- 837 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
OĞLUM
[ kalin ]
NE KADAR ZORMUŞ SENDEN AYRILMAK...BİR KAÇ HAFTALIĞINA BİLE OLSA,SENİ NASIL TATİLE YOLLADIM BİLEMİYORUM.
HAREM OTOGARININ O KALABALIK, SICAK BUNALTAN HAVASINDA AKŞAMIN GEÇ Bİ SAATİ..HERKES BİRİLERİNİ Bİ YERLERE YOLLUYOR, KİMİLERİ KARŞILIYOR.
BU KALABALIK TANTANA ARASINDA OTOBÜSÜN ROTAR YAPTIĞINI ÖĞRENİNCE SEVİNMİŞTİM.ÜÇ KİŞİ SENİ UĞURLUYORDUK, HERKES GÖZÜMÜN EN İÇİNE BAKIYORDU, NE ZAMAN AĞLAYACAK DİYE.RÜZGARINDA YARDIMIYLA GÖZYAŞLARIM AKMAMAYA ÇALIŞIRKEN VE O AN GELDİ ÇATTI.BEN NERDEYSE KOMŞULAR BİLE Bİ YERLERE GİDİNCE KOLAYCA AĞLAYABİLEN Bİ İNSANIM. DEĞİL Kİ CANIM, CİĞERİM TEK VARLIĞIM OĞLUMUN GİDİŞİ BENİ ÇOK HIRPALIYORDU.
VE KULAĞIMIN İLK DUYDUĞU O SESLE ÇEŞMELERİMİ AÇMIŞTIM.EVVVET GİDİŞ VAKTİ DEDİ ARKADAŞIM, VALİZİNİ KUCAKLADI OĞLUMUN VE OTOBÜSE DOĞRU YANAŞTIK. AMAN ALLAHIM NASIL YOLLARDIM SENİ, EVİN KÖŞELERİ YARAMAZLIKLARINI ARARDI, KİME KIZACAKTIM ÇOK COLA İÇİYOR DİYE, KİMİN YANINA SABAHLARI KIVRILIP BİRAZ KESTİRECEKTİM, BENİM SICAK PEYNİRLİ POĞAÇAM OLMADAN NAPARDIM BEN.
MENDİL YETMİYORDU GÖZLERİME,ŞÖFÖRE BİNBİR RİCA MİNNET TEMBİH VE AMAN HAA LARLA DOLU BİR KONUŞMADAN SONRA, CEBİMİ EV TELİMİ, İŞİMİ KISACA TÜM SECEREMİ ŞOFÖRE TESLİM ETMİŞTİM. OLUR YA BELKİ EVLAT BİR ŞEY İSTERDİ.ADAMCAĞIZ ARTIK YETER EDASIYLA TAMAM BACIM DEDİ SEN MERAK ETME. BELLİ Kİ O DA ÇOLUK ÇOCUK SAHİBİYDİ, ANLAMIŞTI İÇİMDEKİ FIRTINAYI.
OĞLUM KRALLAR GİBİ GİDECEĞİ YERE VARMIŞ, GÜZEL GÜNLER GEÇİRİYOR ŞİMDİ GİTTİĞİ YERDE.İÇİM RAHAT YAKINDA DÖNECEK.YİNE RUTİN ANA-OĞUL KAVGALARIMIZ BAŞLAYACAK. OLSUN YA! HEPSİNİ ÇOK ÖZLEDİM.
OĞLUM VALLA SÖZ ARTIK SEN GELİNCE SENİ HALA BEBEK GİBİ GÖRÜP BAŞININ ETİNİ YEMİYCEM, CADDENİN KIZLARI DA HEP SENİ SORUP DURUYOR ZATEN.
BU ÇOCUK ASKERE GİDİNCE NE YAPARIM BİLEMİYORUM, ALLAHIM EVLENİNCE KÜLLÜM BENDEN UZAKLAŞACAK BELKİDE. AH AH YAŞLANIYORUM GALİBA.
ANNECİĞİM SENİ ŞİMDİ ÇOK İYİ ANLIYORUM, GALİBA BENİMDE ANNE OLMAM GEREKİYORMUŞ ANLAMAK İÇİN.
YORUMLAR
saadet hnm o kadar içten sinizki tabiki nede olsa evladınız ötesi varmı okurken inanın sizin yerinize koydum kendimi
tabi o anı yaşamak gerek yaşayan bilir o anki hislerinizi______ ne demişler bir bilene sor biz sormadık ama siz o kadar güzel anlatmışsınız ki umarım askerlığinide kazasız belasız bitirir gelir o duyguları biz yaşadık inşallah onuda bıtirir
ve yeni bi hayat sizi bekliyo olur..... saygılar sunuyorum
CANIM ARKADAŞIM KUCAK DOLUSU TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARKEN, 20 YILLIK BİR DOSTLUĞU DEVAM ETTİRMEK HERKESE NASİP OLMAZ ÇOK İYİ BİLİYORUM. EDEBİTAY FAKÜLTESİNİ NİŞAN ALAMADIK AMA BİR ŞEYİ ÇOK İYİ BİLİYORUZ HAYAT HEP EDEBİYAT DAMARLARI İÇİNDE SÜRECEK AŞK VE SEVGİ DOLU KALBİMİZDE..SEVGİMLE..SAADET
yaaaa..saadet..beni öldürdün sen...her satırını okurken,gözümden akmasın yaş diye kendımı frenledım..duyguları kaleme almak zordur.sen bunu başarabilen ender insanlardan birisin.lisede de böyleydin sen...çok şükür kavuştun munniye..Allah ayırmasın.beni de evladımdan..tüm anaları yavrularından...benim kadim dostum,yürekten gelen sıcacık sevgimle seni öpüyor,kucaklıyorum...