötü hissettim o an sevgilim gayet rahattı.Ama yine de ben istedim diye çıktık oradan.Sahile indik,denizi izledik.Güzel yeşillik bir alana oturduk ve ikimizin de yapmak istediğini yaptık kimselere aldırmadan.Sonra yürüyerek merkeze geldik.Otobüse bindiğim zaman hala dudaklarımda dudaklarının sıcaklığı vardı.
Sevgilim işinden ayrılmış.Ve bu yüzden biz görüşemiyoruz.Artık görüşme tarihlerimiz arasında mesafeler oluşmaya başladı.Bu durum benim canımı çok sıkıyordu.Kalktım İstanbul’a gittim.Sevgilimle buluştum,biraz dolaştıktan sonra evine gittik,film izledik,yemek yedik.Ve ben istemeye istemeye geri döndüm.
Artık eskisi kadar istekli değildi.Bunu anlamamak için aptal olmak gerekirdi.Daha az konuşur olduk,Bu kısa konuşmalarımızın geneli benim söylediğim laflar olurdu.Bana karşı heyecanını yitirdiğini görebiliyordum ama söylemesini bekliyordum.Görüşemiyoruz,konuşamıyoruz…Bir akşam aradı beni ve arkadaşının doğum günü partisinde olduğunu söyledi.İçiyormuş.Ben ona alkol alıyor diye defalarca kızmıştım,yine kızdım.Sabah beş gibi aradı beni ve konuşurken İzmit’e geleceğini söyledi.O an gene heyecanlandım.
Otele gittik.Soyunup sevişmeye başladık.Sonra dışarı çıktım bir şeyler almak için,birlikte yemek yedik.Yalnız bıraktım ondan sonra uyusun diye.Hemen hemen bir saat sonra yanına gittim.Oturdum,konuştuk ve seviştik.Artık konuşmalarımızın ışığı söndüğü için sevişmek benim de işime geliyordu.Bu ikimizi de mutlu ediyordu.Bir ara dışarı çıkıp gezdik.Sonra otele döndük.Ayrılacaktık.Ve sevişmeye başladık.Uzattıkça uzattık sevişmemizi.Belki de ikimiz de biliyorduk o sevişmenin bizim son sevişmemiz olduğunu.
Onu otobüse bindirdim,ben de evime döndüm.Sonra ona ayrılmak istediğimizi belirten bir yazı yazdım.
AYKUT GÜNEY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.