İSTANBUL SENİ SEVİYORUM
Ben İstanbul’un kalabalıgı yanında bir nokta bile etmeyecek bir yerde yaşıyorum.Şu anda otuz yaşındayım lise mezunuyum ve her yıl yaz tatilinde istanbula hem çalışmaya hem gezmeye giderdim.Her gidip geldigimde içimdeki hasret artardı.İstanbulda yaşayan ve çalışanların bir çoğu İstanbul da yaşanmaz bizlerde keşke senin yaşadığın yer gibi mutevazi bir yerde trafikten uzak gürültüsüz bir yerde yaşayalım derler.Kendilerince belki haklılar ama varsa niyeti olan biri takasa razıyım ben İstanbul aşığıyım,her ne kadar kalabalıkta olsa severim kalabalıgı coşkuyu en azından benim yaşadıgım yer kadar monoton değil hareket var hareketin oldugu yerde heyecanda vardır.Fakat şundanda eminim kimse oldugu yerde memnun degil korkuyorum acaba şükretmiyorum buralara, ne işin var istanbullarda orası derya,umman sen deredesin gidersen boğulursun diyor içimden bir ses diger bir sesde diyorki herkes boguldu bir sen kaldın zaten sen adımını at gerisi kolay orası payitaht orada osmanlı var orada tarih var orada yerin altında yatan o kadar büyük veli varki seni yanlız koymazlar sen niyetini düzgün tut içindeki iyilik seni oradada yanlız bırakmaz.Bilemiyorum belki uzaktan davulun sesi hoş geliyor belkide orada sadece yazları birkaç ay çalışıp rahatca gezdigim için bana sıcak geliyor.Kimbilir;ben burada asgari ücretle rahat geçinebliyorum ama İstanbula yerleşsem sadece kiraya yetermi asgari ücret kafam karma karışık ama ben yazları gittiğim denizinde,adalarında yüzdügüm o muhteşem İstanbula aşıgım belki birgün kavuşuruz kim bilir.İstanbul belki ebediyyen kavuşuruz ,belkide hasret gideriz.Lütfen anadoluda İstanbul aşıgı olan binlerce kişi var buna emin olun ve İstanbulun kıymetini iyi bilin, diyorum ya takasa varım çünkü ben İstanbul aşıgıyım.Bu sevda bitmez...
YORUMLAR
Sevgili MMASUM ; anadoluda yaşayıp İstanbul aşığı olan kişilerden biri de benim.Fakat Türkiyemizde her bir şehrin , her bir köyün ayrı bir güzelliği yok mu? Her karış toprağında tarih kokmuyor mu ülkemizin? İstanbul apayrı bir yer bu konuda haklısın ama insan karnını doyurabildiği yerde mutludur bunu unutma ! Senin de söylediğin gibi İstanbul'da hayat çok daha zor . Fakat diyorsan ki ben mutluluğu İstanbul'da yakalarım ve zoru severim ; o zaman yolunuz açık olsun .Sevgiyle kalın :))
Tamam öyleyse, bir takas yapabiliriz, hem bende kafamı dinlemiş olurum, istanbul herşeyiyle güzel,deniziyle, havasıyla, kokusuyla, kimse kötü diyemez istanbula, ama gel gelelim şartlar zor, bence en güzeli arada bir gelip görmek istanbulu, o zaman daha kıymetli oluyor, paylaştığınız için teşekkürler. saygılarımla.