- 780 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NOKTA.
Telefon geldiğinde boş boş oturuyordum evde.Öncesinde çamaşırları toplamış ,diğer çamaşırları yıkamış,topladıklarımı da katlamıştım.Kediye de mamasını vermiştim ..şimdi biraz kitap ve müzik derken içimden de bir ses dışarı çık biraz hava al demeye de başladı.Şuna mı gitsem ?bunu mu arasam? diye düşünürken ,yıllar öncesi birinden telefon geldi.İzmir’deyim.Çağatayla oturuyoruz sahilde ..senden bahsettik biraz önce hadi gelsene..dedi.Ne ilginç bir durum ...içimde bir ses git dedi, bir ses sakın ha dedi..gitmeye kararlıydım ama..biliyordum.Gitmeliydim.Tamam dedim geliyorum ..sizi rahatsız etmiyeceksem tabi..ses bana ne demek görüşmek istiyoruz ikimizde dedi….hımmm…telefonu kapadım ..bir süre kırmızı kanepemde anlamsızca oturdum..arka arkaya gelen bir çok düşünce ..ve..kalk artık dedim hareket et bir süre sonra…neyse ne..göreceksin işte..ilk işim aynaya bakmak oldu….gözlerime baktım iyice yakından ..baktım ..baktım ..baktım..gidebilecek misin ?dedi bir ses ..neden olmasın dedim..bu gece farklı bir gece olacak..ne olacak bilmiyorum ama hissediyorum dedim aynadaki sorgulayan gözlere.Gece siyah mı ?beyaz mı ?yoksa ara tonlarda mıydı hala ?görmeliydim.Uzun zamandır hiç yapmadığım kadar özenle giyindim, makyajımı yaptım ve aynaya bakıp kendime gülümsedim..aferin sana dedim birde.. hala güzelsin bak..ve sanki farklı bir ışığın var bu gece..gözlerin değişik bakıyor..hazır mısın ?diye sordum tekrar aynaya yan yan baktığımda…evet..hazırdım.
Gittim.Bilinçli olarak arabayı biraz uzak bir yere park ettim.Yürüdüm önce sahilde ,deniz kenarında.Zihnimde bir çok düşünce ..eskiler, yeniler ,hatıralar ,acabalar..ama heyecan yok..özlem de yok..kızgınlık hiç yok..tuhaf..boş bir çuval gibi hissettim önce kendimi ..hiç mi duygu olmaz..?merak en azından..sorgulamadım fazla..ileriye bıraktım..nasıl olsa beş dakika içinde öğrenecektim…yürürken sevdiğim bir tanıdığa rastladım..görüşelim lütfen ,özledim dedi bana Timur ısrarla..aaa tabi dedim ver telini..tam da o sırada aradı beni telaşla sordu ..nerdesin sen?güldüm ..geliyorum dedim ..geliyorum..hiçte değişmemişsin bu açıdan ..ama bekle…bir ara geleceğim işte dedim hınzır hınzır..Timur bana moral verdi..sizi iyi gördüm hem de çok iyi..özlemişim bende seni dedim ..görüşmeliyiz ve de güzel bir rock bara gitmeliyiz bir ara..hoşça kal dedik birbirimize gülerek ve ben yürüdüm .. yola yakın bir masada oturuyorlardı.Baktım onlara ..onlarda bana baktı..biraz sessizlik..sanki rakiplerin birbirini süzmesi gibi bir şey oldu önce..ilk söylediği hiç değişmemişsindi….hımmm..dedim yaşlandım ama..heyecanlı heyecanlı konuşmaya başladı ..tuhaf bir telaş var üstünde..ben oturmamıştım bile..sakince ,ben oturayım bari dedim..bildik bir şekilde tam karşılarına oturdum..baktım boş boş önce ..tuhaf dedim kendi kendime ..kaç yıl geçti..kaç yıl..bir kaç mail ve tel konuşması haricinde karşı karşıya geldiğimiz ilk işte….havadan sudan konuştuk..iyice inceledim..kilo almış..ama bu kadarcık bir değişme..mimikler ..konuşma tarzı ..kullandığı kelimeler, şakalar bile aynı…bende anlattım bir şeyler..güldük ..eskilerden bahsettik..bol espri yaptım..yeni işimden ..daha öncesinde yaşadığım sıkıntılardan bahsettim..üstüne Ayvalık tostumu yedim..ortak arkadaşlardan da bahsettik…biz konuşurken Çağatay bizi gözetledi durdu bira bardağının arkasından dikkatle baka baka..bir kaç manidar söz söyledi..ne de olsa evlilik teklifini onun yanında yapmıştı..hatta bir ara.. bakın yine aynı grup beraberiz..aman haaa dedi gülerek....boş boş ona baktım ..ne yani..ne olacak ki?komik çocuk….kendime döndüm sonra…ne hissediyorum diye sormadım bile kendime..yok bir şey..tuhaf ..ne kızgınlık, ne kırgınlık, ne de özlem..sadece eski bir tanıdık işte..bana yaptığı iltifatlara gülümsedim..konuşurken birkaç kere özellikle koluma eliyle değdi…öylesine baktım…dinledim…hiç bir şey hissetmemem de ilginçti ya zaten..bir ara çok çok sıkıldım hatta..ve gece bitmeye başladı bende ..bitir ve evine dön dedi ben….atla arabaya..aç müziği ..yak bir sigara ve eve dön…aniden ayağa kalktım..ve dedim ki kendime.. bu gece bitti ..rengi de açıldı zaten….yüzlerine baktım gülerek ..hoşça kalın..görüşürüz belki yine ..kendine iyi bak…yeni işin hayırlı olsun..vs..vs…genel bir vedalaşma işte…..kaçtım oradan özgürlüğüme ..yürüdüm hızlı hızlı gülümseyerek ..yoldaki insanlar iyice belirginleşti ve netleşti her şey birdenbire….yolda mısır satan genç çocuktan en sütlüsünden mısır aldım ..yol üstündeki kapalı butikteki vitrinde al beni diyen kırmızı tişörtü yarın almaya karar verdim….marketten buz gibi Uludağ gazozu da aldım…yürüdüm…. yürüdüm.. yürüdükçe açıldım….gece iyice açıldı zaten….siyah diye bir renk mi var ki dedim gülümseyerek…sevindim hem de çok sevindim....ve arabamdayım..müzik açıldı..sigara yakıldı….yüksek bir süratle arabayı kullanırken bağıra bağıra şarkılar söyledim… otobandan sol elim dışarıda rüzgarı da okşayarak evime döndüm…ne güzel bir son dedim ..ne mutluyum şimdi ..ne güzel bir NOKTA.