- 1473 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Mektup-3
Seni nasıl sevdiğimi bir bilseydin! Sevgin; bedenimin her hücresine bir kaneve gibi rengarenk ipek lifleriyle sarılmış, her yanım, her yanına, her köşem, her köşene doyumsuz bir tutkuyla bağlanmıştı.
Ben seni görmek istediğim gibi değil, bana göründüğün halinle, olmanı istediğim gibi değil, olduğun gibi, şartsız ve koşulsuz sevmiştim. Akıllı, aptal, zengin, fakir, güzel, çirkin veya azize olsan, hatta söylemeye dilim varmasa da ... olsan. Seni yine de severdim.
Hiçbir kural ve mantığa dayanmaksızın sana nasıl şartsızca bağlandığımı. Nasıl bir köle haline dönüştüğümü, sakın sorma bana. Bunu sana anlatmaya gücüm yetmez.
Kafamın içinde iki tane "bir" vardı. Biri Tanrı, diğeri sendin. Tüm evrende nasıl tek bir Tanrı olduğu inancına sahipsem, yine tüm evrende tek bir kadın olduğuna inanıyordum. Sana olan sevdam; yaşam biçimimimi adı konmamış bir aşk ibadetine dönüştürmüştü.
Sana olan aşkımı tüm bedenimde ve ruhumda hissettiğim tam o fırtınalı günlerimin ortasında, beni acımasızca terk etmiştin. Sana her yönelişimde bir yıldız yolu daha uzaklaşıyordun benden.
Fırtınalar, alevler, lavlar gelip geçmiş, ateş insanı bir kez yakacağından, bir küle dönüşen ben; yangınlara bile aldırış etmiyor, sadece senden uzak kalmanın dayanılmaz işkencesine katlanmaya çalışıyordum..
Eğer bugün günahlarım varsa bitmiştir. Günahlarım da benimle yanıp kül olmuştur. Eğer daha ödenecek bedelim varsa ise öderim elbet. Yeter ki, sen gülümsemeni eksik etme o ıslak ve günahkar dudaklarından.
Ve ne olur meleğim! Uzat o pamuk ellerini yıllardır havada asılı kalan ellerime. Korkma! Benim alevlerim seni asla yakmaz......
Not:
Kadınlar ne zaman, neyi düşünür, neye güler, neye ağlar, erkeklerden ve yaşadığı hayattan neleri beklerler? Bunu hiç kimse bilemez. Onların düşüncelerini, gerçek duygularını, sırlarını yakalamak;yeni galaksiler keşfetmekten daha zordur. Bir bakarsınız, size bir dakikada aşık olmuşlar, bir de bakarsınız; onların ilgisini çekmek için bir ömür yetmez.
Hele yanılıp da onların sihirli gözlerine baktığınızda, dipsiz bir okyanusun derinliklerinde kaybolup, gidersiniz .......
YORUMLAR
Sevdalarimizin güzel düsleri kadinlarimiz. Hayatimizin her alaninda ve zamaninda bizimle birlikte olan kadinlarimiz, aciyi ve hüznü, sevgiyi ve aski doyumuna yasadigimiz kadinlarimiz, iyiki varsiniz.
Üc mektubunuzuda ask adina sevda adina severek ve begenerek okudum. Bu güzel tecrübeleri de sizinle birlikte okuyarak paylasmak cürretini göstermekten kendimi alikoyamadim.
Mecnun olup sevmek gerek
mevlana olup ermek gerek
insan olup dervis olmak gerek
ve dahi
kadinim ile hos olmak gerek
Ben seni görmek istediğim gibi değil, bana göründüğün halinle, olmanı istediğim gibi değil, olduğun gibi, şartsız ve koşulsuz sevmiştim. Akıllı, aptal, zengin, fakir, güzel, çirkin veya azize olsan, hatta söylemeye dilim varmasa da ... olsan. Seni yine de severdim.
Hiçbir kural ve mantığa dayanmaksızın sana nasıl şartsızca bağlandığımı. Nasıl bir köle haline dönüştüğümü, sakın sorma bana. Bunu sana anlatmaya gücüm yetmez.
kutlarım saygılarımla...