(((:-...Gerçek aşk
yirmili yaşlarda iki sevgili parkta buluşurlar el ele dolaşırlar sevgi, aşk sözcükleriyle ağacın altına uzanırlar. Beden diliylede sevdalı olduklarını oracıkta anlatırlar ve yaşatırlar. Ara vermeden hemen evlenirler.
Seneler ardı ardını kovalar çoluk çocuğa karışırlar çocuklar büyür evlenir giderler ve anne baba başladıkları yere geri dönerler
Aradan uzun zaman geçmiştir seksenli yaşlara gelmişlerdir her ikisi de hastalıkta sağlıkta bir birlerinden hiç ayrılmadıkları gibi kavga tartışmada olmamıştır aralarında bunca seneye rağmen.
Bir gün nine derki, hadi bey seninle biraz dolaşalım bacaklarımıza da iyi gelir der. Dede kamburlaşmış belini taşıyan bastonunu alır nineyle birbirlerine destekleşerek yürümeye ufak adımlarla devam ederler küçük küçük sözlerle geçtikleri yerlerin ne kadar değiştiğini söylerler birbirlerine. Biraz yürüdükten sonra karşılarına bir park çıkar parka girerler ortalarda eskimiş banka otururlar etrafı seyretmeye başlarlar .
Nine afallar bir şeyler canlanmıştır hayalinde geçmişe dair ve sorar bey, bey seninle bir zamanlar bu parkta bir şeyler yapardık o yaptığımız şeylerin adı neydi ki der.
Dede biraz düşündükten sonra cevap verir vallahi hanım hatırlar gibiyim ama gerçekten o yaptığımız şeylerin adı neydi ki der ve seyretmeye devam ederler etrafı…
_____Not
Günümüzde bir çok yaşanan ilişkiler menfaate dayalı yaşanıyor. Sadece maddi anlam da değil, manevi anlamda da menfaatler vardır. Mesela seneler geçmesine rağmen eşlerden birinin yatak yaşantısı verimsizse panteri onu aşağılamaya başlar veya ona karşı davranışları değişir sonrasında dışarı yönelmeler takip eder sonrası malum ayrılık boşanmayla sonuçlanır yada mecburi evlilik devam eder bu örnek tabiki çoğaltılabilir menfaatli ilişkilere göre değişir örnekler.
Bu öyküde şunu vurgulamak istedim yirmili yaşlardan seksenli yaşlara kadar beraberlik ve yaşamın ihtiyacı olan seks bile yaşanılmasını bırakın hayali bile unutulmuş ama hiç seneler onların aşkını öldürmemiş birbirlerinden miskal ayrı kalmamışlar. Onların aşkı kalp gözüyle sevmişler böylede mükemmel yaşamışlar. Allah’ım inşallah cümlemize böyle aşklar sevdalar yaşatır …
___Okuduğunuz için teşekkür ederim bu öykü benim ilk çalışmam eksiklerimi yoruma eklerseniz çok sevinirim.
..((:-....((:-............................................................................Emrul.....2008..
YORUMLAR
yazılan metin öykü değil... Hoş öykünün formu artık herşeyi haplaştırılmış bir şekilde almak isteyen dijital çağ insanının ihtiyacı ve talebi doğrultusunda değişti, daha kısa ve vurucu metinler okunuyor. ama bunlara öykü denmeli mi bilmiyorum.
bununla birlikte edebiyatın işlevini kaybetmek üzere olduğu, ya da mecraını bütünüyle değiştirdiği düşünüldüğünde bu tarz kısa metinlerin on hastalığın dokuzuna şifa olan " tavuk suyuna çorba " kabilinden önemli yazılar olduğu sonucuna varabiliriz.
öykünün yazarı kaleminden istifade edilecek birisidir.
gerçek aşk bir bütünlenmedir...ruh kalp ve ten uyumunun yakalanmasıdır...bu üçlü uyumu yakalamak mucize gibidir...bu yüzden gerçek aşk gönül bahçesinde ender açan bir çiçektir...olurda açarsa gönül bahçenizde koparmayın...köklenmesine izin verin...korumaya alın...
aşka dair ne yazılsa eksik kalır...güzel bir yazı...kutlarım...
Kurgulanmış bu öyküde çok eksik yanlar var
Her şeyden önce,insanoğlu seks i unutmaz.Seks doğal bir
dörtüdür.Doğal dörtüler,yaş ne olursa olsun unutulacak bir şey değildir.
Anlatmaya çalıştığınız her ne ise mizahi bir dille anlatsaydınız daha iyi olurdu....
....
Notunuzda belirtiğiniz düşüncelerde de yanlışlar mevcut.
Kişinin yatak yaşantısındakı verimsizlik....bir ekskliktir..
bir hastalıktır...çaresi vardır..
Kaldı ki aşk, zamanla dostluğa..arkadaşlığa...refakatçılığa.
fedakarlığa dönüşür.
.....
Biraz daha çalışmaya devam.