Dinsiz Melek
Gözlerin İsa’ya çarmıh...Bakışınsa hıristiyana besmele...
Böğrüme yapışan karanlıklarda gezindim.Senin hakkkındaki yüreğimi yazdım bu gece ve her geceye inat her saat.Koynumdaki yorgunluğuna resti çekerek,ırzına geçtiğin huzurum hicrana hicret edince başa başa verdik yanlızlıklarımızla.Sokaklarımı tavaf eden acemi duygularını çaylak ses tonumdaki titreyiş çağırsada,iyisimi sen haykırışlarıma uzanan fahişeden sor ismimi ve ödümün koptuğu düşü kur saatlere.
Gecelerce dürüst bir umut düşledim.Kırılan tüm kalplere inat özür kelimelerinin kolundan tutup görücüye çıkardım.
Elvedanın ardından tacizar gecelerinin yasını tuttum pembeye çalan mumları yakıp.Organlarıma bağladığın acıyı sancılarımla aldattım ki zaten adresimden kopmuş kanatların...
Yok edişini izlemek helaldi kendime...
Seni kahverengi gözlerimin siyah harmanına çizdim,retinası delik deşik yarıklara yorgun düşmüşsede.Mutluluk romanlarındaki dört harfin yok olur içimde saklı matemin tirajı yükseldikçe.Hasret yeli renginde...
Oysa bu med günü kurak çölünde teninin sıcak sonbaharına sızacak yaşların bekçisiyim.Sen ise yarim değil yaramsın şahdamarımın bir kaç santim ötesinde!
Lâl yüreğimle sağır etlerine mutluluğu zikretmek fazr olsada,nasırlı akşamın erotik saatlerinde ben sustum.
Oysa vecd ile bin secde etseydim yetmezdi aşkına!
Dinsiz bir melek gecelerimi mahfederken,karanlığımı tarumar eden sahipte mutlu bir geleceği sade düşlemekti benimki.Sabrımın gözüne çomak sokan iblis feryadına topraklarıma ağrı diktiğin gün dokunabildim.Avunarak harcadığım bahtımın rıhtımına uzanan son eldi kayıp giden.Utanmaz fluoriteye çalan gözlerine son dokunuşumdu.
Anladım ki bizler farklı yer ve zamanda işlenmiş bir çift günahtık!
Misafir bugünüme kiracım ol ellerinde sarı bir maziyi özgürlüğüne kavuşturma heyecanıyla.Gör ki tuttuklattığın yüzümde sen en derinde intihara yolcuyken,bense seri katil kahramanı oldum adının geçtiği her masalda bir gözyaşı katlederek!
Eti soyut ruhu somut varlığımın yettiğince düğümlendim ben sana.Bil ki ben seni Yaratan Rabbin Adıyla Sevdim.
H.p