- 1406 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
AZICIK ZIRVALAR
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Sevgi neydi demiştim ya
sevgi bu yaşamın tek çekilmesi gereken çilesidir diyorum ben.
çile diyorum çünkü sevmek zor iş. herkesin seveceğine inanmadığımdan değil
herkesin adam gibi, sevgiye gereken değeri ve saygıyı vererek sevemeyeceğinden...
çoğu zaman bende çıkarlarımın peşinde koşmuşumdur yalan söylemeyeyim.. Öğrendiğim ve anlatmak istediğim şey tam olarak sevmek. Adam gibi sevmek...
fazla zırvalamayacağım az zırvalayacağım...
tüm bencilliklerinden uzaklaş, buz gibi bir havada üşüdükten sonra girmişsin eve,
arkana bir yastık koy sıcak yeni demlenmiş mis gibi bir çay doldur kendine.
sevgilini yanında hisset, ona sarıl sevdiğini söyle
hatta dudaklarından ufak, ufak öpmeye başla. nasıl keyif verdi değil mi...
o an için sevmiyorsanız da birini sevmek istediniz belki de.
ama bu hayalden biraz uzaklaşın hayal diyorum çünkü böyle bir an tüm hayatınız boyunca sürmez... bu sevgidir belki de ama gerçekten sevmek için bakın daha neler gereklidir diye zırvalara başlıyorum işte...
karınızla (sevgilinizle) sevişmenin,
belki de soğuk bir havanın ardından karşılıklı bir çay içmenin yanında, onunla hiç aynı resme yada aynı kitaba baktığınız oldu mu
onu ne kadar anladınız, ona en son yürekten ne zaman sevdiğinizi söylediniz?
peki onu acı bir gününde ne kadar dinlediniz?
ona dokunmadan sadece gözlerine bakarak dertleri ni isteklerini dinlediğiniz oldu mu?
işten yorgun argın geldiğini hissettiğiniz oldu mu hiç?
hissettiğinizde karınıza ’uzan biraz canım sen’ ben daha iyiyim dediğiniz günleri bir sayın...
eşiniz annesini özlediğini söylediğinde onun adına neler hissettiniz?
onu sevmenin yanında anladığınızı kulaklarına söylediniz mi?
peki ya ona saygı duyduğunuzu, onu hissettiğinizi,
gözlerinin içindeki sevinci yada hüznü görme imkanınız oldumu hiç?
o yokken neler yaptığını yada yanınızda olduğunda bile özlediğinizi hiç düşündünüz mü? gözlerinin içine bakıp konuşmadan hislerini anlamaya çalıştınız mı?
ona kaç günde bir hediye aldığınızı düşündünüz mü hiç?
yoksa siz eşinizin özel günlerini dahi bilmiyor musunuz?
sevdiğiniz insanla bir erkek arkadaşınızla konuştuğunuz gibi konuştuğunuz oldu mu? yanınızda değilken onu yürekten özleyerek onun için ağladınız mı,
peki ya ismini yüreğinize kazımadınızmı hala...?
YORUMLAR
Söylecek her şeyi söylemişsiniz.Bende bu yazıyı okumadan kendimce bir şeyler yazmıştım.Evet Çok güzel sevgiye değer verip adam gibi sevemiyoruz.Acılar bundan.aMA GÖNÜL GÖZÜMÜZÜN AÇILMASI İÇİN ACILAR ŞART BUNU BİLİYORUM.bİRİLERİNİ ANLAMAK İÇİN SEVMEK ŞART DİYORUM DOSTUM. sAYGILAR.
tebrikler Erdoğan...
kurdela yazına yakıştı..
bazen zırvalıklar hayatın gerçekleridir.
istediklerimize ulaşabilmek için elbet ruh ikizi lazımdır.
sevgi nin anlamını bilmeyen birinin ne beni anlamasını ne de bir başkasını anlayacağını düşünmüyorum.
yazınızı okuyup kendinden pay çıkarmayacak kimse yoktur..
bunlar olmasa biz nelerden bahsedeceğiz..
ismini kazıdığım sevgilim..nasılsa yanımda.
kutlarım ... ;)
sevgi varoluşta ki tek anlamlı ve güzel olan şey
ve sevme hakkı elbet .yüreğin seçtiği gönül gözünün gördüğü ruh eşi.ve sevdikten sonra sadece yüreğimize değil her hücremize tek tek kazınan isim yada her neyse yada sayın ateşin dediği gibi ''zırvalıklar''
kutladım ...puanımla elbet birde saygımla
sahi siz kazıdınız mıydı!